Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan vertaistukea. Kerro kuinka ohuet hiukset sinulla on?

Vierailija
30.09.2023 |

Järkytyin, kun huomasin että kalju paistaa joka välistä... 😵

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kalju ei vielä paista, mutta hiuslaatu on hyvin ohut, hiusta itsessään on paljon. Mutta eipä tällainen "vauvahius" kovin kuohkealta näytä laitettunakaan.

Vierailija
2/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset laittaa poninhännälle niin se on peukalon paksuinen hiustukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienvärisyydestä on iloa, sillä peittää parhaiten. 

Vierailija
4/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiukset laittaa poninhännälle niin se on peukalon paksuinen hiustukko

Lyhyeksi leikattu malli ilman muuta ja lisäksi vaalennusta, karhentaa hiusta. 

Vierailija
5/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 

Vierailija
6/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luultavasti Suomen ohuimmat. Mutta näillä mennään.

Vierailija
7/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki auttaa.

Vierailija
8/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei paista, mutta muuten ihan surkeat hiuset. Eivät kasva pituutta kuin noin olkapäille ja silloin latvat on jo tosi harvat. Ponnari sellainen sormen tai kynän paksuinen. En ole montaa kertaa tavannut yhtä ohuthiuksista, ja silloinkin kyse on tainnut olla alopeciasta tai jostain muusta sairaudesta.

Vierailija
9/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahka näkyy selkeästi hiusten välistä

Vierailija
10/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kertoa

Vierailija
11/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tippui hiukset päästä pari vuotta sitten muutama kk koronarokotteiden jälkeen. Ei sillä tietysti mitään yhteyttä ole! Eivät ole vieläkään edes alkaneet paksuuntua, sormen kokoinen ponnari jos siinä on kaikki hiukset ja edestä todella katkenneet.

Vierailija
12/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ohuet, ja joka kerta kun käyn suihkussa niin hiuksia irtoaa vaikka mitä tököttejä käyttäisi tai olisi käyttämättä. Kohta varmaan tulee kaljuja kohtia.

Vierailija
13/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olemattomat hiukset. Kilpirauhasen vajaatoiminta ei tilannetta suinkaan parantanut ja ikäkin jo vaikuttaa.

Vierailija
14/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 44v ja todella ohuen ja hennot hiukset ja pääkalju kuultaa läpi. Kampaajatkin ovat aina ihmettelleet että miten voi olla niin ohuet. Ja kysytty jopa että olenko sairas!! ? Lapsesta lähtien minulla ollut aina lyhyet hiukset, koska hiukset katkeilevat jos pituus yli leukalinjan.. Hävettää nämä epäsiistit hamppuhiukset, siksi pidän paljon hattuja.

.

Vierailija
15/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäisiä ootte ja onko aina ollut ohuet hiukset? Mulla on aina ollut todella paksut hiukset (kampaajat päivitelleet joka kerta) mutta pelottaa jos ne ohenevat paljon iän myötä. Jos jonkin verran ohenevat niin se on vaan hyvä, ovat sitten kevyemmät mut jos tosiaan kaljuja läikkiä alkaa ilmaantua niin apua, saako ne jotenkin häivytettyä piiloon? Ja onko jotain tököttejä joilla voi hidastaa läikkien muodostumista?

Vierailija
16/16 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2018 alkoi hiukset todenteolla lähteä. Oma pitkäaikainen kampaajani hämmästyi kun puolen vuoden tauon jälkeen Hänen luokseen menin. Olin toki asian huomannut, kun irtohiuksia oli kaikki paikat täynnä, kylppärin viemäri täynnä hiuksia jne. Rahaa pistin menemään niin kaupan, kampaamojen kuin apteekin tuotteisiin. Mistään ei mitään apua ja kävin myös lääkärillä ja verikokeita otettiin runsaasti, ei mitään selittävää syytä. Hiukset on säälittävän ohuet, poninhäntä on todellakin ohut ja hiukset kun on auki niin kuvista huomaa kuinka ohuet ne on.

Kuitenkin nyt, vielä 5 vuotta myöhemmin omat hiukset on päässä, eikä kaljuja kohtia ole, mutta kylpyhuoneessa kirkas valo yläpuolella kyllä näyttää kuinka hiusten määrä on onneton nimenomaan päälaella.

50 v ja tilanteen hyväksynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän