Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä näistä kuvista rintasi eniten muistuttaa?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä rinnat on pääasiallisesti rumia ja onneksi minussa edes yksi asia on täydellisyyttä hipova :-D.

Vierailija
2/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat kiinni toisissaan, eli siinä keskellä ei ole mitään rakoa. Nyt mä ymmärrän, miksi en löydä sopivia rintsikoita, vaan rinnat tursuaa tai jopa pompahtaa ylös siitä rintsikoiden keskeltä.

Mut ollaan onnellisia hyvännäköisistä rinnoistamme ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.smartplasticsurgery.com/plastic_surgeons/liftbefore.jpg

Ja olen niihin oikein tyytyväinen. Tuo kuvassa ollut eukko ei ilmeisesti ole ollut, koska on mennyt noita leikkelemään (rumemmiksi...).

Vierailija
5/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt siellä yhtään sellaisia 20 sentin kolikon kokoisia pikkunännejä kuin itselläni.

Mulla ehkä 2 Euron kolikon kokoiset nännipihat, en ole koskaan nähnyt muilla sellaisia. Olis kiva jos ne olisi sellaiset kivat vaaleanpunaiset, mutta ovatkin ruskeahkot :(

Kuppikoko ehkä pieni B, eivät roiku (2 imetystä takana)

Vierailija
6/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://cosmeticplasticsurgerystatistics.com/sandiego/poustilift3.jpg

Lievästi vituttaa, ikää 22 ja lapsia yksi. Ennen kädet mahtui juuri ja juuri rintojen päälle, nyt ne mahtuu kätevästi niiden alle. Eipähän pääse kylkiluut palelemaan...

Vierailija
7/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ovat minun rintani, toivottavasti linkki toimii ;)

http://yfrog.com/j8p7210017j

Vierailija
8/69 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni aikana nähnyt teinivuosilta tähän päivään asti paljon rintoja, 16-45 vuotiaiden, ja kaikilla on ollut PALJON paremmat kuin yhdetkään noista kuvista. Nykyisellä naisellani on TÄYDELLISET rinnat. Pyöreät, sopivan kokoiset ja tuntuiset C-kupit. Kaksi lasta imettänyt ja vielä lainkaan ei ole riipahtanut.

Vierailija
9/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän rintojemmekin sijasta.

Olen ikäni aikana nähnyt teinivuosilta tähän päivään asti paljon rintoja, 16-45 vuotiaiden, ja kaikilla on ollut PALJON paremmat kuin yhdetkään noista kuvista. Nykyisellä naisellani on TÄYDELLISET rinnat. Pyöreät, sopivan kokoiset ja tuntuiset C-kupit. Kaksi lasta imettänyt ja vielä lainkaan ei ole riipahtanut.

Vierailija
10/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu munkaan tissejä tuolla. Eivät roiku laisinkaan, ovat pienet ja sijaitsevat kyljissä. Mitään tissivakoja ei siis näihin saa push-upeillakaan.

Mulla ehkä 2 Euron kolikon kokoiset nännipihat, en ole koskaan nähnyt muilla sellaisia.

Nänninpihat kans erittäin pienet, vaaleanpunaiset. Nännit matalat ja kääntyvät sisään päin.

(Saas nähdä, miten näillä imetys onnistuu. Ja kuinka paljon se aluksi sattuu, kun kiinnikkeet repeävät.)

Vierailija
11/69 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paremmat luomuina kuin yhdetkään noista leitkatuista:D Ja ikää kuitenkin 50v, 4 lasta....

Vierailija
12/69 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa ei löytynyt niin pieniä rintoja, jotka olisivat edes lähellä omiani.

mullakin on todella pienet rinnat, eivät ole kasvaneet 11-vuotiaasta enempää. En tiedä mistä johtuu, mutta eipä asiasta ole mitään haittaakaan ollut.

Oli muistaakseni amerikkalainen tutkimus, jossa todettiin kahvin juonnin haittaavan rintojen kasvua. Jo 3 kuppia päivässä riittää estämään rintojen kasvun lähes kokonaan. Katsokaa naisia jotka eivät kahvia juo. Tai yleisesti ottaen vaikka brittinaisia, venäläisiä, jne. jotka ovat tee-ihmisiä. Toki geeneillä on merkityksensä, eikä teen juonti kasvata rintoja mutta kahvin juonti siis voi jopa estää niiden kasvun.

Vierailija
13/69 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 50v 4 lapsen jälkeen pienet ja kiinteät kuin teinillä:)

Vierailija
14/69 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/69 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://cosmeticplasticsurgerystatistics.com/sandiego/poustilift1.jpg

Olen omiini tosi tyytyväinen ja varsinkin kun katsoo noitakin rintoja, ihan kaikissa tosi rumat nännit, jäh!

Kaikissa en ees huomannut eroa ennen ja jälkeen...

Vierailija
16/69 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muistaakseni amerikkalainen tutkimus, jossa todettiin kahvin juonnin haittaavan rintojen kasvua. Jo 3 kuppia päivässä riittää estämään rintojen kasvun lähes kokonaan. Katsokaa naisia jotka eivät kahvia juo. Tai yleisesti ottaen vaikka brittinaisia, venäläisiä, jne. jotka ovat tee-ihmisiä. Toki geeneillä on merkityksensä, eikä teen juonti kasvata rintoja mutta kahvin juonti siis voi jopa estää niiden kasvun.

Tuupa katsomaan mun hinkkejä

nimim. 2 litraa kahvia päivässä alle 10-vuotiaasta

Vierailija
20/69 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.smartplasticsurgery.com/boston/breastliftafter7a.jpg

Mutta ilman leikkausarpia, ihan on luomut. C-kuppi. Kaksi raskautta ja kaksi vuoden imetystä takana, tyytyväinen olen :) Jumppaa vaan jatkettava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi