Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattele kotiäiti että sinunkinmiehes saattoi ostaa seksia tytöiltä joista tänään Hesari kertoi

Vierailija
28.08.2005 |

ev

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

70

Vierailija
62/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö huorat saa käydä täällä noin yleensä?

Vierailija:

Muuten, mitä huora tekee tällä palstalla? :D

70

Vierailija
64/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitustyylin tunnistaa, taidat käydä täällä useinkin?

Sä taidat olla yksinkertainen jos et ymmärrä eroa siinä että

a) Naisen velvollisuus on täyttää miehensä tarpeet ettei mies vaan jätä

b) Molemmat huolehtivat toistensa tarpeista, jotta molemmilla olisi hyvä olla.

Tule kertomaan siinä vaiheessa kun noiden kahden ero sulle avautuu.

Vierailija:

Vierailija:

Onneksi on myös ihan normaaleja parisuhteita, jotka pelaa sillä, että MOLEMMAT huolehtii toistensa tarpeista, eikä jotain 1800-lukulaista meininkiä, jossa naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä ettei se vaan jätä.

Jos mun mies alkaisi käydä jollain tapaa sietämättömäksi, niin lemppaisin sen pihalle. Ja mulle saa tehdä saman, jos siltä tuntuu. Mikä perkele siinä on, ettei aikuisen ihmisen tarvitse ottaa vasttuta omista teoistaan, vaan se onkin vaimon vastuulla jos mies ressu JOUTUU ostamaan pimppiä?

Olet melkoisen yksinkertainen. Jos molemmat pitävät huolta toistensa tarpeista, silloin myös " naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä ettei se vaan jätä." Tämä sisältyy siihen ajatukseen, että MOLEMMAT pitävät huolta toisesta.

Okei pakko kommentoida tänne väliin. SIis jos molemmat panostavat suhteeseen ja perheeseen ja haluavat pitää toisensa tyytyväisenä, niin silloin mielestäni nimenomaan kyse ei ole siitä, että yksipuolisesti yritetään pitää toinen tyytyväisenä, ettei se vaan lähtisi. Silloin kyse on siitä, että molemmat haluavat toiselleen parasta ja haluavat elää perheessä, jossa kaikilla on hyvä olla. Ei siis sitä, että toinen uhrautuu yksipuolisesti, jotta toinen ei vain jättäisi.

En ole pimppaa ostellut, mutta vierasta naista olen kyllä polkaissut, kun oma ei anna. Turha sitä on kaunistella, en aio lopettaa seksielämääni alle kolmekymppisenä. En aio myöskään ottaa eroa lapsistani, jotka naisvaltaisessa sosiaaliverkostossa päätyvät pomminvarmasti äidille.

Muuten kyllä ymmärrän sua, mun miehellä oli joskus aika haluton kausi ja se oli aika estynytkin, ja kyllä mäkin silloin mielessäni mietin, että jos seksielämä tulee pitkäänkin olemaan tätä, niin jotain on tehtävä. ON törkeetä riistää toiselta mahdollisuus seksiin, ilman että itse ainakin aktiivisesti yrittää tehdä asialle jotain. Onneksi meillä tilanne parani ilman vieraita.

Olen siis liitossa lasten takia. Oih!, mikä suuri virhe: minunhan tulisi olla hedonistinen, ajatella vain itseäni ja lopettaa tuollainen suhde, joka on vain kidutusta. En kuitenkaan aio sitä tehdä, koska rakastan lapsiani ja vaimoanikin. Hänellä nyt sattuu olemaan sellainen naisilla hyvin yleinen käsitys parisuhteesta, että miestä voi riuduttaa seksinpuutteessa ja että häntä tulee arvostella loputtomiin. Tämä on se kieltämättä aika korkea hinta, jonka joudun maksamaan rakkaudestani lapsiini. :D

Ja toi ei muuten ole käsittääkseni mikään naisille yleinen mielikuva, tai jjo sanotaan, että yhtä yleinen kuin miehille se, että kotityöt on akkojen hommia, ja vaimon kuuluu hoitaa lapset ja koti ja vielä illalla ahkerasti miehelleen pyllistää,kun on päivän " kotona makoillut"

T: Nainen hyvästä suhteesta ja ihanasta perheestä.

Vierailija
65/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sun kirjoitustyylin tunnistaa, taidat käydä täällä useinkin?

Sä taidat olla yksinkertainen jos et ymmärrä eroa siinä että

a) Naisen velvollisuus on täyttää miehensä tarpeet ettei mies vaan jätä

b) Molemmat huolehtivat toistensa tarpeista, jotta molemmilla olisi hyvä olla.

Tule kertomaan siinä vaiheessa kun noiden kahden ero sulle avautuu.

a) enköhän tunnista näiden kahden asian välisen eron

b) tuskin tunnistat minua sanavalinnoistani

Vierailija
66/67 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt näin että, kun olen töissä, niin ukko ei käy huorissa?

Vierailija
67/67 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässä akateeminen uraäiti jonka parisuhteessa kumpikin osapuoli ostanut seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän