Ajattele kotiäiti että sinunkinmiehes saattoi ostaa seksia tytöiltä joista tänään Hesari kertoi
Kommentit (67)
Mutta nykyään jaksan petipuuhiakin paremmin, kun silloin töissä käydessäni. Aamulla kuudelta herätys, kotiin viideltä, sen jälkeen normaali kotihommat. Voin sanoa että, yhdeksältä viimeistään olin jo valmis untenmaille itsekkin. Ei siinä kiireessä pahemmin seksi ehtinyt käydä mielessä. Nyt on kaikki, ja todellakin kaikki paremmin, kun oon kotona.
Oon kerran ostanut sille naisen itsekkin. Kiihottavaa katsella, kun toiset nai. Laivalla muo on nussinut kaks miestä kun oma katteli vierestä. Suosittelen, jos ette ole mustasukkaista tyyppiä.
asialle jotain,eikä" polkaista sitä vierasta ämmää" .
Käydään kerran viikossa kaupungilla ja mies ei ole hetkeäkään yksin. Maatilaa kun pidämme niin ei oikein pettääkään voi kun mies tekee töitä pihapiirissä. Yksin hän käy metsästämässä pari kertaa vuodessa kavereittensa kanssa.. No voihan se olla että sinne metsään on joku naikkonen tilattu, mutta hieman epäilen tuotakin. :) Terveisin: kotiäiti
maksullisen seksin helppous.... jne.
Vierailija:
miksi joku ylipäänsä maksaisi seksistä,jos sitä vieraisiin kaipaa, kai sitä nyt saa ilmaiseksikin. .
Vierailija:
Oma mieheni saa kotonakin, sekä pillua että elämyksiä, eikä tarvitse vieraisiin mennä.
kun joku sanoi, että harrastakaa seksiä paljon parisuhteessa :). p.s. Miehistä pettää n. 50%, naisista 40 %, näin sivuhuomautuksena.
1. Monet opiskelijatytöt myös myyvät itseään.
2. Olet kauhean kauhean väärässä, ellei tyttö sitten ole pakotettu myymään itseään.
Vierailija:
2. Ei kiinnosta kolo, jossa on uitettu jokaista lelua. Opiskelijatytön kanssa voi edes tuudittautua ajatukseen suhteellisesta puhtaudesta.
3. Uskoisin, että horot ovat kylmiä. Itse tahdon myös läheisyyttä, lämpöä ja syvähalia.. :D
Ja tosi paljon niitä käyttävät tavalliset perheenisät, eivät siis vain vammaiset tai ressukat. On menestyvää ja hyvännäköistä miestä jne. Haluavat vaivatonta, helppoa seksiä ja menevät sitten kotiin vaimon luo. Olen nähnyt omakohtaisesti kymmeniä ja kymmeniä näitä tapauksia, ikäjakauma 18-55v.
Ihmettelen suuresti että miksi? Onko tehty joku yleinen tutkimus jossa on todettu että just kotiäitien miehet pettää tai käy huorissa?
Miten kotiäitiys ja seksielämä liittyy toisiinsa? Miten kotiäitiys ja miehen huorissa käyminen liittyy toisiinsa?
Minulla on ongelmia mieheni kanssa seksielämän suhteen ja olen kotiäiti, mutta niin tuntuu ja kuuluu olevan ystävillänikin joista osa opiskelee, osa luo uraa ja osa on työttömiä... Samoja ongelmia kaikilla. Siltikään en menis lyömään vetoa että esim. just minun mieheni käy huorissa koska olen kotiäiti.
vastauksen; seksiongelmat eli sinun pihtaamisesi.
Vierailija:
73, sinulla mututietoa.
Vierailija:
77, oletko tehnyt paperille yhteenvedon ja tutkimuksen? Tuskin.
yhden huoran mutu-tuntuma ei varmasti hetkauta tutkimustuloksia.
70
maksullisten tyttöjen kanssa, ainakin suomalaisten. Kyllä kai sitä nyt osaa oman asiakaskuntansa " kartoittaa" ilman virallisia tutkimuksiakin. Ja muutamassa vuodessa sitä kartoitettavaa jo ehtii kertyäkin. En välitä pätkääkään sun virallisista tutkimuksistasi, kun mulla on KÄYTÄNNÖN kokemusta asiasta ja tiedän oikeasti minkälaisia, minkä ikäisiä ja mistä eri syistä miehiä huorissa käy.
kuuluu, että mies saa pillua kotona.