Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asialliset miehet, mitä mieltä olette vaimojenne/naistenne muuttuneista vaginoista synnytksen jälkeen?

Vierailija
13.08.2005 |

Kun luonto on jälkensä jättänyt synnytyksessä, mitä tunteita se on saanut sinussa aikaan? Oliko naisenne ns. parempi ennen vai nyt? Onko seksielämässänne muutosta? Entä alapään ulkonäkö, kiusaako se teitä vai oletteko ylpeitä siitä mitä nainen on ruumiillaan tehnyt (synnyttänyt lapsen teille)? Haaveiletteko salaa, että nainen olisi se sama teinityttö(?) kuin ennen lapsia alapäästään?

Kertokaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinä joka odotat kauhulla naisesi rupsahtamista. Luuletko, että miehessä ei näy mitään iän jättämiä jälkiä, ei se erektiokulma ole 4-kybäsellä miehelläkään läheskään yhtä terhakka kuin ikäisilläsi poikasilla. Ja kun tekstiäsi lukee (jonka tuottamisessa on tainnut olla suuria vaikeuksia, koska sen ymmärtämisessäkin on välillä) taitaa olla parempi, ettet lisäännykään.

No ensinnäkin olen 36 vuotta (ensin kuussa jo 37 w.) ja toisekseen olen kirjoittanut tekstini sen verran nopeasti ja oikolukematta, että siinä yksi selitys siihen miksi saattaa olla vaikea saada selkoa. Toinen syy siihen on se, että ajatuksia ja näkemyksiä risteilee monenlaisia päässäni (mikä aiheuttaa tavallaan myös kiirettä kun aivosolut tuottavat heh herkeämättä uusia ideoita ja pitää saada vanhat alta pois), joista suurin osa " toisaalta niin toisaalta näin" -tyylisiä vapaita tajunnanvirtatyylisiä (ever heard for example of William Burroughs??) mietelmiä näppäimistölle ryöpsähtäviä.

En myöskään/siksikään halua sanoa/kirjoittaa mielelläni kovinkaan ehdottomia " se on kyllä varmasti niin tai se ei todellakaan ole näin" -tyylisiä monesti hyvin mustavalkoisia-jumiklikkiytymiä asioista, vaan mielummin Pohdiskella asioita monesta eri näkökulmasta (sillä kykenen näetsen asioiden objektiiviseen ja holistiseen tarkasteluun, mihin myös yliopistossa tapahtunut viimeisen opiskeluni antaa minulle valmiudet vaikka toki monella eri tasolla liikkuvat hoksottimet mulla on ihan jo heh omastakin takaa).

Että meepä kuule miespoju vaan ite ihan rauhassa sen puolivelton kalus kanssa (itelläni seisoo vielä kuin poikasella, vähintäänkin samassa ojossa kun kakskymppisenä, kiitos mm. sen että olen ollut vege viimeset 12 v., tupakkia en ole polttanut koskaan, alkoholia en ole käyttänyt lainkaan lähes 10 vuoteen, harrastan liikuntaa säännöllisesti mm. työmatkat pyöräillen jne.) johonkin perunakellariin itkeen sitä kun et ymmärrä kun sel-ko-kiel-tä jatai et saa seisokkia enää yli 45 asteen kulman sekä vedä ovi perässäs säppiin ettei tarvi tollasia todella pahasti vikaan meneviä kylmätiedänmikäsäoot-arvioitas enää täällä ilokseen/surukseen nähdä. (sitä saa mitä tilaa)

Vierailija
22/37 |
17.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyiseni on saanut minut vakuuttumaan siitä, että ei se välttämättä niin olekaan. Hän on ollut muutaman synnyttämättömän kanssa ja jonkun synnyttäneenkin ja sanoo, että keskimäärin kyllä löystyy, mutta kuulema mä olen tiukempi kuin yksikään niistä synnyttämättömistä. Olen yrittänyt miettiä, että mies ei vaan valehtelis, mutta kun olen tätä samaa virttä kuullut paristakin suusta, niin pakkohan se on varmaan uskoa. Olen synnyttänyt tosi isokokoisen vauvan, mutta sen jälkeen mieslääkäri ompeli erittäin taitavasti ja lupasi, että tulee parempi kuin uusi ja tais totta puhua =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päättelit minun olevan mies? Olen nainen, juuri synnyttänyt (hui kauhistus!). Lisäksi minun ei tarvitse oikolukea omia tekstejäni vaan voin tuottaa ymmärrettäviä lauserakenteita ilman, että niitä pitää myöhemmin korjata.

Vierailija
24/37 |
20.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tiukkuuden suhteen huomannut eroa. Kyllähän paikkojen pitäisi palautua entiselleen ajan kanssa :)

Plussana kuitenkin huomaan itsessäni sen, että minusta on tullut synnytyksien jälkeen hyvinkin estoton ja avoin seksin suhteen

Vierailija
25/37 |
20.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu ahtaalta tai on herkät ihot ja kalvot.

Vierailija
26/37 |
20.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan ei halua kuin kerran parissa viikossa. :(

Vierailija
27/37 |
20.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandora

Vierailija
28/37 |
20.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen synnyttänyt tosi isokokoisen vauvan, mutta sen jälkeen mieslääkäri ompeli erittäin taitavasti ja lupasi, että tulee parempi kuin uusi ja tais totta puhua =).

Täytyy pitää vaimon tämä mielessä jos ja kun menee synnyttämään eli pyytää voisiko synnytyksen hoitaa mieslääkäri ja pyytää häntä tekemään juuri edellä kuvatulla tavalla (ymmärtää miehenä todnäk. jopa naista paremmin miksi pitää ommella " erittäin taitavasti" ...:)

Vierailija
29/37 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse episitiomian jättämistä jäljistä vai? Minulla ulkonäkö palautui parin kuukauden päästä täysin ennalleen. Tunto ja tiukkuus samoin, vähän hitaammin vaan, kiitos jumpan. Se, joka ei usko, että jumppa vaikuttaa todella paljon, innostakoon vaimoaan aloittamaan treenit, niin johan riemu repeää! Olen kyllä ollut huomaavinani, että joitakuita tämä jumppatreenien ylistys ärsyttää kovasti. Olisiko kyse mistä lie sovinismista, jonka mukaan synnyttänyt nainen on aina ehdottomasti huonompi synnyttämättömään verrattuna. Vai ärsyttääkö sellaisia naisia, jotka eivät itse jaksa jumpata.

Sitten tämä vuolassanainen Pohdiskelija: Ihan itsesi ja naisesi takia toivon, että ette hanki lapsia. Jos jo tässä vaiheessa murehdit pilden löystymistä, mitä kaikkea kauheutta eteesi vielä saattaa tullakaan? Oletko ajatellut mahdollisia raskausarpia, riippurintoja, ylipainoa, löllömahaa? Entä koliikkia, valvottuja öitä, stressin ja univajeen aiheuttamaa haluttomuutta ja erektio-ongelmia? Pilde on siinä yksi rikka rokassa. Ja välttämättähän näistä kauhukuvista ei toteudu yksikään mutta todennäköisesti ainakin joku. Että semmosta pohdittavaa.

Vierailija
30/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

qte

Vierailija
31/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähinnö just ton löystymis-vaikutuksen takia oon ihan oikeesti miettinyt sitä haluanko lapsia ollenkaan vai en. Vaimoni olisi enemmän lapseen/-iinpäin (max 2 sanonut), mutta ei ihan välttämättä halua/tarvi kuulemma että mekin lasta yritettäis, joten enpä tiedä haluanko ton(-kaan, onhan niitä heh [muulla tavalla] syvällisempiäkin syitä miksen niiin kauheesti innostu asiasta, mutta ei niistä tässä sen enempää...) mainitun syyn takia että nimenomaan alatiesynnyttäis (ei taida riittää syyksi keisarinleikkaukseen ettei halua että pimppansa ressahtais - vaimoni olis kyllä kl.een valmis, itteäänkin arveluttaa alatiesynnytys, lähinnä tosin sen aiheuttaman kivun jne.n takia).

Okei, sanokaa että olen pinnallinen tai heh varsinkin että " nakki/katkarapu-kullinen luuseri" , mikä pitää siis tietysti tottakai paikkansa kuten kaikki muutkin jonkun 1 tekstinpätkän persusteella tehdyt arviot kirjoittajasta... Vaimoni on vaan nyt niin ihanan just passelin

Siis hyi helv..... Yököttävä ukko. Ja ihan tiedoksi, että itse raskaus löysyttää ja muuttaa alapäätä. Ei pelkkä synnytys. Ja ihan hyvin miehet laukeaa vaikka lapsia olisi jo se 10.

Vierailija
32/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillä, kaikki me muutumme ajan myötä. Hienoa että vaimo on synnyttänyt yhteiset lapsemme!

Vierailija
33/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

Olen synnyttänyt tosi isokokoisen vauvan, mutta sen jälkeen mieslääkäri ompeli erittäin taitavasti ja lupasi, että tulee parempi kuin uusi ja tais totta puhua =).

Täytyy pitää vaimon tämä mielessä jos ja kun menee synnyttämään eli pyytää voisiko synnytyksen hoitaa mieslääkäri ja pyytää häntä tekemään juuri edellä kuvatulla tavalla (ymmärtää miehenä todnäk. jopa naista paremmin miksi pitää ommella " erittäin taitavasti" ...:)

Ei sitä alapäätä herranjestas saa ompelemalla kireämmäksi. Onko täällä jotain teinejä kirjoittamassa.. Se on ihan sama kuinka monta tikkiä siihen suulle laittaa, kun emätin venyy kauttaaltaan sisältä eikä tervettä ihoa voi ommella kiinni.

Vierailija
34/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta se tuntuu kuin ennen synnytystä tai sitten olen vaan unohtanut miltä se tuntui ennen. Hyvältä tuntuu joka tapauksessa.

Vierailija
35/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika suuresti kyllä ihmettelen niitä äijiä joiden mielestä sen jälkeen on jopa parempi naiskennella! Sillä meitsi, joka sit ilmeisesti on aika rajoittunut tän asian suhteen, ei kyllä kokemustensa perusteella diggaa mistään muusta niin paljoa kuin nimenomaan piukan&tiukan pilden naimisesta. (mikä ei siten riipu&roiku edes kullin koosta jos ja kun näin on tuntemus&mieltymys)

Noh, makunsa kait kullakin, ja voihan se-ksi olla hyvää vielä ainakin osittaisen väljentymisen jälkeen (missä näköjään tuntuu olevan eroja eri naisilla, aika erikoista sinänsä...), mutta suht paljon kyllä arveluttaa ja lievästi jopa pelottaa (=pystynkö enää nauttimaan seksistä vaimoni kanssa samalla tavalla synnyttämisensä jälkeen) miten käy sen jälkeen jos ja kun lapsia alamme tosissamme suunnittelemaan (siis sekstaileen ilman ehkäisyä jne) ja sellainen sitten myös siunaantuu.

Ja mitä tulee siihen että, naisellahan alkavat paikat luonnollisesti ilman

Olet vastenmielinen. Kirjoitustyylistäsi päätellen et ole edes aikuinen. Jos sinulla oikeasti on puoliso, niin todella säälin häntä.

Vierailija
36/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo rouva synnyttänyt useita lapsia eikä ole mitenkään löysäksi tullu. Eikä olla   nuorukaisiakaan enää muuten kuin mieleltä. 

Vierailija
37/37 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

sinä joka odotat kauhulla naisesi rupsahtamista. Luuletko, että miehessä ei näy mitään iän jättämiä jälkiä, ei se erektiokulma ole 4-kybäsellä miehelläkään läheskään yhtä terhakka kuin ikäisilläsi poikasilla. Ja kun tekstiäsi lukee (jonka tuottamisessa on tainnut olla suuria vaikeuksia, koska sen ymmärtämisessäkin on välillä) taitaa olla parempi, ettet lisäännykään.

No ensinnäkin olen 36 vuotta (ensin kuussa jo 37 w.) ja toisekseen olen kirjoittanut tekstini sen verran nopeasti ja oikolukematta, että siinä yksi selitys siihen miksi saattaa olla vaikea saada selkoa. Toinen syy siihen on se, että ajatuksia ja näkemyksiä risteilee monenlaisia päässäni (mikä aiheuttaa tavallaan myös kiirettä kun aivosolut tuottavat heh herkeämättä uusia ideoita ja pitää saada vanhat alta pois), joista suurin osa " toisaalta niin toisaalta näin" -tyylisiä vapaita tajun

Kukaan 36 vuotias ei kirjoita noin, paitsi mt-ongelmainen. Mene hoitoon. Toivottavasti et saa koskaan lapsia. Heh ei ollut sitten"vitsi" tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan