Ihanaa, kun on pitkät hoikat sääret, niin voi käyttää pillifarkkuja!
Kommentit (9)
minä lyhyen mutta lihaksikkaat (harrastan juoksua)jalat omaavana en voi edes kuvitella. Kerran kokeilin kyllä HM:lla pillifarkkuja, persuksesta istui kyllä mutta pohkeita puristi niin perkeleesti. Näytin niissä isoperseiseltä kääpiöltä. Joten käytän siis jatkossakin suoria lahkeita.
rantapallo reisien väliin. Sellaiset kanankoivet on karmeat pillifarkuissa!
rantapallo reisien väliin. Sellaiset kanankoivet on karmeat pillifarkuissa!
onnekas pillifarkkujen käyttäjä :)
Samoin näyttää lyhyt farkkuhame tosi hyvältä :D
mut en kehtais laittaa pillifarkkuja, näytän niissä luurangolta.
Tärkeintä on, että takamus on kapea ja timmi ja reidet hoikat. Silloin sääretkään eivät voi olla paksut. Joku sanoi harrastavansa juoksua. Niin minäkin, sillähän vasta kauniit, hoikat jalat saakin!?! Pitkiä juoksulenkkejä vaan.
kun olen vain 162 cm pitkä mutta hoikat reidet ja sääret sekä hyvin muodostunut, pyöreä ja tiukka peppu. Pillit ja korkkarit on lyömätön yhdistelmä. Samoin farkkuminihame, jollaisen ostin pari päivää sitten :)
Juoksua harrastan minäkin vaikken mitään maratoneja. Ei omat reiteni ainakaan ole paksuuntuneet, päinvastoin!
pohkeiden ja nilkkojen täytyy olla kapeat, jotta pillifarkut näyttää hyvältä. Mulla onneksi on :) ap
Suurin osa tuolla kulkevista pillifarkkuisista on aivan persjalkaisia. Persus on yhtä leveä kuin lahje on pitkä.
Valitettavasti itse en vielä kolmen kersan jälkeen ole siinä kunnossa, että haluaisin pillifarkkuja käyttää. Syksyyn mennessä uskon, että kaapissa olevat pillit pääsevär käyttöön.
-Nella