Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma, ukko ei osaa kaupasta hakea mitään ilman listaa!!!

Vierailija
09.06.2010 |

Eilen jäi kauppalista puolitiehen ja kuvittelin, että mies ostaa ruokaa maitojen yms. lisäksi. No eihän se ostanut,kuin just sen mitä luki listassa "kun ei voi tietää". Hmm, nytpä en minäkään hae kaupasta enää mitään, jos ei "joku" kirjoita minulle listaa...

Onko muiden miehet noin yksinkertaisia ettei tajua mitä kaupasta pitää ostaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ehkä tyyliin kerran kahdessa kuukaudessa... eikä meillä mitään listaa ole. Silti löytyy jääkaapista vaihtelevasti kanaa, kalaa, lihaa, juustoa, leikkeleitä, maitotuotteita, basilikaa, vihanneksia jne.

Vierailija
2/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin mistäpä se tajuaisi mitä kaapissa on ja mitä puuttuu. Meillä mies huolehtii noista arjen täydennyksistä (maito, jugurtti, leipää). Itse käyn kaupassa harvemmin ja koska en käytä maitotuotteita, unohdan yleensä ostaa niitä, kun ei ole tuota rutiinia, enkä tiedä mitä kaapissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kuitenki tuonu väärää tuotetta yms. Ja se mies ei varmaan osanu lukea sinun ajatuksia että lista oli jääny kesken.

Minun mies kyllä osaa käyä ilman listaakin kaupassa, mutta usein kirjoittaa sen ihan itse.

Vierailija
4/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat työssä ja pitkä työmatka, on vähän jaettu noita hommiakin. Kyllä pitäisi ilman listaakin olla jo tajunnassa, mitä sieltä kaupasta ostetaan. Mutta eipä se muuten älyä koskaan ostaa paskapaperia, ei pesuaineita ei mitään tuollaisia...

Vierailija
5/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jos ei löydä jotain tiettyä juttua mitä olen listaan laittanut niin tuo jotain vastaavaa tilalle.. nimenomaan olen sanonut jos ei löydy jotain niin ei osta mitään sen tilalle

Vierailija
6/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin hoidan kauppareissut. Joskus olen lähettänyt sen listan kanssa kauppaan ja en jätä listaa kesken, tottakai mies olettaa että siitä ei uuvu mitään ja tuo ne mitä pitää.

Ei mulle tulis mieleenkään kirjoittaa listaa ja jättää se kesken, antaa se miehelle ja sitten raivota sille kun ei ole älynnyt tuoda puuttuvia tuotteita! Haloo ap, nyt kantsuis kyllä katsoa vähän peiliin!

Vierailija
7/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä lukee esim. peruna, niin se ostaa yhden perunan.

Vierailija
8/8 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos haluan jotain tiettyä kaupasta tai sellaista mitä ei usein osteta teen joko miehelle listan tai laitan tekstarin, jos en siis itse ehdi/ole menossa kauppaan.

Muuten mies osaa kyllä tuoda perusaineksia sen verran että ei nälkään kuolla ja kaikkea tarpeellista on, lisäksi saattaa ottaa vaikka lihoja tarjouksesta tms. jos sattuu huomaamaan niitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi