Tähän ketjuun kysymykset Selvänäkijälle
Laitetaan nyt pystyyn yksi ketju, josta sitten löydän kysymykset. Vastaan aina ylimpään kysymykseen, jotta pystyisin olemaan mahdollisimman tasapuolinen.
Selvänäkijä
Kommentit (202)
Jos suostun leikkaukseen, voinko sen jälkeen elää normaalia elämää ilman kipuja? Vai muuttaako mitään? Tämä on TÄRKEÄ kysymys...
saammeko lisää lapsia ennen kuin menen töihin? Löydämmekö pian unelmien asunnon?
T: kahden äiti
Olen se, joka tuntee selvännäkijän. Selvännäkijää voi huhuilla täällä tänään noin 21.30 eteenpäin. Nostakaa silloin tätä ketjua.
Annikki
tiedätkö jatkaako sn vastaamaan tämän ketjun kysymyksiin järjestyksessä siitä mihin on jäänyt vai...?
Saammeko vielä lisää lapsia, montako?!
Entä asummeko jatkossa samalla paikkakunnalla?!
Entä saanko minä joskus työpaikan?!
Miten meidän taloudellinen tilanne, saammeko joskus rakennettua oman uuden kodin?!
Vierailija:
Koska ihmiset huomaavat, että...
kertoisitko, koska saan työpaikan ja missä se on?
t. Levoton
Tuleeko meille vielä yksi lapsi? Vakinaistetaanko toimeni?
Eli 71 odottaa vastausta seuraavana.
[color=blue]Hei!
Montako lasta näet meille ja kumpaa sukupuolta he ovat?
Näetkö meille omakotitaloa, suunnitelmissa olisi rakentaa sellainen...
Mitä näkyy tulevaisuudessa, entä nyt? [/color]
t. vastausta odottava 71 =)
Vierailija:
Montako lasta näet meille ja kumpaa sukupuolta he ovat?Näetkö meille omakotitaloa, suunnitelmissa olisi rakentaa sellainen...
Mitä näkyy tulevaisuudessa, entä nyt?
Näen omakotitalon, mutta vasta muutaman vuoden päästä.
Auta epätoivoista?!
Mihin suuntaan elämäni on menossa, näkyykö valoa? Saanko vielä lapsen, miten on terveyteni laita...
Hei!
[color=blue]Montako lasta näet meille ja kumpaa sukupuolta he ovat?[/color]
Näetkö meille omakotitaloa, suunnitelmissa olisi rakentaa sellainen...
[color=pink]Talon pitäisi valmistua suunnitelmien mukaan 2 vuoden päästä=)[/color]
Mitä näkyy tulevaisuudessa, entä nyt?
vai en?Pysynkö huonossa suhteessa vai otanko elämäni rakkauden,onko meillä tulevaisuutta?
Onko meille näkyvissä lapsia?
Miten käy työsuhderintamalla; saanko vakipaikan vai jatkuuko sijaisuuteni?
en ehdi lukea koko ketjua ja olis kiva tietää mihin asti on päästy.
niin eikö silloin selvänäe mitä ihmiset aikovat kysyä?
2. Kuuluuko lasten isä elämäämme vielä vuosienkin päästä, selkiytyykö tilanne jotenkin?
ja ennustaa varmasankin oikeesti, kuin tää huuhaa selvännäkijä. mä sain vastauksen yhdessä päivässä!
mieheni lähettäjän?Ja onko mieheni niitten lisäksi,jotka minä näin saanut niitä lisää?