Nolottaisi olla alle 3-kymppinen ja usean lapsen äiti.
Ei vaan voi mitään. Tulee mieleen kouluttautumaton, työkokemusta vailla oleva, todennäköisesti lesta.
Kommentit (20)
mulle pippeliään.
Olen vain kateellinen kait.
No ainakin syntymävammainen olen.
T:Ap
Täällä kolmen pienen lapsen 30-vuotias akateemisesti koulutettu ja koulutustaan vastaavassa työssä oleva äiti.
Hmmm täällä olis 28-v kolmen lapsen äiti, filosofian maisteri ja reilun neljän vuoden työkokemus.....
Kyllä sitä ennättää, lapsostenkin kanssa. Ja en muuten sen kummemmin mihinkään uskoviin kuulu. Ei tällanen yhdistelmä ainakaan mun kaveripiirissä ole outo, päinvastoin. Nolottaa enempi toi sun kirjoitus. =)
vastaavan vakityön omaava 3:n lapsen äiti myös ihmettelee että mikä on noloa? On meillä toki lainaa kun ei sukanvarteen ehditty säästää mut on auto, ok talo rakenteilla ym "hyvän elämän" merkkejä.
Mikä siis on noloa?
Ikää tuöi helmikuussa 29v, kolmas lapsi syntyy hetkellä millä hyvänsä. Ensimmäisen lapseni sain 3 vuotta sitten. Olen sosionomi ja koulutusta vastaavassa työssä johon palaan tod.näk. parin vuoden päästä.
Sitten on lapset tehty ja vielä 40 vuotta työaikaa jäljellä, mitä häpeemistä tässä nyt on?
duunia olen tehnyt 16-vuotiaasta asti. Merkonomiksi opiskelin hoitovapaan ohella ja olen ollut nykyisessä työssäni vuodesta 2005 asti. Varmaan vielä menen johonki opiskelee lisää kunhan nyt 5kk kuopus vähän tosta kasvaa. Onneksi tein lapset jo nyt koska mun elimistö ei kestä noita raskauksia kovin hyvin ja vanhempana tuskin ollenkaan kestäis.. (munuaiset jo vähän paskana).
Ammattikoulutus löytyy, mutta palkka työtä en ole koskaan tehnyt. En ole kyllä tajunnut hävetä.
*painuu häpeämään*
mä oon 26v. ja mulla on 3 lasta. En ole lestadiolainen, enkä edusta mitään muutakaan uskontokuntaa.
Ja en ole kouluttamaton, kokki-hotellivirkailija ammatiltani. Työpaikkaa ei ole odottamassa mutta vuoden päästä kun hoitovapaa loppuu niin eiköhän työpaikka löydy.
Täytyy varmaan munkin hävetä vähän...
ap hei, mieti vähän!
Hmmm täällä olis 28-v kolmen lapsen äiti, filosofian maisteri ja reilun neljän vuoden työkokemus..... Kyllä sitä ennättää, lapsostenkin kanssa. Ja en muuten sen kummemmin mihinkään uskoviin kuulu. Ei tällanen yhdistelmä ainakaan mun kaveripiirissä ole outo, päinvastoin. Nolottaa enempi toi sun kirjoitus. =)
mä oon 26v. ja mulla on 3 lasta. En ole lestadiolainen, enkä edusta mitään muutakaan uskontokuntaa. Ja en ole kouluttamaton, kokki-hotellivirkailija ammatiltani. Työpaikkaa ei ole odottamassa mutta vuoden päästä kun hoitovapaa loppuu niin eiköhän työpaikka löydy. Täytyy varmaan munkin hävetä vähän... ap hei, mieti vähän!
duunia olen tehnyt 16-vuotiaasta asti. Merkonomiksi opiskelin hoitovapaan ohella ja olen ollut nykyisessä työssäni vuodesta 2005 asti. Varmaan vielä menen johonki opiskelee lisää kunhan nyt 5kk kuopus vähän tosta kasvaa. Onneksi tein lapset jo nyt koska mun elimistö ei kestä noita raskauksia kovin hyvin ja vanhempana tuskin ollenkaan kestäis.. (munuaiset jo vähän paskana).
konettaan :)
Vai onko pahakin änkytys ku samaa hoet monta kertaa? ;)
Kiitos lämpimästi! Kuulun ihmiskunnan parhaimmistoon siis: Sain 3. lapseni 30-vuotiaana! Työttömyyttä takana vuosia, työkokemus kuukausissa. Opistotason koulutus kyllä on ja ylioppilaskin olen. Yes!
konettaan :) Vai onko pahakin änkytys ku samaa hoet monta kertaa? ;)
oman viestin
semmoset monilapsiset alle kolmekymppiset.
Ainakin kaikki ne, jotka mä tunnen. Kerran on ittensä siihen kouluttanut niin ei siinä lisäoppia tarvi hankkia, sen kun käy aina välillä hetken töissä ja tekee lisää lapsia jne.
Siltä alalta on helppo jäädä myös vapaalle.
olisko kellään lainata hammastikkua?