Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako?

Vierailija
12.06.2010 |

Mietityttää kovasti voinkohan sittenkin olla raskaana. Viimeiset kuukautiseni alkoivat 24.4. Tätä ennen minulla oli vuotoa useasti maalis-huhtikuun aikana, periaatteessa neljät kuukautiset kahden kuukauden sisällä. Olen käyttänyt minipillereitä pari viimeistä vuotta ja kuukautiset ovat olleet suht säännölliset.

Tein raskaustestin parisen viikkoa sitten ja se oli negatiivinen. Olen kuitenkin ollut huonovointinen ja huimausta on silloin tällöin. Maha on ihmeellinen ja pinkeä "pallo".

Koska tuo aiempi testi näytti negaa jätin raskausajatukset mielestäni. Tänään kuitenkin siskoni huomautti että vatsani on turvonnut kuin raskausmaha konsanaan. Nyt mietityttää pitäisikö tehdä varmuuden vuoksi toinen testi. Onkohan raskaus ihan vaan kuvitelmaa pääni sisällä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asia selviää. Tai käy verikokeessa, jossa tutkitaan raskaushormonin määrä. Sillä ainakin selviää!

Vierailija
2/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä asia nimittäin tällä pohtimisellakaan helpotu. Pelottavaa olisi kyllä ajatus siitä että olisinkin raskaana ja siitä huolimatta syönyt monta viikkoa noita pillereitä. Mitä kaikkea pahaa se olisi sikiölle aiheuttanutkaan :(

ap

niin asia selviää. Tai käy verikokeessa, jossa tutkitaan raskaushormonin määrä. Sillä ainakin selviää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Toivot sitten negaa tai et)

Vierailija
4/4 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa niin kumpi tahansa tulos on yhtä pelottava. Voi elämä :(