Jos lääkäri vittuilee sektiossa?
Mihin voi valittaa vittulevasta sektiolääkäristä. Olen käynyt tuon lääkärin luona kolme kertaa polvivamman takia ja aina saa kuulla vittuilua :( mihin siis voin valittaa, ottaako ne miestä tosissaan? Olenko aiheetta ottanut nokkiini?Onko muille sattunut inhottavaa sektiolääkäriä?
Kommentit (164)
tosta tämän ketjun otsikosta :D
Enkä edes ymmärtänyt mitä ap ajoi takaa viesti oli sen verran sekava.
Jos hän on sinun oma lääkärisi, niin sen vaihto onnistuu kun laitat 20 lääkärinvaihtolomaketta menemään terveyskeskukseen. Sen jälkeen kirjoitat asiasta julkisesti paikallisessa lehdesäs , esim. mielipidepalstalla. Tämä toimi ainakin Vantaalla. t. Huonosti kohdeltu terveyskeskuksen asiakas
mutta viela ei ainakaan minulle ole selvinnyt mita se laakari vittuili vai oliko sekin yhta sekavaa kuin muu juttu.
Paaljon kauemmin olen asunut Suomesta poissa mutta kylla kieli sentaan sujuu.
Sektio tarkoittaa seuraavia:
* sektio, keisarileikkaus
* sektio, eliöiden luokittelutaso
* sektio, kevyttä musiikkia esittävä puhallinryhmä
* sektio, jaos, jaosto, osasto
* sektio, ryhmän aliryhmän tekijäryhmä
* sektio, oikeanpuoleinen käänteisalkio.
Klassikko, jota muistellaan vielä vuosienkin päästä. Kiitos sille, joka nosti tän.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:01"]
Ketjun aloittaja paikalla! Hitto, tästä on jo 9 vuotta!! :D
[/quote]
Kuka on ketjun aloittaja, sinäkö?
Niin, minä. :D odotin tuolloin toista lastani ja lähetin hetken mielijohteesta tuon täysin sekin viestin. Nauran täällä vedet silmissä, niin hauskaa oli silloin!
Ap
polvet kyllä operoidaan selkäydin-puudutuksessa, joten eiköhän sektiolääkäri anna se piikin ! sillä eihän sitä kuka tahansa voi vissiin törkätä?
Ketjun aloittaja paikalla! Hitto, tästä on jo 9 vuotta!! :D
oih! olin aivan unohtanut tämän mestariteoksen olemassaolon, kiitos kun nostitte tämän.
Siis tehdäänkö sektio polven kautta? Apua! Miten se lapsi mahtuu jalan läpi? Joskus kuukautiset on säteilyt reisiin kipuna mutta että sektio polven kautta!
Onko muilla vielä samanlaisia ongelmia?
Siis näin: sulla on polvivamma, jota sä hoidatat keisarinleikkauksella jollain vittuilevalla espanjalaisella sektio-tk-lääkärillä, ja joku toinen hemmo tulkkaa sulle, et se vittuilee. Ymmärsinkö oikein??
Vierailija: