Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi koskaan kutsunut sinua vahingossa exänsä nimellä?

Vierailija
10.06.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen syyllistynyt samaan. Mut ei meillä mitään riitaa siitä tullut. Elämä on. ;)

Vierailija
22/27 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsunut miehen kaverin nyk. tyttöystävää kaverin exän nimellä. Parikin kertaa. Anteeksi!

Kun teitä on ketjussa jo muutama, joille on käynyt samantapaista puolisonne kaverien taholta, niin haluan VAKUUTTAA että kyse ei siis ole siitä, että jotenkin suosisin hänen exäänsä! Enkä tosiaan oikeasti sekoita heitä toisiinsa, niin erilaisia naisia ovat (ja tuo ex kohteli kaveria aika kurjasti, petti ja pompotti, joten minun puolestani tervemenoa vaan).

Mutta kun on vuosien ajan tottunut puhumaan "Mikosta ja Millasta", siitä tulee sellainen auto automatismi, joka lipsahtaa suusta samaan tapaan kuin alkuun oli vaikea muistaa että euro onkin euro eikä markka. Täytyi aina ihan keskittyä että hei, sehän onkin nykyisin "Mikko ja Kaisa".

Niin että sille varalle että kaverin nyksä on tässä ketjussa: älä hyvä ihminen lue siihen mitään tulkintoja, mulla on varmaan vaan alkava Alzheimer, ja sinä olet paljon kivempaa seuraa kuin se ex koskaan oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alussa siis. Inhimillistä.

Vierailija
24/27 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen tehnyt sitä useamman kerran:)

Vierailija
25/27 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sanoi miestäni väärällä nimellä kanssa mutaman kerran, tyyliin tuo mikko ja milla. itse sanoin joskus vahingossa exän kaverille mieheni nimenä ex, johtuiko siitä että kaverista tuli ex mieleen, enkä mitennkään haikaillut perään!

no mieheni isä sanoo vieläkin joskus harvoin minua mieheni veljen exäksi minua..?! =)

Vierailija
26/27 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kutsuisi, epäilisin jo dementiaa koska olemme olleet yhdessä kohta 25 vuotta.

Vierailija
27/27 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy vieläkin joskus, 15v yhteisen vuoden jälkeen. Mies ei ole koskaan loukkaantunut, onkin exäni hyvä ystävä;-)