Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten...

Vierailija
26.07.2012 |

...laillisen palvelun tarjoaminen tai sen "mainonta" voi olla niin vaikeaa??? Palvelun ostaminenkaan ei ole rikos kun tapahtumien osapuolten toimintaan ei liity mitään rikollista...onko siis kyse moraalista? tai yllyttämisestä? onko se sitten moraalitonta että tarjoaa mahdollisuuden luonnollisen tarpeen tyydyttämiseen? Entä jos ostajana on henkilö, joka ei muuten saa läheisyyttä tai kosketusta kuin maksamalla? tekeekö se minusta moraalittoman? Olenko omalla toiminnallani vastuussa vieraiden ihmisten avioliitoista? Vaikuttaako mun toiminta miesten heikentyneeseen uskollisuuteen? Eikö puoliso todellakaan muuten pettäisi,mutta kun mä nyt satun myymään...? Ihmettelen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei siis ole mainos, tarkoitus on herättää aiheesta keskustelua!

Vierailija
2/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervesypalveluiden yhteydessä voisi olla muutamia huoran virkoja, jotta kaikki miehet taatusti saisivat edes kerran kuukaudessa tussua. Naimisissa olevat tietysti raakattais pois asiakkaista. Ajanvaraujärjestelmätkin olisi jo valmiina. Niin ja miksei yksi gigolonkin virka olis paikallaan, että puutteessa olevat yksinäiset naisetkin saisivat mulukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan samaa mieltä! Varsinkin kun Suomalaiset seksiä myyvät ovat yleisesti ottaen ihan toisenlaisia kuin yleinen mielikuva alasta antaa ymmärtää. Itsekkin seksiä myyvänä huolehdin, että olen ehdottoman terve, asiakas on "täysissä järjissään" ja molemmilla on oikeus pysyä anonyymeinä.