Mun ei varmaan kannata erota
seksiä tosi harvoin ja mies haukkuu mut mul ei ole ammattia eikä töitä ei tuloja olen yhden lapsen kotiäiti.Mitään ammattia en ole pystynyt loppuun viemään vaikka useita olen yrittänyt. Meillä miehen kanssa tavallaan kaveruussuhde ollaan kämppiksiä. Uskaltaisitko erota?niin ja lapsi jäisi isälle koska hänellä tukiverkko, tulot, talo yms. Talosta vain asuntolainaa eli jos eroaisin niin mitään rahaa en saisi.
Kommentit (39)
Toiset kotonaan.
Ei lasta ole pakko jättää isälle, isän kuuluu maksaa elatusmaksut jne. joten pärjäisit ainakin joten kuten. Paljon riippuen siitä missä asut.
Tokikaan eron ei pitäisi olla ensimmäinen vaihtoehto, vaan sinuna koettaisin ensiksi saada suhteen toimimaan, kun yhteinen lapsikin on.
vaan kun ei sitä saa kuntoon. Rakkaus mieheni puolelta minua kohtaan on loppunut. Ei ole pakko jättää lasta isälle mutta meidän tapauksessa näin on järkevämpää.
vaan kun ei sitä saa kuntoon. Rakkaus mieheni puolelta minua kohtaan on loppunut. Ei ole pakko jättää lasta isälle mutta meidän tapauksessa näin on järkevämpää.
Enkä halua luopua lapsestani siksi olen tässä suhteessa.
asetat asiat tärkeysjärjestykseen. Lapsella on äiti lähellä, sinulla toimeentulo. Tee itsesi onnelliseksi noissa puitteissa. Sinun onnellisuutesi on sinun vastuullasi, ei miehesi.
Enkä halua luopua lapsestani siksi olen tässä suhteessa.
Älä usko näitä kotkotuksia täällä siitä kuinka heti kannattaa erota ja alkaa nostaa tukiaisia ja kuinka niillä muka elää loisteliaasti eikä tarvitse tinkiä mistään eivätkä lapsetkaan kärsi lainkaan erosta tai köyhyydestä.
Hakeudu nyt koulutukseen ja opiskele itsellesi ammatti, jossa tienaat. Älä siis valitse mitään lähihoitaja-alaa vaan mielummin jotain teknistä, vaikkapa automekaanikko tai vielä paremmin ansaitsee putkimiehenä (heistä on pulaa) tai sähköasentajana.
Kun sinulla on ammatti ja koulutus ja tuloja, eroat.
Ne jotka puhuvat täällä huoraamisesta kotona saisivat hävetä silmät päästään. Mitä he sitten tekevät? Huoraavat yhteiskunnan rahoilla? TÖRKEÄÄ TEKSTIÄ MOLEMMAT! HÄVETKÄÄ NAISET MITEN NIMITTELETTE TOISIANNE.
Pari vuotta sinne tänne elämässä voi juuri nyt tuntua pitkältä ajalta (opiskelu) mutta jälkikäteen ajateltuna hyvin lyhyeltä.
Jos olet työtön, hanki koulutus työttömyysturvalla. Jos et ole työtön työnhakija, ilmoittaudu työkkärissä ja kerro, että tarvitset ammatin ja haluat uuden lain turvin opiskella työttömyyspäivärahalla.
Se on minimissäänkin 2,5 kertaa suurempi kuin opintotuki.
Järki käteen naiset.
Ne jotka puhuvat täällä huoraamisesta kotona saisivat hävetä silmät päästään. Mitä he sitten tekevät? Huoraavat yhteiskunnan rahoilla?
Suomessa ei toistaiseksi tarvitse maksaa sosiaaliturvaansa seksipalveluilla.
Ne jotka puhuvat täällä huoraamisesta kotona saisivat hävetä silmät päästään. Mitä he sitten tekevät? Huoraavat yhteiskunnan rahoilla?
Suomessa ei toistaiseksi tarvitse maksaa sosiaaliturvaansa seksipalveluilla.
miten kehtaat sanoa että joku huoraa kotona???
ja puhuin henkisestä itsensä myymisestä. Meillä on yksi elämä ja on ainoastaan meidän itsemme käsissä miten sen vietämme. Joku on supertyytyväinen samoihin olosuhteisiin joita toinen pitää tosi kurjina.
Jokainen tekee virheitä jossain vaiheessa ja pitää olla henkistä kanttia myöntää että teki virheen ja toimia sen mukaisesti. Monet myyvät rahasta ja mukavasta olosta minuutensa, kuka töihin, kuka miehelle, kuka julkisuuteen.
ja puhuin henkisestä itsensä myymisestä. Meillä on yksi elämä ja on ainoastaan meidän itsemme käsissä miten sen vietämme. Joku on supertyytyväinen samoihin olosuhteisiin joita toinen pitää tosi kurjina. Jokainen tekee virheitä jossain vaiheessa ja pitää olla henkistä kanttia myöntää että teki virheen ja toimia sen mukaisesti. Monet myyvät rahasta ja mukavasta olosta minuutensa, kuka töihin, kuka miehelle, kuka julkisuuteen.
Lapset ovat pariskunnan yhteisiä lapsia. Ei voida ajatella, että kotiäiti myy itseään miehelle, koska huolehtii jälkikasvusta. Ymmärrätkö lainkaan mistä puhun?
Toisaalta jos ap opiskelisi itselleen ammatin ja tulevaisuuden, sekään ei olisi itsensä myymistä miehelle. Perhe on yksikkö, joka lain mukaan on ensisijaisesti vastuussa toistensa taloudellisesta tukemisesta. Kyse ei ole itsensä myymisestä.
Ihminen ei myöskään myy itseään työnantajalle. Ihminen saa korvauksen tehdystä työstä. Hän ei myy itseään!
Onnellisuus on se olotila joka on kaikista paras ja tuottavin. Pitää terveenä ja antaa paljon. Jos joku jää taloudellisen turvallisuuden takia olosuhteisiin, joka vähentää onnellisuutta (omanarvontuntoa, iloisuutta, terveyttä) hän korvaa rahalla nämä itseensä kohdistuvat negaatiot. Ja se on minun mielestäni itsensä (sielunsa) myymistä.
Toisilla toki on eri arvojärjestys kuin minulla eikä siitä voi väitellä.
mikään ei vain onnistu,siksi olen tyytynyt tähän mitä minulla on, mut mies ei taida olla onnellinen mun kanssa.
Onnellisuus on se olotila joka on kaikista paras ja tuottavin. Pitää terveenä ja antaa paljon. Jos joku jää taloudellisen turvallisuuden takia olosuhteisiin, joka vähentää onnellisuutta (omanarvontuntoa, iloisuutta, terveyttä) hän korvaa rahalla nämä itseensä kohdistuvat negaatiot. Ja se on minun mielestäni itsensä (sielunsa) myymistä. Toisilla toki on eri arvojärjestys kuin minulla eikä siitä voi väitellä.
Köyhyys aiheuttaa aivan samaa ja vielä pahempaakin pitkittyessään kuin nuo mitä kuvasit yllä. Köyhyys on kamalaa ja sen tietää vain jos on ollut köyhä.
Eikö persus kestä istumista, vai missä on vika? Mä en tajua miten kukaan voi olla niin saamaton, ettei edes auttavaa koulutusta saa. Saamattomuudesta nimittäin on pakko olla kysymys, kun sinulla ei selkeästi ole mitään älyllistä vammaa
Kun kysyy työkkäristä, asuntotoimistosta yms. Voit hakea kaupungin asuntoa, asunto pitää olla että voit pitää lapsen.
Esim. tällä hetkellä on pula hätäkeskuspäivystäjistä, bussikuskeista yms, joihin ammatteihin saa nopean koulutuksen.
Kyse on siitä, haluatko oikeasti yrittää eteenpäin. Ja miehen kanssa voi sopia yhteishuoltajuudesta niin että lapsi on vuorotellen molemmilla.
Kannattanee ehkä miettiä yhteistä aikaa ensin ihan vaan perheneuvojalle, jotta selvitätte tunteenne toisillenne.
Jos joku jää taloudellisen turvallisuuden takia olosuhteisiin, joka vähentää onnellisuutta (omanarvontuntoa, iloisuutta, terveyttä) hän korvaa rahalla nämä itseensä kohdistuvat negaatiot. Ja se on minun mielestäni itsensä (sielunsa) myymistä.
Eikä siinä mitään, kunhan itse tietää mitä tekee.
yrittänyt toki olen vuosien varrella vaikka mitä,mut mikään ei onnistu. Tiedän mistä kaupungin asuntoja saa,pitää vielä miehen kanssa miettiä lapsen huoltajuus yms. asioita.
Köyhyys aiheuttaa aivan samaa ja vielä pahempaakin pitkittyessään kuin nuo mitä kuvasit yllä. Köyhyys on kamalaa ja sen tietää vain jos on ollut köyhä.
Köyhyys on kamalaa materialistille.
Köyhä voi olla onnellinen. On ihana perhe, rakastava mies, muuten vain ihanaa.
Mutta materialismia ei ole - tiedoksesi sinulle - pelko siitä että ei ole varaa ostaa ruokaa, pelko siitä että menettää asunnon, pelko siitä että et pysty maksamaan laskuja. PELKO.
Ilmeisesti et ole ollut koskaan köyhä kun et tunnu tietävän mistä puhun.
Toiset kotonaan.