Mitkä ovat sinun tämän kesän MUST vaatteita/asusteita
Laitanpa omaa toivelistaa tänne:
-5KG!
Kukkamekko (ostettu jo)
Fedora
musta nahkatakki
farkkusortsit
pellavajakku
kirkas hame jossa on joku makee juttu
haaremihousut (lievät)
*nämä nyt ekana mieleen
Kenkiä:
purkkarit
oxfordit
fryen bootsit
ruskeat gladiaattorit
sandaalit jotka menee kiinni nilkan ympäri
Chanelin 2.55 (haaveena jo kauemmin, tuskin saan tänä kesänä ostettua, mutta ehkä jonkun samantyylisen)
Missonin mekko (sama kuin edellä)
Seuraava!
Kommentit (36)
..että tulee oksettava olo! Pissikset taas liikeellä!
..että tulee oksettava olo! Pissikset taas liikeellä!
Minkäpituinen hame/mekko sopii mulle? Tiimalasivartalo muuten, mutta isohko takapuoli ja isot rinnat. Pituutta vain 160cm, sääret ei mitkään pitkät ; )
Vihreetä, paljon vihreetä
t-paidoissa,
pitkiä t-paitoja
farkkuhame, lyhyt
caprit, mustat
mekko, musta jossa kirkkaita kuvioita
pellavahousut, hiekka värinä
pellavahame, hiekka värinä
farkkutakki
pellava jakku, hiekka värinä
Kengistä
korkoa, korkoa, korkoa
ja jokin kivajuju täytyy mun kengissä olla
suurin osa kesävaatteista hankittuna. Jotain vielä pitäis saada. Mä luotan yksinkertaiseen ja klassiseen linjaan pukeutumisessani, en tykkää asusteista (esim. hatut ja vyöt, elleivät ne pidä housuja ylhäällä tai suojaa auringolta).
Mun kesävaatteina on löysät kangashousut ja trikootopit (en käytä t-paitoja oikeasti koskaan), muutama neuletakki, 5 vuotta vanha H&M:n takki, erilaiset kevyet nahkakengät ja -sandaalit sekä Havaianas-läpsyt (nämä kaikki on jo). Ainakin yhden mekon haluaisin lisää, just ostin yhden trikoisen. Haluaisin myös uuden huivin, jonkun ison ja värikkään sekä mustat pellavahousut. Tänä kesänä mun vaatevarastoon tuli uutuutena kahden caprimittaiset löysät trikoohousut.
Väreinä paljolti musta ja harmaa, muitakin värejä kyllä löytyy harvakseltaan.
Vaikka tällänen
http://www.kirnazabete.com/designers/jason-wu/jersey-tank
http://www.bluefly.com/Collective-Concepts-dusty-rose-jersey-pocket-hi-…
T pissis ap
Minkäpituinen hame/mekko sopii mulle? Tiimalasivartalo muuten, mutta isohko takapuoli ja isot rinnat. Pituutta vain 160cm, sääret ei mitkään pitkät ; )
Onko takapuoli timmi vai vaan iso?
Jos on timmi niin kehottaisin korostamaan kapeaa uumaa ja mekko/hame voisi olla aika lyhyt.
Jos on isompi t-puoli ja ei niin timmi kehottaisin käyttämään värikästä A linjaista hametta joka tulisi polven korkeudelle.
Niillä aion pärjätä aika pitkälle.
7/8 pituiset pillifarkut. t. Sen toisen ketjun ap :)
Munkin listaan lisätty -> mustana
ap
ennenkin. Vietän koko kesän mökillä kaukana "sivistyksestä", joten halvaksi tulee. Siellä ei tarvitse muuta kuin mukavaa olovaatetta ja järkevää puuhasteluvaatetta esim. puutarhahommiin , maalaamiseen, rakenteluun, kalastamiseen jne.
Syksyllä sitten taas kaupasta jotain työhön sopivaa relettä.
Hankin Menkkahaukalta yhdet mahtavat housut ja panin miehen hakemaan kahdet lisää! Niissä sitten varmaan. Lisäksi mulla on muutamat pellava- ja trikoohousut. Toppeja joudun varmaan ostamaan isompia.
ruudulliset paitapuserot, eri värisiä, kaula-aukon ympäriltä rypytetut t-paidat, värinä esim maanläheinen vanharosa.
Punaiset sammakkokengät viileämpinä päivinä, lämpimällä merrelin sirenit, niihin menee mun tukipohjallinen. ;o)
Nämä siis kaapissa. Kaupassa näin liukuvärjätyn hihattoman "mekon". Aika kiva.
imetysliivit :D ja muut asiaan sopivat yläosat, esikoisen LA kuukauden päästä ja hihi taitaa mullistaa moinen mun vaatekaappia vähän :p
vanha roosa paita...