Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöän prinsessahäitä

Vierailija
09.06.2010 |

Kaverillani oli prinsessahäät, oli vitivalkoinen mekko ja huntu ja kaasoilla morsiusneitomekot ja oli kukkaa ja rusettia ja vaaleanpunaista ja kaikki blaah niin perinteiset tanssit ja puheet ja muka-hupiohjelmakuviot. En kadehdi yhtään koska tuollaisissa häissä ei ole mitään mitä itse kaipaisin. Minulle tärkeintä ei olisi se hääpäivä vaan se että sitoudun yhteen ihmiseen. Kaverini mielestä hääpäivä oli täydellinen ja ikimuistoinen ja säälii muita ihmisiä joilla ei ole varaa viettää niin hienoja häitä kuin hänellä. No jos me menemme maistraatissa naimisiin ja kutsumme kymmenen ihmistä syömään ulos niin sääliiköhän kaverini minua "kun minulla ei ollut varaa pitää prinsessahäitä". Miksi oletetaan että kaikki naiset haluaa perinteiset seremoniat? Ällöä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kukkien kukkia? Joku haluaa koruttomasti joku toinen hörselöt ja joku muu jotain ihan muuta. Ei varmaan anna aihetta enempään.

Vierailija
2/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen mielikuva, että kaikkea sellaista mikä maksaa paljon, monet kadehtisivat. Minä en kadehdi tuollaisia isoja häitä enkä kadehdi mitään kalliita paratiisisaarilomia tai hienoissa ravintoloissa ruokailemista. Sellaiset asiat eivät vaan kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloitse nyt ystäväsi puolesta

ei siinä mitään pahaa ole jos neiti saa kerran unelmansa häät

Vierailija
4/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mulle on sama miten morsiuspari kaasoineen on häät hoitanut ja mitä on kelläkin päällä, mutta kivat ja tunnelmalliset häät pitää olla.

Vierailija
5/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan tunnen suurta myötähäpeää. Ja sismmässäni naureskelen prinsessamorsiammille. Koska, ihan jos vakavasti puhutaan, osoittaahan se aikamoista tyhmyyttä ja mielikuvituksen puutetta hommata isot häät kaikilla hörhelöillä ja maksaa niitä bileitä vuositolkulla.

Vierailija
6/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauttia ystäväsi häistä?

Ei, pohdit, että mitä mieltä se olis sun erilaisista häistä...

Ihmetyttää, kummastuttaa...

Vierailija
7/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin varma että osa ystävistäni ei arvosta tapaani viettää omaia häitäni koska heidän mielestään häiden kuuluu mennä ap:n kuvaamalla tavalla..

itse olen pitänyt häät joissa neljä vierasta, pikkukirkko jne.. en halunnut kaasoa eikä mies bestmäniä.. en halunnut polttareita.. valssia, morsiamenryöstöä yms..

minusta on ihan kiva olla tuollaisissakin häissä vieraana mutta itse en koe omaksi tuollaisia..

mielestäni kaikkien tulisi saada sellaiset häät kuin haluavat.. ei sellaisia jotka suurimman osan ihmisistä mielestä pitäisi olla

ja jos joku ajattelee että olen kateellinen suurille häillle niin hän on väärässä.. en vaan halua olla itse siinä valokeilassa..

Vierailija
8/14 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bestmaneineen, häävalsseineen, tanssiorkestereineen, karjalanpaisteineen ym. Ovat kaukan tosielämästä eikä niissä kukaan viihdy. Kutsuisipa joku mut tyylikkäisiin, persoonallisiin häihin!

Vierailija
9/14 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinsessahäät myös pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi

Vierailija
10/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle ystävälleni naimisiinmenossaan tuntui olevan tärkeintä se, että oli kalliit häät, suuri vierasjoukko heitä ihailemassa, kalliit häälahjat, kallis häämatka ja koko avioituminen ja avioliitto näytti keskittyvän siihen yhteen prinsessapäivään. Ainakin hänen omista puheistaan voi näin päätellä.

Kovasti hän halveksuu niitä, jotka järjestävät vain pienet häät. Joskus hiipii mieleen ajatus, olisiko hän sitten mennyt lainkaan naimisiin miehensä kanssa, jos mies ja hänen sukunsa eivät olisi pystyneet tarjoamaan niin kallista prinsessapäivää morsiolle.

Ihailen niitä, jotka järjestävät vain pienet häät ja pitävät avioitumisessaan tärkeimpänä sitä naimisiinmenoa ja avioliittoon sitoutumista sekä avioliiton arjessa elämistä.

Vierailija
11/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pitänyt häät joissa neljä vierasta, pikkukirkko jne.. en halunnut kaasoa eikä mies bestmäniä.. en halunnut polttareita.. valssia, morsiamenryöstöä yms..

Minäkin olen miettinyt että haluan vain pienet häät. Mutta molempien vanhemmista tulee jo neljä ja sisaruksista kuusi, lähimmät kaverit kahdeksan = 18. Ihailtavaa että te olette voineet kutsua vain kaikkein tärkeimmät. Keitä ne olivat? Miten ne ihmiset suhtautuivat, joita ette kutsuneet häihin?

Vierailija
12/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään tuollaisia häitä haluaisi, maistraatissa vihittiin ihan ilman vieraita ja kenellekään etukäteen kertomatta. Mutta ei haittaa, jos joku muu saa siitä niin suurta iloa, muutaman kerran olen osallistunut ihan kaikilla herkuilla prinsessahäihin, molemmissa oli kiva tunnelma eikä väkinäistä muka-vitsiä väännelty. Ihan kiva olla vieraana, kunhan ei tarvitse olla juhlittavana.

Joillakin on aika kapea maailmankuva ja ap:n kaverikin voi kuulua tähän ihmisryhmään, mutta mitä siitä jos turhaan säälii, kunhan itse olet tyytyväinen.

Vierailija
13/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jokainen pitää häänsä niinkuin haluaa. Epäilemättä meidänkin häät herättivät toisissa hämmästelyä, vaikka kukaan ei sitä suoraan tullut sanomaan.

Eivät kaikki naiset halua perinteisiä seremonioita. Itse olin jo murrosiässä päättänyt, että jos menen naimisiin, niin hääpuku ei tod. ole valkoinen!

Huvittaa muutenkin katsella lehtien hääkuvaosastoa, jossa morsiamia on 13 tusinaan eli niin samasta muotista: hihaton valkoinen morsiuspuku ja tylsä nuttura. Toki, jos haluaa näyttää samalta kuin muut, mikäs siinä...

Ps. se hihaton ei kyllä näytä hyvältä kaikilla, mutta onhan se toki muodikasta ahtaa semmoinen päälle, vaikka allit tursuaa... ;)

Vierailija
14/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla oli pappi ja kaksi todistajaa (mun paras kaveri ja miehen paras kaveri). Anoppi yhä nyreissään, mutta ne olivat meidän häät!

MUTTA, mutta on todella kivaa käydä muiden häissä, nämä prinsessahäät on ihania, näkee ihania morsiuspukuja, pitkät pitopöydät ja vapaata seurustelua pihapiirissä. Tykkään valtavasti, mutta en itselleni olisi sellaisia halunnut, vaikka vara olisi ollut sellaiset järjestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan