Mikä on pahinta mitä miehesi on tehnyt?
Kommentit (64)
Aikamoisia tarinoita! Koittakaahan jaksaa siskot, ja erityisesti osalle: pitäkää itsestänne ja lapsistanne huolta. Te olette kaikki ansainneet turvallisen elämän, joten näin vakavissa ongelmissa koittakaahan ajoissa hakea apua.
Nro 48 mielestäni olet hoitanut tilanteen oikein, ja juurikin näin, että jos väkevät eivät sovi, niin totaalisesti pysyttävä erossa. Tsemppiä teille!
Vampyrella-tarina oli myös hauskasti kirjoitettu, kaikkea hyvää Sinullekin! :-)
Itse galluppiin täytyy todeta, että kiltti supermieheni on kyllä oikea helmi mieheksi, ja pahinta mitä hän tekee on se, että väsyneenä rähjää joskus lapsille ja minulle. Mutta niin teen minäkin. Minkäänlaista uhkailua tai haukkumista emme kuitenkaan harrasta, ja tilanteet selvitetään aina, ja lapsille kerrotaan, että joskus tulee riitaa, mutta ne pystytään aina selvittämään.
ketjua lukiessa täytyy ylistää ja kiittää omaa miestäni. Oikea kultakimpale pienine vikoineen. Koskaan ei ole minua haukkunut tai komennellut tai mitään vaikka välillä toki riidelläänkin. Nopeati sovitaan ja puhutaan asiat halki niin ei jää kaihertamaan. Oman lapsuuteni sain katsoa kamalinta mahdollista miesmallia, omaa isääni, ja olen siis aina tiennyt tasan tarkkaan millaista miestä EN ala katsoa. Ehkäpä siksi en ole retkahtanut keneenkään vastaavaan. Toki ymmärrän että useat naiset päätyvät tahtomattaan hankaliin tilanteisiin, samankaltaisiin kuin äitini aikoinaan, jaksamisia teille hurjasti! Kyllä se elämä taas hymyilee =)
Miksi olette miesten kanssa, jotka potkii, haukkuu vammaiseksi huoraksi, hakkaa, raiskaa, pettää, pahoinpitelee lapset tms...? Kun en keksi yhtä ainoaa syytä miksi viitsitte katsella sitä?
sai nauraa :) onneksi ei ole isompia mies tehnyt! oikeesti hauska. sori :) :)
Meinaan olin äsken miehelleni niiiin raivoissani, että ajattelin olla tekemättä sille ruokaa ja painua kaupungille terdelle kunhan töistä kotia tulee. Meillä oli haarukat loppu ja tiedän, että mieheni jättää niitä lojumaan autoonsa, kun vie työpaikalle eväiden mukana. Rupes niin v*tuttaa, kun sille pitää eväät tehdä, muttei viitsi edes niitä haisevia astioita raahata tänne kotiin asti.. Aika kesy moka kuitenkin.. Taidan ehdottaa sille, että lähetään koko perhe yhdessä ulkoilemaan ja grillamaan meren rantaan..
Koittakaa naiset hyvät miettiä, haluatteko varmasti jakaa ainoan lyhyen elämänne tuollaisten puolisoiden kanssa? Lapset ovat yleensä tarkkaavaisempia kuin luulettekaan, ja ne vaistoo ja näkee asioita, joita ette uskoisi..:(
"Ei susta kyllä äidiksi ole kun sä olet noin rivo".
Otin oikeasti nokkiini ja pahasti vaikka kaiketi se oli ihan hyvällä sanottu. Tämän sanoi kesken, täytyy myöntää, vähän villimmän seksisession. Meni fiilis aika totaalisesti.
Aika helpolla olen siis päässyt kun tämä on isoin harmitus.
Pahoinpiteli lapseni
Sakot sai ja joku tonni tuli lapselle. Liian helpolla kuitenkin pääsi. Erosin tietysti heti äijästä.
riitelyn tuoksinnassa, että katuu kosineensa minua. Ja joitain muitakin sammakoita on suustaan päästänyt vihoissaan. Mutta aika pientä se on, jos vihaisena joskus sanoo ilkeästi (sanonhan mä toki itsekin). Varsinkin kun vertaa näihin pettämis-, pahoinpitely- ja alkoholismijuttuihin.
pahin varmaan se kun kävi käsiksi ja tuloksena oli mulla musta silmä. Tyhmänä en tehnyt rikosilmoitusta ja annoin anteeksi.
Myt useampi vuosi tätä yhteiseloa takana ja on kaikin puolin kauhea mies. Ei enää käy käsiksi niin että jälkiä jäisi mutta suutuspäissään tönii tieltään tai väkivaltaisesti repii tavaroita käsistäni. On koko ajan hermo kireelle, kiroilee ja paiskoo tavaroita. Häpeän häntä, on raivonnut kotonamme niin monesti ja haukkunut minut naapureiden kuulleen ja julkisella paikalla huoraksi ym. kauheuksia ladellut.
Meillä nyt avioero vireillä. Mies ei edelleenkään tajua lähteä. Ihmettelee vain miksi en ole vuoteen halunnutkaan koskea häneen.
Ehkä jokin päivä vielä pääsen hänestä eroon. Tosin meillä on yksi yhteinen lapsi joten varmaan joutuisimme vielä olemaan paljonkin tekemisissä...
Miksi olette miesten kanssa, jotka potkii, haukkuu vammaiseksi huoraksi, hakkaa, raiskaa, pettää, pahoinpitelee lapset tms...? Kun en keksi yhtä ainoaa syytä miksi viitsitte katsella sitä?
En saisi koskaan yhtä komeaa miestä. Hän on myös entinen malli.
naiset ymmärtää että kaikki nää johtuu hormonista nimeltä TESTOSTERONI. Joskus sitä voi tulla miehelle ryöppy josta tällaiset käytökset johtuu.
Sama ilmiö kaikissa uros-eläimissä.Te voitte syyttää omia hormooneja kun kiukuttelette raskaana tai pillitätte mutta miehenkö hormooneja ei tarvi ymmärtää ?
Mun mies saa testosteroniryöpyssään kiukutella ja itkeä pillittää niin paljon kuin haluaa, mutta väkivaltaisuus ja uhkailu raskaushormoni- tai testosteroniryöpyssä on kertakaikkiaan kielletty meidän perheessä...
PAKOTTI VÄKIVALTAA ASEENA KÄYTTÄEN 5.5 vuoden ajan JOKA IKINEN YÖ ANAALISEKSIIN SEKÄ PETTI MUA SISKONI JA SISKONI TYTÖN 16V KANSSA. Ja tekipä vielä mulle lapsenkin ja PAINOSTI ABORTTIIN (en tietenkään suostunut) valitettavasti nyt 18v poika on alkanut muistuttaa isäänsä. Ukko on nykyään puliukkona kait jossain päin Helsinkiä jos edes hengissä. Itse asumme toisessa kaupungissa toisella puolen Suomea ja HYVÄ NIIN.
ajan ja 14 vuoden yhteiselon sekä kolmen lapsen jälkeen. Lisäksi pettänyt minua kaksi kertaa aiemminkin. Nyt on kiva talo, mutta elämä muuten ihan syvältä.
"Lainaus:
Miksi olette miesten kanssa, jotka potkii, haukkuu vammaiseksi huoraksi, hakkaa, raiskaa, pettää, pahoinpitelee lapset tms...? Kun en keksi yhtä ainoaa syytä miksi viitsitte katsella sitä?"
"En saisi koskaan yhtä komeaa miestä. Hän on myös entinen malli. "
Oletkos ajatellut, ettei kukaan muu tätä komeaa miestäsi halua, kun luonne on mitä on? Siksipä sinulla siis on tämä mies...
hrvemmin kukaan kuolee, koska naiset eivät yleensä pahoinpitele, raiskaa tai tapa hormonimyrskyissään.
Kiukuttelusta tai itkemisestä ei jää niiden kohteeksi joutuneelle miehelle tai lapsille pysyvää vammaa. Miehen ei yleensä myöskään tarvitse pelätä, että hormonihuuruinen vaimo hakkaa pesäpallomailalla perheen jauhelihaksi tai lähestymiskiellon saatuaan tunkeutuisi miehen työpaikalle ja lahtaisi oman miehensä lisäksi myös joukon tämän työkavereita.
naiset ymmärtää että kaikki nää johtuu hormonista nimeltä TESTOSTERONI. Joskus sitä voi tulla miehelle ryöppy josta tällaiset käytökset johtuu.
Sama ilmiö kaikissa uros-eläimissä.Te voitte syyttää omia hormooneja kun kiukuttelette raskaana tai pillitätte mutta miehenkö hormooneja ei tarvi ymmärtää ?
ja mies pieraisi suoraan nenääni niin et heräsin ja olin oksentaa kun se pieru oikein MAISTUI suussa. Tietysti jätin sen narsistin heti.
En voi sietää sitä, koska olen elänyt alkoholisti perheessä. (mieheni ei juonut kun naimisiin menimme, neljän vuoden jälkeen pikku hiljaa aloitti ja nyt, joka päivä) Isäni oli/on juoppo. Pakoilimme äitini kanssa metsissä, sukulaisilla, varastoissa jne....Pelkkä juominen ei haittaisi, mutta kun muuttuu agressiiviseksi väliajoin. On lyönyt, myöskin silloin kun olen ollut raskaana. Olen idiootti kun elän tällaisessa.
Toivottavasti edes osa on keksittyjä.
Itsellä kai pahinta on se, että mies oli suhteen alkuaikoina reissussa, ja jostain on jäänty se käsitys, että petti siellä. Siitä on nyt niin paljon aikaa, etten enää halua asiaa ottaa esille. Suljen siis silmäni.
Sama ilmiö kaikissa uros-eläimissä.
Te voitte syyttää omia hormooneja kun kiukuttelette raskaana tai pillitätte mutta miehenkö hormooneja ei tarvi ymmärtää ?