Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten myöhään teidän alle 10v lapset saa olla ulkona näin lomalla?

Vierailija
09.06.2010 |

Meidän 5v ja 7v lapset tulevat sisään klo 19 ja petissä ovat klo 20 ja joskus olen kuullut tätä ihmeteltävän. En vaan tajua miksi lapset ei sais mennä lomalla ajoissa nukkumaan kun kerran heräävätkin aikaisin...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne tosiaan nukhada kuin vasta tunnin päästä? taidat laittaa liian virkeinä nukkumaan?

kuuluisaa omaa aikaa iltaisín miehensä kanssa, tai jopa yksin?

Tuon lisäksi on sangen aamuvirkku?

Vierailija
22/23 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt molemmat isommat jo koulussa ja kun vuosi sitten muutettiin rivariin, nukkumaanmenoajaksi vakiintui 21.00. Joskus saa laistaa, vaan ei joka päivä lomallakaan. ULkoa tullaan viimeistään 20.30, mutta joskus jo paljon ennen eli ei säännöllisesti olla myöhään ulkona. En ihmettele teidän tapoja, koska ennen oli meilläkin sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teidän lapset tekee sinne klo 22:een asti? Mä en voisi kuvitellakaan että meillä vielä hilluttaisiin yhdeksän jällkeen illalla. Pitää ajatella naapureitakin ylhäällä ja alhaalla ja seinän takana..

Meillä lapset herää joskus klo 7 aamulla. Oon sen verran saanu venytettyy iltoja että 5 ja 6 vuotiaat menee viimeistään klo 21 nukkumaan etteivät heräis ennen seiskaa, mutta sekin on aika tuskallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi