Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luihu kosto miehelle

Vierailija
10.06.2010 |

Taustaksi, että mieheni herkkuruokaa on kotona tehdyt jauhelihapihvit ja pannukakku.

Tällä viikolla mies on ollut joka ilta menossa. Sovitut urheiluharrastukset on ihan ok, mutta sitten on ilmaantunut työpaikan jotain saunailtaa ja joku toinen työpaikan kökkäjäiset. Koska itse olen kotona pienten lasten kanssa, eikä autoa päivisin käytössä ja meille huomenna tulossa yövieraita, pyysin miestäni valitsemaan, että menisi vain toiseen työpaikan tilaisuuteen, jotta saisin ilman lapsia leipoa, käydä kaupassa ja hiukan siivota paikkoja. (Onnistuu toki lasten kanssa, mutta tuhat kertaa helpompaa ja nopeampaa, kun toinen katsoo lasten perään.) No, nyt mieheni ilmoitti, että käy vaan syömässä tuossa työpaikan tilaisuudessa. Niinpä minulla on tällä hetkellä jauhelihapihvit uunissa ja pannukakku tulossa ja määrä on laskettu sen mukaan, ettei miehelle riitä, koska menee syömään ulos. Lapsellista, mutta jotenkin tuottaa itselle hyvää oloa. Ai niin, kauppalistan lähetin maililla miehelle ja siinä ei todellakaan ole pelkkää maito, leipä-linjaa... :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ihmettele, jos kohta miehesi on joka ilta menossa :D

Vierailija
2/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus saa sortua moiseen pikkumaisuuteen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse vieraana jopa kiusaantuisin siitä että itse olen syönyt ja perheen isäntä jää ilman ruokaa.

Vierailija
4/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hoitaa työnsä hyvin ja pitää yllä suhteita, joilla useissa paikoissa myös turvataan töiden jatkuvuus. Lähtee kesken tilaisuuden auttamaan kotiin ja käy tullessan kaupassa, niin vaimo on ihan vaan kostaakseen tehnyt just sillä kertaa miehen lempiruokaa, kun varmasti tietää, että mies on jo syönyt.

Onneksi en tunne laisiasi naisia. Toivottavasti, mistä tiedän mitä kaikki kotonaan kostavat.

Vierailija
5/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä olisi tarvittu avuksi jotta valmistelut, kuten siivous sujuisivat nopeammin.

Pikkumaista tietysti, mutta uskon että ap sai höyryjään purettua.

Mies ei vissiin osaa pistää kokonaisuuden etua oman hauskuutensa edelle.

Vierailija
6/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse vieraana jopa kiusaantuisin siitä että itse olen syönyt ja perheen isäntä jää ilman ruokaa.

Huomennahan ne vieraat oli kaiketi tulossa.

Vierailija
7/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mitä halusit, mies auttaa ja sä olet nyt kostopäällä siellä. Hirvee eukko!

Tuskin mies jatkossa mielellään auttaa jos sen jälkeen on kosto tiedossa.

Vierailija
8/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mitä halusit, mies auttaa ja sä olet nyt kostopäällä siellä. Hirvee eukko! Tuskin mies jatkossa mielellään auttaa jos sen jälkeen on kosto tiedossa.

mieshän on juuri noussut ruokapöydästä, kun kotiinsa saapuu.

Vierailija
9/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mitä halusit, mies auttaa ja sä olet nyt kostopäällä siellä. Hirvee eukko! Tuskin mies jatkossa mielellään auttaa jos sen jälkeen on kosto tiedossa.

Ap vai sen mies?

Vierailija
10/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vai sen mies?

Vierailija
11/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta kellekään ole mitään haittaa ja ap saa höyryjään purettua

Vierailija
12/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tuosta kärsi, paitsi täällä olevat mammat :)

Vierailija
13/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehellä on jo vatsa pullollaan, ei se jauhelipihviä enää kaipaa,ei ole kosto eikä mikään, rationaalista toimintaa

Vierailija
14/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kostaa, mutta ei sitten kuitenkaan kosta kun ei ole mitään mitä kostaa. Mies ei sitä ymmärrä ja oikeesti ei ole edes mitään haittaa siitä kostosta jota ei siis oikeesti edes ole.

Mikä on idea?

Vierailija
15/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä voi olla nälkä jos on työpaikan kemuissa just syönyt, miksi siis pitäis tehdä sillekin ruokaa?

Vierailija
16/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tuosta kärsi, paitsi täällä olevat mammat :)

No välittömästi ei tosiaan kärsi, paitsi ap jää itsekseen puhisemaan. Mies tuskin huomaa mitään kostoa, josta ap:n suuttumus senkuin lisääntyy. Muutaman päivän päästä mies käy ärsyttämään apta jollain pienellä ajattelemattomuudella, jonka yhteydessä voidaan hermostua myös tästä aiemmasta suuttumuksesta (edelleenkään tästä puhumatta)

Mies ei tajua miksi vaimo nyt raivoaa noin pienestä ja on mielellään jatkossakin firman tilaisuuksissa aina kun mahdollisuus ilmaantuu.

Vierailija
17/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siis YLEENSÄ tapana, että jos käy ulkona syömässä, niin sitten syö vielä kotona toisen aterian päälle? Eli että ulkona syöminen ei ole oikeastaan syömistä ollenkaan?

En ymmärtänyt järjenjuoksua tässä ollenkaan. Varmasti mies on syönyt siellä ravintolassa hieman tasokkaampaa ja parempaa ruokaa kuin jauhelihapihvit ja pannari (=arkiruokaa meidän perheessä).

Vierailija
18/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pannukakku ei kyllä sovi ollenkaan yhteen. Yh.

Vierailija
19/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siis YLEENSÄ tapana, että jos käy ulkona syömässä, niin sitten syö vielä kotona toisen aterian päälle? Eli että ulkona syöminen ei ole oikeastaan syömistä ollenkaan? En ymmärtänyt järjenjuoksua tässä ollenkaan. Varmasti mies on syönyt siellä ravintolassa hieman tasokkaampaa ja parempaa ruokaa kuin jauhelihapihvit ja pannari (=arkiruokaa meidän perheessä).

Pannukakkukin tehdään pellille ja siitä varmasti riittää kaikille. Jos ei heti halua tai jaksa syödä, voi sitä lämmittää myöhemmin.

Vierailija
20/35 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies jotenkin huomaa "kostosi", koska kylmää pannaria ei olekaan pellillä odottamassa?

Pannukakkukin tehdään pellille ja siitä varmasti riittää kaikille. Jos ei heti halua tai jaksa syödä, voi sitä lämmittää myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi