Mieheni puhuu juuri naisalaisensa kanssa tämän parisuhdeongelmista parvekkeella..
Onko ihsn normaalia että pomo ja alainen jakavat toistensa parisuhdehuolia?
Nainen lähetti miehelleni tekstiviestin "ero siitä sitten tuli", ja mies meni parvekkeelle soittamaan, kun täällä kuulemma "lapset metelöivät"..
Just joo.
Kommentit (17)
Jos on kotona vaikeaa, ei ehkä pysty antamaan töissä kaikkeansa.
Läheiset ihmiset tukevat toisiaan eron hetkellä, ilman että siinä on tarkoitus syntyä uutta suhdetta. Miehesi on varmasti empaattinen, hyvä kuuntelija ja taitava ihmissuhteissa?
Tiedän ettei pitäisi vapaa-aikana yhteyttä, jos se minua häiritsisi, mutta en kiellä ietenkään.. Hieman olen mustasukkainen.
Vaikea ottaa kantaa kun ei tiedä tilanteesta enempää, mutta kyllä mua vähän ihmetyttää että joku yleensäkään laittaa pomolleen viestin että ero tuli. Eikö sen voisi seuraavana työpäivänä kertoa.
Mä olin tosi läheinen mun miespomon kanssa ja saatettiin nähdä töitten jälkeenkin, mutta kun hän alkoi seurustelemaan niin ei tullut enää mieleenkään alkaa viestittelemään vapaa-ajalla.
Voisin kyllä kuvitella että erotilanteessa haluaisin tukea mieheltä joka arvostaa minua naisena ja jota itse arvostan. Mutta siinä ei silloin ihan täysin platonisia ajatuksia olisi vaikka mihinkään ei olisi tarkoitus edetäkään. Että kuvitelmissa voisi jotain sen miehen kanssa touhutakin vaikka ei oikeasti. Samoin voi olla miehesi kohdalla...
mieheni haluaa mennä alaistensa henkilökohtaiseen elämään sotkeutumisessa. Se tuntuu olevan suorastaan se osa työtä josta se nauttii eniten, oli sitten kysymys mies- tai naispuolisista alaisista... Yhteen sun toiseenkin kertaan meillä on niitä alaisten ihmissuhdeongelmia puitu.
Jos mulla olisi vakava parisuhdeongelma niin en todellakaan menisi purkamaan sitä pomolleni, vaikka pidänkin häntä mukavana ihmisenä.
Jos alainen turvaa häneen, hänen kannattaa kuunnella ja varmistaa, että alainen pysyy kunnossa. Avioero on valtava kriisi ihmiselle, siinä tarttuu mihin tahansa oljenkorteen, vaikka sitten pomoon. Luota mieheesi. On totta että erotilanteessa voi helposti ihastua, mutta jos miehesi on niin taitava ihmissuhteissa kuin sanot, hän ymmärtää kyllä tilanteen riskit. Esimiehenä hän tekee juuri nyt oikein, mutta hänen pitää pystyä asettamaan alaiselleen myös rajat. Alainen ei saa häritä perhe-elämäänne pidemmän päälle.
Voi olla viatonta, joko toisen tai molempien puolelta, ja voi olla, että nainen on mieheesi ihastunut, tai heillä on suhde, ja ero tuli siksi...
Vaikka en mikään herra isoherra olekaan, niin muutama alainen on itsellänikin. Jos olisin itse puhumassa eronneelle alaiselleni, niin suunnittelisin samalla jo sitä miten ja missä voisin lohduttaa häntä ensi viikolla duunissa... You know ... Vähän tss tss tsik tsik bum bum... Kyllä nuorista naisalaisista täytyy ottaa kaikki hyöty irti.
Vaikka en mikään herra isoherra olekaan, niin muutama alainen on itsellänikin. Jos olisin itse puhumassa eronneelle alaiselleni, niin suunnittelisin samalla jo sitä miten ja missä voisin lohduttaa häntä ensi viikolla duunissa... You know ... Vähän tss tss tsik tsik bum bum... Kyllä nuorista naisalaisista täytyy ottaa kaikki hyöty irti.
Eikö muuten heru, vai miksi oot noin epätoivoinen?
Olen vain rehellinen - sekä teille että haluilleni. Ja onhan minulla sitä paitsi eräänlainen moraalinen oikeutuskin naisalaisiini, kuten pomoilla aina.
Eikö muuten heru, vai miksi oot noin epätoivoinen?
Sama kuin mun tilanne... Olin se ALAINEN jonka kanssa pomo pui lopahtavaa parisuhdettaan ja minä eroani...
odotamme esikoista nyt...
Olen minäkin itkenyt pomoni olkaa vasten mutta se oli töissä ja keskustelu kääntyi minulle herkkään asiaan jolloin kyyneleen alkoi valumaan ja pomo otti minut halaukseen. Se oli ystävällistä mutta en kuvittele että hän lohduttaisi minua vapaa-ajallaan.
Meillä on töissä hyvät välit ja hyvä tiimi, mutta silti tuon tason asiat on sellaisia, ettei ne työpaikalle kuulu. Ilmoitusluontoisen asiana kerroin esimiehelleni ja tiimille erostani, en ollut hersytellyt etukäteen enkä tilittänyt jälkikäteen. Kerroin vain siksi, että eroni olisi tullut muuta kautta kuitenkin ilmi, parempi tiedottaa itse. Työhön en anna yksityisasioiden vaikuttaa.
Jos mun on pakko olla esimieheen vapaa-aikana yhteydessä, syy on tiukasti työasia, ei tulisi mieleenkään viestitellä parisuhdekuvioista eri sukupuolta olevalle esimiehelle.
Jos tekevät työtä parina, voi olla että alainen on työn ohessa uskoutunut miehellesi ongelmistaan ja esimerkiksi töissä kertonut miehellesi että aikoo tänään tunnustaa miehelleen jonkin asian tai vaikka vaatia mieheltään valintaa itsensä ja miehen toisen naisen väliltä. Kun oli aiemmin puhunut asiasta miehellesi, oli tältä luonnollista hakea tukea kun ei tarvinnut ensimmäisenä selittää koko tilannetta vaan saattoi vain sanoa että ero tuli ja vaikka itkeä koko puhelun ajan. Siis täysin viatonta ystävän tukea. Jos eivät töissä edes toimi yhdessä niin sitten ihmettelisin.
Täytyy kyllä tunnustaa että tuo oli vasta haettu selitys tilanteelle. Itsellekin tuli ekana mieleen että niillä on suhde joka paljastui naisen miehelle. Nainen sitten heti ilmoitti rakastajalleen erosta, samalla ehkä varoittaen että miehestään saattaa kuulua teillä.
Viestisi taisi olla eilinen. Miten ap oli, onko mies ollut tänään normaali? Vai vaikuttaako tämän naisen ero häneen jotenkin?
Mieheni puhuu juuri naisalaisensa kanssa tämän parisuhdeongelmista parvekkeella.Onko ihsn normaalia että pomo ja alainen jakavat toistensa parisuhdehuolia?
Nainen lähetti miehelleni tekstiviestin "ero siitä sitten tuli", ja mies meni parvekkeelle soittamaan, kun täällä kuulemma "lapset metelöivät"..
Just joo.
tule mieleen, että se ääni kantaa parvekkeella pitkälle ja asioista tulee julkisia ja ennen kaikkea häiritsette lähistöllä asuvia. Ap:n aloitusajankohdasta näkee, että kyse on vielä aamuyöstä.
Läheiset ihmiset tukevat toisiaan eron hetkellä, ilman että siinä on tarkoitus syntyä uutta suhdetta.
Miehesi on varmasti empaattinen, hyvä kuuntelija ja taitava ihmissuhteissa?