Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko muut kevyesti syövät huomanneet että raejuusto

Vierailija
09.06.2010 |

käy hyvin tavallisen juustoraasteen/mozzarellan asemasta lämpimiin kuorrutuksiin? Tuli vaan mieleen kun tarjosin ystävilleni täytettyjä paprikoita ja he ihastelivat hyvää juustoa, olivat ihmeissään kun kerroin sen olevan raejuustoa. Eli pointtini on siis se että juuston sijaan lämpimissä jutuissa voi käyttää raejuustoa ja on paitsi hyvää myös kevyttä, sulaa sopivasti kuumentaessa:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raejuustolla voin asemasta, mutta tätä ei olisi tullut mieleen!

Vierailija
2/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha juttu, mut kiitti vinkistä! Pitää kokeilla kun teen täytettyjä kesäkurpitsoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, musta Lidlin raejuusto on ollut erityisen hyvää pizzajuustoksi.

Vierailija
4/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa:

Ananasrenkaita lautaselle, raejuustoa päälle ja mikroon siksi aikaa, että juusto sulaa. Nam!

Vierailija
5/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palstamamma syö kevyesti. muuten maharöllykkä kuihtuu.

Vierailija
6/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo syövän huomaaminen liittyy mitenkään raejuustoon? Syöpä on muutenkin karmea sairaus. Miten sen voi huomata "kevyesti"? :(

Vierailija
7/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättäisit sen verbaalikikkailun niille, joilla on siihen osamista?

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 05:19"]

Miten tuo syövän huomaaminen liittyy mitenkään raejuustoon? Syöpä on muutenkin karmea sairaus. Miten sen voi huomata "kevyesti"? :(

[/quote]

Vierailija
8/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä raejuusto sitkene kuumennettaessa? Joskus olen tehnyt herne-raejuustosalaattia ja olen tehnyt sen virheen , että olen lisäänyt raejuuston kuumien herneiden päälle ja sitähän ei syönyt erkkikään.

Vierailija
9/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan raejuustosta selluliittia, ihan kuin ne juustot eivät sulaisi kunnolla ja kulkeutuisivat muhkuroina suoraan reisien takaosiin ja kuivat pallerot keräisivät siellä nestettä ja kuonaa :( Lopetin raejuuston käytön puoli vuotta sitten, ja korvasin mozzarellalla, ja muu ruokavalio edelleen ihan sama eikä mitään lääkityksiä tai muuta ole ollut, mutta selluliitit katosivat :o Joten helppo päätellä.

Vierailija
10/10 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käyttäisi, liian rasvatonta ja mautonta. Minä syön kaikesta ihan täysrasvaisia versioita, mutta syön sitten vaan harvemmin, kahdesti päivässä. Minulle tämä sopii paremmin kuin syödä useammin mutta kevyitä mauttomia ruokia. Raejuustoa ja esimerkiksi rahkaa en syö yhtään, kun en tykkää.