En tykkää nuolla persettä.
Mieheni tykkää tehdä sitä kyllä minulle, mutta itseä ajatus etoo. Pari kertaa hirveässä kännissä olen sitä suostunut tekemään ja äijä on ihan extaasissa...
Kommentit (48)
pakkohan sitä on nuolla. Onneksi vain kerran päivässä iltaisin. Olen varma että tulisi taloudellisia ongelmia jos en nuolisi tai antaisi hänelle persettäni käyttöön.
Parempi sekin kuin käydä töissä ja maksaa itse laskunsa vai?
Kyllä kannattaa koittaa kaikkea. Mahtava homma tuo anaalioraaliseksi. Sängyn vieressä voi pitää talouspaperia että voi pyyhkiä kielestä nokareet pois jos niitä sattuu tulemaan. Ei kannata olla ahdasmielinen.
Mille se paska maistuu? Pahaa makua se ainakin kuvaa. Kertokaa pepun nuolijat.
pakkohan sitä on nuolla. Onneksi vain kerran päivässä iltaisin. Olen varma että tulisi taloudellisia ongelmia jos en nuolisi tai antaisi hänelle persettäni käyttöön.
Parempi sekin kuin käydä töissä ja maksaa itse laskunsa vai?
En tiedä. En kyllä nuolisi persettä mistään hinnasta. En edes vaikka koko elämäni vuokrat olisi maksettu.
minulla ainakin perseen nuolemisesta seuraavana päivänä vaikka vaimo on juuri sitä ennen käynyt pesulla. Peppupanon jälkeen pitää myös olla tarkkana ettei käy ykkösessä ennen kunnon pesua. Muutoin vaimolla on parin päivän sisällä virtsatieinfektio.
Vaimoni tykkää kun nuolen vaimoni persereikän illalla viimeiseksi ja aamulla ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
niin peräaukon bakteerikanta on sitä luokkaa, ettei sinne kukaan kieltään laita tai sitten sisään peräsuoleen. Aika varma tapa saada vatsatauti on nuolla peräreikää.
Jos nyt sen laatuinen fetissi on, niin eikö se tyydyty panemalla oma sormi anukseen ja imeä sitä.
Nyt oli päivän älykkäin viesti. Vatsataudin aiheuttava patogeeni pitäisi siis olla jo henkilöllä, että sellaisen sieltä saa. Jos henkilöllä on oireinen vatsatauti tai kantaa esim norovitusta niin kyllä se tarttuu ihan ilman nuolemista, vai meinasitko että kaikki norovirukseen talvisin sairastuneet ovat perseennuolijoita. Tää oli jopa parempi kun saako saunan lauteilta hivin tai tarttuuko syöpä:D
No mua ei niin haittaa.. En mä paskaa niele, mutta pieni tahmeus siellä pepussa ei tee pahaa kielelle.