Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahinta mitä miehesi on tehnyt?

Vierailija
09.06.2010 |

.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomia naikkosia te, jotka edelleen elätte tuollaisten miesten kanssa!!!

Eikö ihmiseltä löydy sen vertaa itsekunnioitusta ja rakkautta omaa itseään, ja mahdollisesti lapsiaan kohtaan, että ymmärtäisi erota tuollaisista miehistä heti?!?!

Minäkin olen ne huorittelut ja haukkumiset, lyönnit ja muut kokenut, ja koskaan enää en samaa halua. Nykyään siis alan suhteisiin hitaasti, ja jos havaitsen mitään merkkiä hallitsemattomasta alkoholinkäytöstä, persoonallisuuden muutoksista tai agressivisuudesta, vaihtaa mies tai minä heti maisemaa... Ja olen ollut onnellisempi ja tasapainoisempi kuin koskaan ennen. Minä itse rakastan itseäni enemmän kuin kukaan koskaan voisi rakastaa, ja kaiken lisäksi vielä ansaitsen tämän rakkauden ilman erikoisia temppuja ja tekoja.

Oikeasti nyt, naiset, järki käteen.

Vierailija
62/64 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sitä, koska olen elänyt alkoholisti perheessä. (mieheni ei juonut kun naimisiin menimme, neljän vuoden jälkeen pikku hiljaa aloitti ja nyt, joka päivä) Isäni oli/on juoppo. Pakoilimme äitini kanssa metsissä, sukulaisilla, varastoissa jne....Pelkkä juominen ei haittaisi, mutta kun muuttuu agressiiviseksi väliajoin. On lyönyt, myöskin silloin kun olen ollut raskaana. Olen idiootti kun elän tällaisessa.

ja ihan vakavissani suosittelen jo lapsesi/lastesi takia, että otat eron, äläkä altista lapsiasi alkoholisti-perhe-elämään. Minun isäni oli juoppo, 15 viimeistä vuotta raitis elämästään, mutta se juominen pilasi meidän välit lopullisesti mykkyystasolle. Mulle olisi ollut ihan helpotus, vaikka mun vanhemmat olisi eronneet. O

mille lapsilleni en sitä halua, ja olen asiasta tiukka: mieluummin rahapulaa kuin aggressiivinen känninen isä ja mies. Mä en kodissani pelkää.

terv. 48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin onnettomia. Tiedän kyllä että erota pitäisi, ja kuulee näitä kommentteja että jätä se jne. Mutta kun kukaan ei koskaan kerro että millä helvetin tavalla tässä oikein pitäisi tehdä? Hankalaa ja ja täysin väärin että esim. minun pitäisi omasta asunnostani lähteä. Vuokra-asunnosta olisi helppoa lähteä, omasta ei. Onneton mikä onneton kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä, ja miten asiat menisivät niin että ne menisivät juridisesti oikein. Taisin vasta aiemmin nrolla 43.

Vierailija
64/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töninyt , kerran yleisellä paikalla (baarissa), haukkunut: saatanan akaksi, sanonut että olen hänelle ja lapsille täysin turha ja paremmin menis ilman mua. Ottanut puoliväkisin pari kertaa.

Polttanut salaa minulta n.kk vaikka luulin että oli lopettanut.

Mutta mikään näistä ei juuri minua hetkauta, olen niin vahva ettei sanoilla nujerreta. Teot on toinen asia joista sitten kostan eli teen jotain vastaavaa. Pettänyt ei ole ikinä ja jos niin tekisi erottaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän