Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
onko pitkä nainen seksikäs?
12.06.2010 |
olen pitkä ja kookas muutenkin,, löytyy hartioita, vyötärö ja takapuolta. tissit normi b, ei isot, mutteivät rusinatkaan.
Kommentit (24)
Pitkä nainen on erittäin seksikäs.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi olla. Ei se ole pituudesta kiinni, vaan lantion, vyötärön, säärien ja pyllyn muodoista.
Pisin kumppanini oli, tai on se varmaan edelleen, 181cm. Lyhyin 155cm. Itse olen vain 172cm mies.
Naisystävä on 155/42 ja kaunis. Kyllä on seksikäs ja sen tietää kun kävelee hänen rinnallaan. Kaikki, myös naiset tuijottavat.
Alue: Seksi
Onhan noita seksikkäitä niin pitkissä kuin pätkissäkin. Ikinä en ole kyllä seurustellut itseäni pidemmän naisen kanssa, olen 178 cm. Mutta ei minulla todellakaan syynä ole ollut se, että nainen olisi liian pitkä. Aika harvoin minä edes olen kohdannut tuollaisia 180 cm. naisia. Mutta tuo kaikki muu, on hartioita, pakaroita ja ilmeisesti reilusti ylipainoakin, niin sitä en pidä hirveän seksikkäänä lyhyemmissäkään naisissa.
Pituuden puolesta voisin hyvin seurustella pari senttiä itseäni pidemmän naisen kanssa, mutta esim. naisen ollessa n. 185 cm, alkaa se kuitenkin minun pituiselleni olemaan jo hieman perverssiä, olkoon nainen sitten kuinka seksikäs tahansa, niin siihen vetäisin kyllä rajan. Mutta kuten sanoin, en ihan äkkiä kyllä muista noin pitkää naista edes tavanneeni.