Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-toivottu raskaus. Mies haluaa pitää lapsen, minä en.

Vierailija
12.06.2010 |

Mitäs tehdään. Mies ei suostunut ehkäisyä käyttämään parisuhteessa, vaikka tietää että minä en ehkäisyä voi käyttää, enkä lisää lapsia halua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen hankit ehkäisyn, jota voit käyttää tai aloitat selibaatin.

Vierailija
2/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasta et halua, niin sitten abortti ja varmaan ero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskaana olet. Anna lapsi adoptioon.

Vierailija
4/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vikasi, olisit sitten ollut harrastamatta seksiä.

Vierailija
5/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamaan, jotta hänen ei tarvitse tarpeitaan tyydyttää muualla.

Onneksi ei olla virallisessa parisuhteessa, eikä miehen mielipiteellä ole merkitystä aborttia haettaessa.

Sanon lekurille, että tulin raskaaksi yhden illan jutusta. Nimen omaan synnytys on minulle hengenvaarallinen, siksi en enää yhtään lasta edes adoptioon tee.

Vierailija
6/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt sylissä mailman ihanin pullukka 3kk, meidän rakas iltatähti..! Kun ajattelenkin että melkein otin katumuspillerin, niin se saa kylmät väreet juoksemaan, olen niiiiiiiiiin onnellinen että tämä rakas tuli elämäämme!

Vierailija
7/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo.

Ei kai kukaan järjissään olevan aikuinen suostu seksiin ilman ehkäisyä jos kerran ei toivo raskautta?

Vierailija
8/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvin vuoksi- suhde. Ihan vaan siksi, että miehellä säilyis suhde kahteen lapseeni, joiden siittäjä hän on.

En halua enää yhtään raskausaikaa, synnytystä, enkä vauva-aikaa.

Vierailija
9/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaatioon, kun pilleriabortti on nykyään mahdollinen.

Ja näillä viikoilla se on ihan sama kun keskenmenon saisi ja vuoto alkaisi.

Vierailija
10/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain 3 kertaa raskautunut (tämä mukana) ja kaksi synnyttänyt. Eli en tarvitse säännöllistä ehkäisyä.

Vierailija
11/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain 3 kertaa raskautunut (tämä mukana) ja kaksi synnyttänyt. Eli en tarvitse säännöllistä ehkäisyä.

Mutta eipä siinä sitten muuta kuin abortti. ONko sillä sulle niin väliäkään mitä se mies siitä, jos ette ole yhdessä?

Vierailija
12/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parta alkaa rehottaa.

Vierailija
13/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se hormonitoimintaan vaikuta.

Meillä sterilisaatio ollut mielessä ja otin sitten puheeksi gynegologini kanssa, joka on vanhempi erittäin kokenut lääkäri.

Hän kyllä sanoi heti, että suosittelee että ennemmin tehdään miehelle, jos mies vaan suostuvainen, koska miehellä ei vaikuta mihinkään. Kun taas naiselle saattaa aiheuttaa erinäisiä vaivoja kun hormonitoiminta muuttuu. Esim haluttomuutta ym ei toivottuja vaikutuksia.

En sitten kysellyt asiasta sen enempää. Parrankasvusta ei kyllä maininnut :D mutta jotenkin enemmän kuitenkin voi naisella vaikuttaa kuin miehellä.

Vierailija
14/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista lähtiessä napsasee saksilla piuhat poikki?

Toivon, että ap oli provokirjoittelia, koska eihän tällaista voi olla oikeasti olemassa!

Vierailija
15/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aborttia hakiessa aion valehdella että siittäjä on joku tuntematon baarihoito. Kuten aiempien lasten kohdalla neuvolassakin mainitsin kun isää kysyttiin.

Vierailija
16/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet juuri niinkuin susta parhaalta tuntuu, eli ilmeisesti sen abortin. Minä olen itse tehnyt abortin 23-vuotiaana kun sain tietää olevani raskaana ex-poikaystävälle, joka oli viikkoa aiemmin jättänyt minut tosi törkeästi. En ole katunut päivääkään, etten siinä iässä ja elämäntilanteessa alkanut puskemaan lapsia maailmaan.

Vierailija
17/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostunut ehkäisyä käyttämään parisuhteessa, vaikka tietää että minä en ehkäisyä voi käyttää, enkä lisää lapsia halua.

Ööh. Miksi annoit panna paljaalla?

Vierailija
18/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei olla virallisessa parisuhteessa, eikä miehen mielipiteellä ole merkitystä aborttia haettaessa. Sanon lekurille, että tulin raskaaksi yhden illan jutusta. Nimen omaan synnytys on minulle hengenvaarallinen, siksi en enää yhtään lasta edes adoptioon tee.

- mies ei voi määrätä naista synnyttämään, vaikka kuinka olisi virallinen parisuhde

- jos synnytys on sulle hengenvaarallinen, teetä abortti äläkä ota mitään syyllisyyttä. lääkärikin suosittelisi sitä sinulle.

- teetätä sitten steri

Vierailija
19/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla toisille mieliksi, ja kosksa se olis riski sinulle, niin aborttiin vaan menoksi.

Vierailija
20/20 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka on vanhempi erittäin kokenut lääkäri. Hän kyllä sanoi heti, että suosittelee että ennemmin tehdään miehelle.. Kun taas naiselle saattaa aiheuttaa erinäisiä vaivoja kun hormonitoiminta muuttuu. Esim haluttomuutta ym ei toivottuja vaikutuksia.

Ihan täyttä sontaa. Ilmeisesti tämä kokenut lääkäri on joku emeritusäijä, ikää 150-vuotta tai jokin raskausintoilija ("naisten pitää synnyttää"). Steri ei vaikuta hormonitoimintaan mitenkään. Röörit vaan katkaistaan, ettei munasolu ja siittiö voi kohdata, pistetään siihen seinä väliin. Hormonit silti erittyy, menkat tulee eikä mikään ole erilaista.

Kohdunpoistolla saattaa olla pientä vaikutusta eikä sitä nyt yleensä tehdäkään ellei ole syöpää tms, eikä se ole steri.

Joten steristä ei kasva parta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä