Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuplaodottajien sf-mitat

12.08.2005 |

Löysinkin aiheesta keskustelua muutaman sivun takaa, mutta ajattelin tiedustella mittoja uudelleen. :)

Kimmokkeen tähän kyselyyn sain siitä, kun terveydenhoitaja näytti TODELLA järkyttyneeltä mitattuaan mun masuni tänään neuvolassa. Menossa rv 21+5 ja sf-mitta oli 31 cm.. Kattelin " normaaliraskauden" käyriä ja onhan mun arvoni jotain ihan muuta, mutta kyllähän kaksi vauvaa vielä ihan erilailla tilaa. Olisi mukavaa kuulla, millaisia mittoja teillä muilla on ollut. Tuntuu vähän tylsältä, kun terveydenhoitaja ei tiedä MITÄÄN tuplaraskauksista ja tahtoo olla aina kauhistunut raskaudestani..

Mia79 ja tuplat rv 21+5

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SF-mitta riippuu myös äidin pituudestakin eli jos on pitkä niin sf-mitta saatta olla suht järkevissäkin mitoissa eli sanovat että massu mahtuu kasvamaan ja veden määräkin vaikuttaa...

Mulla mitta oli viikolla 32+1 33 cm eli ei mikään valtava, tilan ahtautta ei tosin ole, " männiäiset" kehittyy keskikäyrällä.

Vierailija
22/25 |
14.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt rv 24+4 ja sf mitta oli tänään neuvolalääkärissä 31cm:)

R-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Episaletti ja vauvelit 22+3

P.S. Mulla oli sf-mitta eilen neuvolassa 26cm. Terveydenhoitaja sanoi että olisi enemmänkin, mutta kun A-vauva on poikittain niin kohtu on aika leveäkin.

Vierailija
24/25 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos episaletti!!!

Vierailija
25/25 |
05.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli

Rv 22+2 27cm

Rv 24+4 31cm