Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahinta mitä miehesi on tehnyt?

Vierailija
09.06.2010 |

.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistanut jäisiä pakasteporkkanoita pannulla sen sijaan että olisi keittänyt ne. Lopputulos sisältä raakoja ja päältä palaneita porkkanoita. Hyvä mies!

Vierailija
22/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyttiin syömään eväitä levähdyspaikalle ja mies meni paskalle jäkälikköön. Paperia ei ollut, niin keksi sitten pyyhkiä perseensä jäkälillä.

Olipa kiva istua autossa kun äijän käsistä lähtevä paskanhaju velloi autossa.

Vierailija
24/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väittänyt silmät kirkkaina ettei koskaan katsele muita. Viimeksi kuukausi sitten tunnusti että oli ihastunut useampaan ihmiseen silloin kun minä melkein sekosin lapsivuodepsykoosin+omaisen kuoleman takia: "no sä olit kuitenkin aika kauhea kun vaan itkit ja huusit". Tuon kuuleminen tuntui siltä kuin joku olisi puukon tuikannut sydämeeni.

Nuorempana, n. 5 vuotta sitten mies petti minua toisen miehen kanssa pukeutuneena itse naiseksi ja alkoi seuraavana päivänä seurustelemaan toisen naisen kanssa. Nämä olivat käytöstä joka seurasi tauosta suhteesta. Ehdotin siis miehelle että pitäisimme vähän taukoa, olisimme yksin pari viikkoa. Mies ei nähtävästi kyennyt siihen, sain kuulla nämä jutut hänen siskoltaan ja myöhemmin mieskin tunnusti. En tajua miksi halusin hänet kuitenkin takaisin, varmaan läheisriippuvuuden takia?

Sen jälkeen kun lapsemme syntyi, mies ei ole kyennyt pitämään minusta huolta edes silloin kun olen ollut pahasti sairas. Sain itkeä itkuni yksin, riitojen päätteeksi mies lähti karkuun tilannetta jne. mutta lisäksi on jättänyt minut mm. ilman ruokaa kun olen ollut keuhkokuumeessa ja kyvytön edes istumaan. Viihdytti vaan kavereitaan olkkarissa ja keitti näille nuudeleita...minulla ei riittänyt. Eikä suostunut hakemaan pyytämääni soppaa lähikaupasta. Eikä niitä melskaavia kavereitakaan voinut ajaa pois.

Meillä on takkuilevaa tämä arki ja 50/50 hyviä sekä huonoja hetkiä. Mies on kyllä erinomainen isä, kai siksi tätä siedän...lapsen vuoksi. Mutta olen ihan varma että jossain vaiheessa tulee ero.

Vierailija
25/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paripäivää sitten kun pyysin että hän auttaisi sängyn aluslakanan laitossa, tai siirtäisi edes sänkyä niin että saan sen itse laitettua, ennen kun lähtee ystäviensä kanssa baariin.

Ei laittanut mies lakanaa tahi siirtänyt sänkyä ja mulle tuli siitä hurjan surullinen olo :p

rv 35 selittää ehkä tämän :D

p.s

eikö 3-1 olekkaan 2? ( äh noita varmenteita )

Vierailija
26/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ottanut kortsun pois kesken doggystylen. Sanoi että tuntuu paremmalta ilman ja antoi ruikkia sisääni.

Vierailija
27/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti henkistä väkivaltaa. alisti haukkui, ja jopa löi muutaman kerran.

kiristää että vie lapsen multa jos tapaan toisen, koittaa painostaa seksiin, hipelöi ja ehdottelee.

alistaminen alkaa pienillä jutuilla, teet ehkä jotain hänen mielestään väärin, neuvoo miten tehdään oikein. myös arvostelu liittyy asiaan.

jos olet kaverien kanssa liikenteessä, ihan kaupoissa tms, mies soittelee jatkuavsti tarkistaaksen missä liikut, siinä vaiheessa hälytyskellojen pitäisi jo soida.

jatkuva kyttääminen ja lievä uhittelu yms on jo vaaranmerkki.

lähtekää jos haluatte säilyttää itsenne.

Vierailija
28/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalla raudalla.

Vierailija
29/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoi pitkään ja uskoo ilmeisesti osan vieläkin, mutta lopulta tyttären jutut menivät niin pitkälle, ettei isikään enää uskonut. Harmittaa vieläkin, kun sitä muistelen. Mieheni uskoo ihan tosissaan, että olen huutanut ja kiroillut lapselle!

Vierailija
30/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettänyt, silti ollaan yhdessä.

Vierailija
31/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi, onneksi, onneksi en jäänyt loukkuun exän alennettavaksi - hänellä niitä tekemisiä onkin sitten kertynyt, lyhyessä ajassa.

Vierailija
32/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pettänyt useasti

- patologinen valehtelija

- käytti alkoholia ihan järjettömsti

- saattoi useasti ryypätä meidän viimeiset rahat

- pisti raha asiani pahasti sekaisin

- varastanut tililtäni rahaa

- lyönyt pahin se ku minulla oli meidän 3 viikkoinen lapsi sylissä

- kännispäissään hajottanut 3 puhelinta, taulutv:n, digikameran, 2x kannettavan

Vierailija
33/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiesi että itse olen kolmen sairaan lapsen kanssa kotona ja en pääse edes kaupassa käymään. Aika monta itkua tuli itkettyä kun siivosin oksennusta ja pa**aa kodin lattioilta ja sängyiltä ja mies ryyppää kavereiden kanssa.

Pyysi todella nöyrästi tekoaan anteeksi seuraavana päivänä.

Exä sitten olikin aivan jotain muuta, pahuuden ruumiillistuma. Hakkasi, puri, raiskasi, petti, valehteli ja alisti. Kaksi keskenmenoa sai hakkaamalla ja raiskaamalla aikaiseksi...

Onneksi pääsin tuosta idiootista eroon ja kestän kyllä nykyisen mieheni pienet temput helposti. :)

Vierailija
34/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun oli NIIN hyvä idea!

Se on ainoa kerta, kun olen suuttunut oikein kunnolla ja itkinkin, mutta silti äijä on sitä mieltä, että on homma on ihan superjees!

Vierailija
35/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisikohan se kun potki minua mahaan ja kylkiin, olin raskaana n.10 vkolla. Haukkuu vammaiseksi läskiksi, huorittelee, valehtelee, keksii vainoharhoissaan mistä tahansa asiasta piilomerkityksiä. Vai olisikohan pahin kuitenkin se että ei ymmärrä häipyä täältä. Elän toivossa että jollain tavalla saataisiin erottua edes jonkunlaisessa sovussa.

Vierailija
36/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää tiskit tiskaamatta ja papereita lattialle.

muutoin ihan ok :)

ps. kauheita tarinoita täällä... :'(

Vierailija
37/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai aikaiseksi mustan silmän ja naarmuja. Käy nyt hoidossa(Jussissa) ja yritämme selvitä tästä yhdessä. On myöskin hieman itsetuhoisuuteen taipuvainen.

Vierailija
38/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun lukeminen tuntuu tosi pahalta.

Vierailija
39/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on normaalisti kiltti mies, mutta kun otti viinaa, niin aina liikaa, ja meni jotenkin oudoksi, jankkasi eikä tajua mistään ja hoki jotain älytöntä, nauroi ilkeästi itsekseen. Homma loppui yleensä älyttömään ylensyöntiin ja oksentamiseen.

Toissa kesänä tuli mitta täyteen viinan kanssa. Oltiin mökillä, mies oli saanut synttärilahjaksi viinaa. Joi kossua tyhjään mahaan. Sama outo käytös alkoi taas, ja lapset kävi mulle kuiskuttelemassa että mikä isillä on? Istuin nojatuolissa ja huomautin miehelle, että "eikö jo riittäisi, lapsia selvästi pelottaa isin outo käytös." "Vittuileksä mulle?" "En vittuile, mutta olisi hyvä, jos menisit jo nukkumaan" Mies tuli tuolin luo ja työnsi naaman kiinni muhun. "Tiedäksä ämmä että mä voin tappaa sut milloin vaan, vaikka nyt?" tilanne keskeytyi kun poika rupesi itkemään ja pääsin pelästyneenä ulos karkuun. Mentiin lasten kanssa kävelylle ja mies oli sillä välin sammunut lattialle, jalat omaan oksennukseensa. Otin autonavaimet (en osaa ajaa), tilasin taksin ja piilotin autonavaimet leikkimökkiin. Mentiin lasten kanssa bussiasemalle ja palattiin kaupunkiin. Mies tuli kotiin lauantai-iltana, auto yhä mökillä...ei muistanut kuulemma mitään, mutta 11-v. poika virkisti isin muistia.

Mies ei ole enää juonut. Säikähti itsekkin. Tietää että ero tulee, jos juo enää. Mulle ja lapsille kertakaikkiaan riitti.

Vierailija
40/64 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kommentin aikaan 33-vuotiaalla kolmen lapsen isällä oli toisessa kaupungissa lapseton vampyyrikuvia piirtelevä goottinainen. On sillä se vieläkin. Eroprosessi on meillä käynnistetty. Toinen kommentti on tullut tässä eroprosessin aikana kun minä olen luvannut olla lasten kanssa hänen lapsiviikonloppuinaan. Muuten mieheltä olisi jäänyt väliin työpaikan kesäjuhlat, juhannus, sonicsphere ja U2 keikka. Vampyrellan kanssa rokkaaminen on nyt tärkeämpää kuin lapset ja MINÄ olen vitun paska?!? Kerroin Vampyrellalle sähköpostilla ihan asialliseen sävyyn, että tunnen katkeruutta siitä, että yhden viikon aikana (joka heillä meni tulevan ex-mieheni kanssa tapaamisesta suhteen aloittamiseen) he eivät kyllä yhtään ajatelleet miten kaikki vaikuttaa lapsiin. Että tulen olemaan vihainen ja katkera joka kerta kun minulla on aikainen työvuoro ja sen vuoksi joudun 2-vuotiaan viemään hoitoon klo 5.30. Vampyrella vastasi haistatellen, lupasi hommata mut pakkohoitoon ja uhkaili lähestymiskiellolla... Tulevan ex-mieheni mielestä noissa kommenteissa ei ole anteeksi pyydeltävää, minä olen todella aivan hullu ämmä. Se, että lasteni isällä on jännä nainen jolla on liskoja, käärmeitä ja sammakoita, ei tietenkään tunnu mukavalta, mutta alan uskomaan, että nämä kaksi ansaitsevat toisensa. Kunnes Vampyrella ehkä joskus kyllästyy ja hakee lasteni isälle lähestymiskieltoa, on sen ennenkin tehnyt jollekin :).

naurattaa tää, anteeks! Vamppi-vampyrella!

Ihan hyvä kun pääset tuollasesta eroon, tsemppiä! ovat varmaan toisensa ansainneet ja sä jotain parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi