Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokousleski kiukuttelee...

Vierailija
11.06.2010 |

Olin itse viime viikolla eräällä kokousmatkalla yli 200km päässä ja miehen piti välttämättä päästä vauvan kanssa siskolleen yöksi siihen 30km päähän. Niinpä minunkaan ei sitten "tarvinnut" nukkua hotellissa, vaan mies ilmoitti tulevansa hakemaan minut illalla siskolleen. Niin hän tulikin klo 22. Illallisruoka tarjoiltiin pöytiin vasta klo 21. Kuten arvata saattaa, niin jäi vähän juorut kesken kun piti sännätä pois. Aika noloa.

Noooh... Mies lähti eilen vastaavalle matkalle ja minä tietysti muistutin, että sopii sitten olla hotellihuoneessaan klo 22. Mies soitti eilen klo 21.30 ja sanoi vielä käyvänsä alakerrassa katsomassa meininkiä. Hän lupasi soittaa vielä kun tulee takaisin huoneeseensa. Joo, ei soittanut vaan tekstasi klo 1.30 ratikkapysäkiltä. Minä tietysti soitin hänelle ja latelin totuuksia. Muistutin häntä siitä minun klo 22 "kotiintuloajasta".

Ei siinä mitään, menkööt vaan kavereiden kanssa baariin, mutta kai silloin minäkin saisin mennä?

Mitäs nyt arvon av-mammat?

Olisiko aika kostolle vai keskustelulle?

Mies palautuu sunnuntaina kotiin.

Jaksankohan ennen sitä edes vastata puhelimeen vai kiukuttelisinko niinkuin uhmis?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että AP on nyhverö alistettu vaimo joka ei saa tehdä mitää sillä mies on mustasukkanen ääliö! Ota AP itseäs niskasta kiinni ja tee asioita äläkä oo tollanen saamaton ämmä. itteäs saat syyttää...

Vierailija
22/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä kun oli isyyslomalla.

Töitä pitää tehdä, jotta perhe elää, mutta juoruilulla ei laskuja makseta.

Juoruilu on ala-arvoista tarpeetonta toimintaa ihan jokaiseen vuorokauden aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kivitä häntä siitä, että sopii työmenoja 200 kilsan päähän?

Vierailija
24/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä kun oli isyyslomalla. Töitä pitää tehdä, jotta perhe elää, mutta juoruilulla ei laskuja makseta. Juoruilu on ala-arvoista tarpeetonta toimintaa ihan jokaiseen vuorokauden aikaan.

No, onneksi pienokaisesi tiesi että sinä teet töitä etkä vain juoruile!

Vierailija
25/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo äiti tarkoittanut juoruilla ihan keskustelua. Käytti vain tuollaista nimitystä.

Ehkä sinäkin joskus opit kun töiltäsi ehdit ihmisten ilmoille, ymmärtämään puhekieltä, asioilla on erinimityksiä samalle asialle..

Vierailija
26/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vauvasta asti ovat kyllä nähneet, että teen töitä.

Yleensä ajoitin työni niin, että tein töitä aamulla ennen kuin lapset heräävät, päikkäreiden aikaan ja iltaan, kun lapset ovat jo nukkumassa.

Isällä taas olisi ollut matkatyö, joten perheen kannalta oli järkevin ratkaisu hänen pitää hoitovapaat. Näin saatoimme olla aina yhdessä ja elää täysin lapsen ja lasten ehdoilla.

Vierailija
27/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olisi ollut hyväksyttävämpää käyttää nimitystä "verkostoituminen"?

Lisäyksenä vielä, että en siis oikeasti tee töitä, vaan olen vanhempainlomalla.

Myös mies on kotona koska hän on työtön.

Hän osaa hoitaa vauvaa sujuvasti ja herää joka toinen yö antamaan vauvalle vellipullon.

Pieni herää kerran yössä. Sekään ei ole ongelma.

Tuo kokousmatka kuului erääseen luottamustoimeeni ja oli luonteeltaan yksittäinen, ei säännöllinen.

t: ap

Vierailija
28/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitte tehneet lapsia vasta vähän myöhemmällä iällä, niin olisitte ehtineet kasvaa ehkä vähän aikuisemmiksi. Nyt ei tarvi arvailla, että tuleeko teille joskus ero vai ei. Ihan varmasti tuleee.

Vierailija
29/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitte tehneet lapsia vasta vähän myöhemmällä iällä, niin olisitte ehtineet kasvaa ehkä vähän aikuisemmiksi. Nyt ei tarvi arvailla, että tuleeko teille joskus ero vai ei. Ihan varmasti tuleee.

Ja seuraavalle... Kyllä. Meillä on omat rahat.

Vierailija
30/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä yöpyä siskolla, jos elätte tuilla koko perhe? On hotelli vähän kallis majoitusmuoto luusereille.

Vierailija
31/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä yöpyä siskolla, jos elätte tuilla koko perhe? On hotelli vähän kallis majoitusmuoto luusereille.

Ei sitä itse tarvinnut maksaa.

Koko hotelli oli varattu meidän käyttöömme.

Vierailija
32/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin siellä tai en.

Tuskin olisivat vuokranneet yhtä henkilöpaikkaa pienemmän hotellin tuolla syyllä ;-)

Vierailija
33/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on mustasukkainen..

Vierailija
34/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on mustasukkainen..

Vierailija
35/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja hoitolaitoksesta pantiin viikonlopuksi kotiin?

Anyway, on täysin normaalia ja jopa toivottavaa, että vanhemmilla on omaa elämää. Se ei MITENKÄÄN vähennä vanhempien sitoutumista vanhemmuuteen tai rakkautta lasta kohtaan. Käy, ap, ihmeessä ihmisten ilmoilla, kuten aikuisen ihmisen välillä kuuluukin! Äiti on ihminen, erillinen persoona, jolla on myös omia mielihaluja. Koko persoonaa ei missään nimessä saa (eikä edes voi) uhrata lapselle, mielenterveys menee siinä aika nopeasti.

Lapsi EI ole mikään vankila, eikä sen pidäkään olla. Isän on myös hyvä joutua täysvastuuseen lapsista säännöllisin väliajoin, jotta isä-lapsi -suhde muodustuu kiinteäksi. Isien hoitovapaathan myös ajavat saman asian.

Ap, miehen mustasukkaisuus kuulostaa kyllä sairaalta. Nyt järjestät itsellesi jonkun toisen menon, etkä TODELLAKAAN lähde nöyränä kotiin klo 22! Onko miehellä muuten taipumusta muiden ihmisten kontrollointiin? Onko jatkuvasti mustasukkainen?

Jos näin on, tulisi hälytyskellojen soida ja kovaa.

Vierailija
36/36 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös mennyt töihin esikoisen ollessa 8kk ikäinen, ollut sekä vapaa-ajalla juhlimassa että töiden vuoksi reissussa, aivan samoin kuin lapsen isäkin. Ja tämä sama käytäntö on jatkunut vaikka lapsia on tullut enemmänkin. En koe lastemme millään lailla traumatisoituneen vaikka heitä onkin tiettyinä iltoina ja öinä ollut vain yksi vanhempi hoitamassa. En koe millään lailla olevani myöskään niin erinomainen ihmisenä että kokisin olevani automaattisesti parempi hoitaja lapsillemme kuin heidän isänsä.

Mielestäni myöskään tuo miehen käyttäytyminen ei kerro mitään iästä eikä lapsellisuudesta, vaan on ehkä hyvinkin tavanomaista varsinkin ensimmäisen lapsen kohdalla.

Niin, ja mitä eroon tulee, ainakin meidän kohdallamme on tämä systeemi toiminut jo vuosikausia hyvin, ja avioliittomme on kestänyt lähes 20 vuotta. Jos jossakin vaiheessa elämää päädymme eroon, en usko sillä olevan mitään yhetyttä siihen miten olemme reissumme ja lapsenhoitomme järjestelleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi