Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parikymppiset äidit?

08.09.2005 |

Itselläni on ainakin kaverit vetäytyneet kun raskaudestani ilmoitin ja nyt on lapsi jo 9kk ja välillä tuntuu että olisi mukava vaihtaa juttuja ja kuulumisia ihmisen kanssa joka tietää miltä tuntuu olla äiti. Olisiko kiinnostusta pistää vaikka tähän pystyyn parikymppisten äitien kuulumisia tai kirjoitella meilejä yms?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21 v. ja tytsy on 9 vrk vanha..:) Mulla taasen osa noista lapsettomista kavereista ei hyväksy sitä että sain lapsen ja on ryhtynyt puhumaan p****a minusta ja miehestäni, miedän suhteesta ja valinnasta ryhtyä vanhemmiksi, meidän selkämme takana.. On jäänyt yhteyden pito aika vähälle heidän kanssaan, vaikka asiasta on puhuttu ja riitaa selvitetty. Ei vain huvita olla paljoa tekemisissä ihmisten kanssa jotka eivät lastani hyväksy. Mutta onneksi on niitäkin ystäviä jotka ovat innolla elämässäni mukana.:)

Iida-Ilona ja tyttö 9 vrk

Vierailija
22/34 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 21 saan varmaan liittyä jonon jatkeeksi!! minulla sama homma kaverit katos johonkin.. onnneks 2 parasta kaveria kumminkin jäi ku he saivat itekkin vauvan puoli vuotta myöhemmin mua.mulla nyt 9kk sukoinen tyttö ;)

saannen kysyä mistä päin olette????? ite asun väliaikaisesti lahessa espoossata olen tänne tullut.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun nuo jutut kuulostivatkaan niin omilta! :D Meileillä olisi kiva jatkaa ajatusten vaihtoa ja jos joku teistä on Tamperelainen niin olisi kiva käydä vaikka kahvilla tms? Terv.Jenni jenni.hurtig@luukku.com

Vierailija
24/34 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 vuotias ja poika nyt 1v2kk, toinen tulossa kuukauden päästä. Mulle voipi mailailla: minnamart@suomi24.fi

Vierailija
25/34 |
29.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JennL:

Kiva kuulla etten ole ainut tässä tilanteessa! :) Missäspäin te asustelette?

me asustellaan satakunnassa..jos muita täältä päin niin mailailkaa:s.husso83@suomi24.fi

Vierailija
26/34 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että muitakin yksinäisiä löytyi!

Itse olen 20, mailatkaa ihmeessä yksinäiset! lupicaia@luukku.com. Olemme p-savosta, tuonne joensuuhun taitaisi olla reilun tunnin matka :)

Mulla on se tilanne että muutimme alle tunnin ajomatkan päähän Kuopiosta jossa ennen asuin, ja nyt kaverit ei tule käymään kun matka " on niin pitkä" :(

Lisäksi juttelevat vaan opiskelusta ja baareissa pyörimisestä, aika tylsää. Ja sitten valittavat kun puhun kuulemma vaan vauvasta, eivätkä itse kysele minulta mistään muusta kuin vauvasta ;D

Eikun mailia tulemaan!

Vierailija
27/34 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin voi laittaa mailia tulemaan :D

sippura_84@luukku.com

Vierailija
28/34 |
06.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v.äiti ja pikku vintiö poika nyt 1v 8kk.Kyllä se on mullakin käynyt niin että kaverit vähentyneet lapsen tulon myötä elikkä ei pahemmin ole kavereita eikä varsinkaan mamma kavereita.Asustellaan helsingissä.

postia voi mullekkin laittaa ken haluaa celine-@suomi24.fi

Vierailija
29/34 |
08.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma on ilmeisesti todella yleinen. Saman ikäiset naimattomat ja lapsettoman ystävät ilmeisesti luulee ettei äidit tarvitse elämää lainkaan kodin ulkopuolella. Ei kysyminen johkain baariin esimerkiksi olisi koskaan pahitteeksi, vaikka siitä kiletäytyisikin =)

Vierailija
30/34 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitelkaa minullekin meilejä kuka haluaa =) Uudet tuttavuudet olisivat tervetulleita! jennimk@jippii.fi

Vierailija
31/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on päivät melko yksinäisiä... Sama ilmiö käynyt kuin muillakin siis. 21 vuotias olen minä ja tyttö on 4kk helsingissä asumme ja mailailla saa meillekin ihan mistä vaan: dingeridoo@jippii.fi

Vierailija
32/34 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin olisi yksi 20v. ODOTTAVA äiti. Vasta muuttamassa Lahteen ja en tunne muita samanikäisiä odottavia tai jo lapsellisia äitejä. Laskettuaika 21.1. Sattuiskohan omalle synttäripäivälle (18.1) =)

Vierailija
33/34 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/34 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks.. Tampereelta ollaan ja melkein kaikki kaverit tosiaan katos kun aloin odottaa, mutta sitten löyty pari kamua, jotka kylläkin tuntuu olevan ihan eri maailmoista, heillä kun muksut on jo niin vanhoja. Itellä tyttö 1v4kk ja toista odotellaan la on 18.3 ja mailia saapi laittaa cosa_99@yahoo.com