Jos sossu tulisi nyt kotiisi, mitä huomautettavaa hänellä olisi?
Kommentit (30)
siistiä 3 lapsen kodiksi (poikkeustilanne, olen kuurannut siivouskärpäsen puremana pari päivää)
Ja ehkä määräis nakuilua rakastavalle 2v:lle vaatteet ylle...
Koti on siisti, tilava ja kaunis. Lapset hyväkäytöksisiä ja terveitä. Enpä keksisi mistä olisi huomautettavaa.
ja siitä, että telkkari HUUTAA liikaa!
naapureiden lapsia pihalla leikkimässä. Sanoisi ompa isopiha kaupunkilaispihaksi.
on pölyä ja koska olemme huonoja vanhempia, viherkasvejakaan ei ole hävitetty lapsen vuoksi; huostaanoton arvoinen virhe tietenkin!
Saattaisi myös kommentoida iltapalastamme. Tänään syömme Mäkin evästä.
ku mies maalasi eilen eteisen seinät.
- Lapset 9 ja 7 vuotta ovat vielä hereillä ja heillä on kaveri kylässä (eli saisivat kaksi kärpästä yhdellä iskulla, seuraavaksi naapuriin)
- Mulla on avattu siideritölkki tässä edessä, ensimmäinen ja viimeinen, mutta mistä ne sitä tietäisivät.
- Kuopuksemme on mummolassa omalla lomalla, selkeästi elämänhallinta hukassa, sillä hän on 4 vuotta ja kylässä 5 yötä, vaikka av:n "nyrkkisääntö" sanoo, että niin monta yötä pois äidin luota kun on ikävuosia!
- Tytöillämme on yhteensä n. 20 mustelmaa siellä sun tääll sekä verille raarvittuja itikanpuremia. Telinevoimistelu ei selitä mustelmia esim. säärissä, tietenkään, vaan iskä on vedellyt kepillä nilkkoihin.
En kyllä tarkemmin tunne lastensuojelu kriteerejä, tämän tyyppisistä olen av:lla lukenut aiheina, joista kysytään että pitäiskö tehdä lastensuojeluilmoitus :)
Jääkaappi on melkein tyhjä, huomenna menen viikko-ostoksille. (ruoka kyllä riittää huomiseksi asti ja kuiva-aineita on kaapit pullollaan mutta se ei varmasti ole oleellista), lapset kulkee kalsareissa (tulivat justiinsa pölyisinä pihalta) jne. Onhan täällä kaikkea muuta kuin sisustuslehden näköistä.