Oletteko tyytyväisiä miehiinne sängyssä?
Onko miehellä tarpeeksi iso ja osaako hän erilaisia temppuja? Huomioiko miehesi myös sinut sängyssä, vai hoitaako hän vain omat tarpeensa?
Kommentit (12)
vasta kun tapasin nykyisen mieheni, tajusin, millaista seksi voi ihan oikeasti olla. Miten sattuikin niin paljon kaikenlaista huonoa kokemusta matkan varrelle.
on aina pitänyt minun nautintoani vähintäänkin yhtä tärkeänä kuin omaansa.
Kuntoa riittää, ollaan molemmat tosi spontaaneja,mitään ei tarvitse hävetä ja molemmat nauttii. Ja on aina ollut huippuhyvä suuseksissä!
Se onkin kaikista parasta seksissä!!! Olen muuten itsekin todella tyytyväinen mieheeni sänkyasioissa!!
ap
Mies oli täysin kokematon alussa, ei suurin piirtein tiennyt missä mikin ruumiinosa sijaitsee... Ei liioin tiennyt että edes jonkinlainen esileikki olisi tarpeen. Suuseksi toimii edes jotenkin nykyisellään.
Jos mies vain haluaa ja on pirteä niin tyydyttää kyllä minut ja rohkeudellaan lumoaa. Mutta varsin usein meillä on sellaista ihan tavallista seksiä joka on sekin ihanaa mutta kaipaisin kyllä useimmin sellaisia uusia tuulia. Tosin olen itsekin aika väsynyt kun olen nyt raskaanakin ja taapero on valvottanut nyt viime aikoina.
Kyllä miehellä on kalua ja ihan hyvin se minuun sopii :))
Onhan se seksi tottakai meilläkin ehkä suurimmaksi osaksi nyt raskauden aikana ollut aika tavallista, mutta välillä tulee ana kokeiltua jotain uutta! =)
ap
Hellä, hyvin varusteltu, antaa minun saada ensin. Ihana!
Ei ole iso, on keskikokoinen peli, mutta käyttää sitä, sormiaan ja kieltään täydellisesti. Meillä on vaihtelevaa seksiä ja nautimme toisistamme.
Etenkin kun seksi tuntuu vuosi vuodelta paremmalta hänen kanssaa. :)
Tarpeeksi iso on ja ottaa minut todella hyvin huomioon.
tyytyväinen sekä laatuun että määrään