Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattele kotiäiti että sinunkinmiehes saattoi ostaa seksia tytöiltä joista tänään Hesari kertoi

Vierailija
28.08.2005 |

ev

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se meidän isi käy huorissa saamassa kun kotona harrastamme niin äsämmää kuin anaaliakin:DDDDDDDD

Vierailija
22/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

torjuu ne aina lopulta, koska yksiavioinen, tauditon suhde on niin helppo. Pelkää siis seksitauteja - kondomikaan ei ole 100%luotettava. Ja onhan se niin, että kun ei ole jotain herpestä riesana, niin elämä on laadukkaampaa. Puhumattakaan muista tympeistä taudeista.

Vierailija
24/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot antavat kerran kuukaudessa, jos mies on olult kiltisti ja sattuu huvittamaan. Anaaliseksi on hyi hyi. Suihinotto on hyi hyi. Lelut on pervoa eikä sitä voi edes äännellä, ettei lapsi herää.

Oma mieheni saa kotonakin, sekä pillua että elämyksiä, eikä tarvitse vieraisiin mennä.

Vierailija
25/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös mies, lapset, talo, auto ja harrastukset. herpeksestä kärsin viikon elämästäni, sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Ja ainiin, sain sen vakituiselta poikaystävältäni, joka oli saanut sen ex-tyttöystävältään. m e kaikki kolme elämme edelleen täysin painoista elämää, eikä mieheni ole koskaan tartuntaa saanut..

Että ei se sukupuolitautiin elämä lopu:D

Vierailija
26/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ihan tavallisissa suhteissa ole juuri noin asiat.

Vierailija
27/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älkää sitten itkekö, kun mies jättää.

Missä on Suomen miesten itsetunto kun he hyväksyvät vaimoiltaan tällaisen käytöksen??? Ei tulisi mieleenkään, että sen verukkeella, että ollaan " perhe" , kyttäisin jokaisen mieheni tekemän ostoksen, tai hän minun.

Mutta kai sitä on kotiäitien jossain oltava hyviä. Jos ei kerran ole työtä, niin kai se tiliotteen läpikäyminenkin antaa jonkinlaista tyydytystä...

Vierailija
28/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan voi noin yksinkertainen olla...

Vierailija
29/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla on myös mies, lapset, talo, auto ja harrastukset. herpeksestä kärsin viikon elämästäni, sen jälkeen sitä ei ole näkynyt. Ja ainiin, sain sen vakituiselta poikaystävältäni, joka oli saanut sen ex-tyttöystävältään. m e kaikki kolme elämme edelleen täysin painoista elämää, eikä mieheni ole koskaan tartuntaa saanut..

Vierailija
30/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
31/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin erilliset taloudet ja eri harrastukset, pettämistä tapahtuu useammin. Sellaisessa suhteessa, jossa esim. talous on yhteinen, on myös yleensä psyykinen sidos vahvempi ja kynnys pettämiseen suurempi. Tarvekin useimmiten, jos parisuhteessa on keskusteltu molempien tarpeet.

Jos mies pettää naistaan, on ihan selvä, että hänellä on joku täyttämätön tarve. Ihailu, seksi, seikkailu? Kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa kehuvansa miestä, ihailevansa tätä, harrastavansa monipuolista seksiä, laittautuvansa miestänsä varten ja olevansa yllätyksellinen eikä aina kaavoihin kangistunut nalkuttaja?

Vierailija
32/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, jos kärsit siitä vain viikon.

Äidilläni on alapään herpes, ja hän kärsii siitä tämän tästä. Rakkuloita tulee myös peräaukon seutuun, joten haittaa myös ulostamista hyvinkin kivuliaasti. Myös eräällä tuttavamiehellä on se, ja hänellä on rakkuloita useaan kertaan vuodessa. Valittelee uuden suhteen hankkimisen hankaluutta, kun herpes on hänen mielestään nolo juttu. Ja vaivalloinen tietysti myös.

En tietenkään ajattele, että esimerkiksi sinun elämäsi olisi jotenkin huonompaa kuin minun, ei se siitä ole kiinni. Mutta mieheni kanssa olemme päätyneet siihen, että on mukavampaa että olemme terveitä niiltä osin - pystymme varsin hyvin ja monipuolisesti nauttimaan seksistä keskenämme.

Monelta loppuu elämä sukupuolitautiin. Kuulin naisesta, jonka hänen pitkäaikainen kihlattunsa heitti ulos kodista ja suhteesta kun nainen oli hankkinut itselleen satunnaisesta suhteesta hiv:n. Nyt mies saa jännittää puoli vuotta että onko tartunta myös hänellä.

Ja onhan näitä, nuorilla varsinkin on paljon sukupuolitateja, samoin prostituoiduilla. Valitettavasti - miltä kannalta katsoen tahansa.

Ja niin, jos saisit vapaasti valita, niin epäilen, että sinäkin valitsisit historian kulun niin, ettei poikaystäväsi exä edes olisi koskaan aikanaan tartuntaa saanut - vaikka elättekin kaikki hyvää ja täysipainoista elämää.

Vierailija:

Vierailija
33/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOidenkin mielestä ilmeisesti kaikki miehet pohjimmiltaan haluaisivat ostaa seksiä ja etenkin silloin, jos sitä ei kotona saa ihan niin paljoa kuin haluaisi. Muistan lukeneeni, että noin kymmenen prosenttia aikuisesta mieväestöstä on ostanut seksipalveluja. Kukin miettiköön itse onko se paljon vai vähän, mutta ainakin jokaisen miehen kohdalla on paljon todennäköisempää se, että niitä palveluja ei ole ostettu kuin se, että niitä olisi ostettu. Syitä on varmasti monia: ei ole halua ostaa, ei rahaa, ei mahdollisuutta, ei rohkeutta jne. Ja ihan varmasti monilla on syynä se, että ei ole halua käydä huorissa, vaikka mahdollisuus olisikin.

Vierailija
34/67 |
28.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta avioliitossa naisen tehtävä tyydyttää, ihailla ja täyttää miehen kaikki toiveet? Eli siis ts. väität, että naisessa on se vika, jos mies pettää? Ja naisen tulee pitää mies tyytyväisenä, jotta mies ei petä. Viis mitä nainen avioliitosta haluaa, kunhan mies pidetään tyytyväisenä.

Eiköhän nämä pettämiset polveudu aina parisuhteen ongelmista ja miehen henkilökohtaisista ongelmista myös. Eli pettäminen ei ole sen vaimon vika, vaan siinä on vähän enemmän takana.

Vierailija
35/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitien kannattaa pitää mielessään.

Vierailija
36/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ja lässyn lässyn kun ei ne miehet kestä arkielämää ilman jokailtaista SM:ää ja sit ne menee vieraisiin jos niitä ei kehu joka roskapussin viemisestä....

AAARGH!!!

Onneksi on myös ihan normaaleja parisuhteita, jotka pelaa sillä, että MOLEMMAT huolehtii toistensa tarpeista, eikä jotain 1800-lukulaista meininkiä, jossa naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä ettei se vaan jätä.

Jos mun mies alkaisi käydä jollain tapaa sietämättömäksi, niin lemppaisin sen pihalle. Ja mulle saa tehdä saman, jos siltä tuntuu. Mikä perkele siinä on, ettei aikuisen ihmisen tarvitse ottaa vasttuta omista teoistaan, vaan se onkin vaimon vastuulla jos mies ressu JOUTUU ostamaan pimppiä?

Vierailija
37/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

BUHAHAHAHAHAHAAA

se ei käsitä, että joku voisi kiihottua maksullisista naisista tai miksi joku ylipäänsä maksaisi seksistä,jos sitä vieraisiin kaipaa, kai sitä nyt saa ilmaiseksikin. Ettekö te muut muuten puhu miestenne kanssa asioista oikeasti vai valehteletteko te omistakin asioistanne, kun heti epäillään, että jonkun mies valehtelee, jos se on jotain mieltä. Ihan kummia suhteita teillä.

Niin. Olen mies. En ole koskaan käyttänyt maksullisia palveluita, koska

1. Ilmaiseksikin saa

2. Ei kiinnosta kolo, jossa on uitettu jokaista lelua. Opiskelijatytön kanssa voi edes tuudittautua ajatukseen suhteellisesta puhtaudesta.

3. Uskoisin, että horot ovat kylmiä. Itse tahdon myös läheisyyttä, lämpöä ja syvähalia.. :D

En näe tilannetta, jossa käyttäisin prostitutioitujen palveluita jatkossakaan, ellei tapahdu jotain aivan radikaalia. Koskaanhan ei voi tietää.

Vierailija
38/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi on myös ihan normaaleja parisuhteita, jotka pelaa sillä, että MOLEMMAT huolehtii toistensa tarpeista, eikä jotain 1800-lukulaista meininkiä, jossa naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä ettei se vaan jätä.

Jos mun mies alkaisi käydä jollain tapaa sietämättömäksi, niin lemppaisin sen pihalle. Ja mulle saa tehdä saman, jos siltä tuntuu. Mikä perkele siinä on, ettei aikuisen ihmisen tarvitse ottaa vasttuta omista teoistaan, vaan se onkin vaimon vastuulla jos mies ressu JOUTUU ostamaan pimppiä?

Olet melkoisen yksinkertainen. Jos molemmat pitävät huolta toistensa tarpeista, silloin myös " naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä ettei se vaan jätä." Tämä sisältyy siihen ajatukseen, että MOLEMMAT pitävät huolta toisesta.

En ole pimppaa ostellut, mutta vierasta naista olen kyllä polkaissut, kun oma ei anna. Turha sitä on kaunistella, en aio lopettaa seksielämääni alle kolmekymppisenä. En aio myöskään ottaa eroa lapsistani, jotka naisvaltaisessa sosiaaliverkostossa päätyvät pomminvarmasti äidille.

Olen siis liitossa lasten takia. Oih!, mikä suuri virhe: minunhan tulisi olla hedonistinen, ajatella vain itseäni ja lopettaa tuollainen suhde, joka on vain kidutusta. En kuitenkaan aio sitä tehdä, koska rakastan lapsiani ja vaimoanikin. Hänellä nyt sattuu olemaan sellainen naisilla hyvin yleinen käsitys parisuhteesta, että miestä voi riuduttaa seksinpuutteessa ja että häntä tulee arvostella loputtomiin. Tämä on se kieltämättä aika korkea hinta, jonka joudun maksamaan rakkaudestani lapsiini. :D

Vierailija
39/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän ainakin positiivisen joka seurusteli ei-positiivisen kanssa ja ihan on muutenkin normaalia elämää.

Vierailija
40/67 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy polkaisemassa jotain vierasta ämmää" ...no huh huh tosta on kyllä rakkaus kaukana....

Rakkaus = toisen kunnioittamista ensisijaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän