onko pitkä nainen seksikäs?
olen pitkä ja kookas muutenkin,, löytyy hartioita, vyötärö ja takapuolta. tissit normi b, ei isot, mutteivät rusinatkaan.
Kommentit (24)
Varsinkin jos on lihava, ruma, epäsiisti ja luonteeltaan vielä ärsyttävä.
ja ärsyttävä. eiköhän löydy ihan normaalivartaloisia, kauniita, siistejä ja normaaleja pitkiä naisia???
Pitäisi olla: VOIKO pitkä nainen olla seksikäs.
ja ärsyttävä. eiköhän löydy ihan normaalivartaloisia, kauniita, siistejä ja normaaleja pitkiä naisia???
olen pitkä ja kookas muutenkin,, löytyy hartioita, vyötärö ja takapuolta. tissit normi b, ei isot, mutteivät rusinatkaan.
Epävarmuus ja se että täytyy kysellä nettipalstoilta itsetunnon pönkitystä on epäseksikästä.
sami77
Olen alle keskimittainen mies. Siitä syystä on matkani varrelle sattunut parikin itseäni pitempää naista seurustelukumppaniksi. Minusta he ovat olleet erittäin seksikkäitä.
Mutta seksikkyys on kyllä enemmän pään sisäinen kuin vartalon ulkoinen juttu, kunhan perusasiat ovat kunnossa: siisteys on tärkeää, samoin se, että paino on edes jotenkin normaalin tienoilla. Anorektinen laihuus tai sairas lihavuus ovat luotaantyöntäviä asioita. Iloinen luonne ja yhteiset kiinnostuksenkohteet ovat tärkeämpiä kuin ulkonäön yksityiskohdat. Oikea nainen on riittävän kaunis - mikä ei tarkoita minusta mitään hirveää vaatimusten listaa - ja monella tavalla mukavaa ja mieleistä seuraa.
Eiköhän pitkiäkin naisia ole sekä seksikkäitä että ei-niin-seksikkäitä.
Mikäs sen estää, paitsi lyhyemmän miehen itsetunto.
Oma vaimoni on 180 ja hoikka, exissäkin ollut yli 180 senttisiä ja lyhyitäkin. Kiihottavin oli voimaharjoittelua harrastava 181 senttinen, isotissinen blondi, joka valitettavasti oli puolihullu mutta seksi oli makeaaaaaaaaaah.
Onko Angelina Jolie seksikäs? tai Uma Thurman tai Charlise Theron, Gwyneth Paltrow, Nicole Kidman, Cameron Diaz jne. Tässä muutaman todella pitkän naisen mainitakseni;)
Aika seksikästä se on omata todella pitkät sääret.
Seksikäs voi nainen olla pituudesta riippumatta. Pitkä mies osaa ehkä paremmin ihailla pitkää naista kun ei tarvitse miettiä että näytänkö tässä vieressä tumpilta.
Pitkä nainen on parhaimmillaan makuuasennossa, kuten muutkin.
Vain pitkillä naisilla voi olla pitkät sääret - eli kyllä , pitkä nainen ON seksikäs.
pitkissä naisissa on yks vika jos kesken session tekis mieli suudella niin joutuu poistumaan kololta ja sitte saa yhtäkkiä komennon mees takas duuniis pätkä
Pitkä nainen saattaapi olla pikemminkin näyttävän näköinen ja kaunis. Mutta jos nyt puhutaan todella pitkästä naisesta, niin kyllähän siinä, ´´ehkä seksikkyys -pisteet hiukan laskee´´, jos nyt verrataan vaikkapa esim. Kylie Minoguen (1,52cm) mittaisiin naisiin. Mutta jos vastaani käveleekin kaunis ja pitkänhuiskea nainen, niin aivan samanlaillahan minä toki haluaisin kääntyä häntä katsomaan (jos tilanne sen vain sallii), etten siis toimisi kovin ´´sopimattomasti.´´ En ole koskaan vielä rakastellut itseäni pidemmän naisen kanssa, mutta veikkaampa että, nautinto -ja laukeaminenkin tulisi varmaankin ihan yhtä nopeasti kuin se tulee pienen ja siromman naisen kanssa. Että tuskimpa nyt kenenkään (pitkän nainen) kannattaa mieltänsä pahoittaa, koska he ovat usein miten niin näyttävän näköisiä, että sehän = sama, kuin seksikkyys.
Miksei vois olla mutta omiin silmiini 175cm on ehdottomasti yläraja, itse pidän seksikkäimpänä 165-170cm naisia, toki kaikki muukin kuin pituus merkitsee...
Niin, muukin kuin pituus merkitsee. Itse en saa enää seksi huomiota 173 pitkä vyötärö 70 painoa järkyttävät 72. On tainnut mieheni mielestä seksikkyys kadota...
Mikä on seksikäs? Tarkoitetaanko silmänruokaa, vaatteet päällä vai ilman, vai miten pituus vaikuttaa seksin harjoittamishaluun yms.
Pitkä nainen voi olla erittäin seksikäs tai erittäin epäseksikäs. Asenne, "esillepano" ja muut seikat vaikuttavat. Mutta sama juttu kaiken kokoisilla naisilla.
Ja makuasiat ja oma pituuskin vaikuttavat, yllätys yllätys. Itselleni kolahtaa enemmän 160-170 cm pullantuoksuinen perusmallinen. Esimerkiksi 185 cm laihempi tai pullukampi voi olla omalla tavallaan todella seksikäs ja katselee mielikseen, mutta ei siis ole tajunnanräjäyttävä kokemus. Jollain toisella miehellä alkaa seisomaan pelkästä katselusta ja pitää ko. naista superhottina.
Onko Angelina Jolie seksikäs? tai Uma Thurman tai Charlise Theron, Gwyneth Paltrow, Nicole Kidman, Cameron Diaz jne. Tässä muutaman todella pitkän naisen mainitakseni;)
Aika seksikästä se on omata todella pitkät sääret.
Minä olen 174 cm pitkä, hartioita on ja sääret ovat mallia suomalainen persejalkainen, eli pitkä selkä. Miesten perässä ei ole tarvinnut juosta, vientiä on. Kai se on se asenne mikä ratkaisee. Itse en paljoo lyhyitä miehiä katsele. Useimmat mieheni ovat olleet kuitenkin vain 175-180. Ainut miinus on että en tunne oloani kotoisaksi korkeissa koroissa, vaikka niitä tykkäisin käyttää. Tosia asia kuitenkin on että suurin osa miehistä jäisi korkoja käyttässäni minua lyhyemmäksi. Pienten naisten ihannointi harmittaa toisinaa ja tuntuu että ns. Tarjonta on istsellä rajattunutta pituuden vuoksi, mutta näillä mennään mitä syntymässä on saatu. Joskus jos pituuteni harmittaa mietin haluisinko mielummin istua pyörätuolissa.. ehkä epäreilua, mutta tuo perspektiiviä omiin typeriin ajatuksiin :)
Minusta on seksikästä etenkin, jos nainen on yli 185 cm.
Naisen pitää olla nainen eikä mies. Pitkä nainen on koripalloilija. Saku.