Onko palestiinalaisten kohtalo jo päätetty?
https://www.suomenuutiset.fi/trump-antoi-hamasille-viimeisen-varoitukse…
Trump lupaa tuhota ja hävittää palestiinalaiset jos he eivät vapauta sieppaamiaan länsimaalaisia ja israelilaisia.
Miten parviäly uskoo tilanteen ratkeavan?
Kommentit (10)
Kai se juutalainen johtaja USAssa armahtaa heidät ja kutsuu kotimaahan , koska käännyttävät ukrainalaiset.Näin pidetään balanssi.
R ä t t i p ä ä t voi lähettää kaikki hornaan..eivät hypi sitten enää silmille..
Israel on itse teurastanut niitä juutalaisia. Liekö kyse samoista ihmisistä. Heitä ei saa takaisin...
En kuulu parviälyyn mutta toivoisin näiden arabien tulevan järkiinsä ja luovuttavan sieppaamansa naiset ja lapset. Kiduttajia ja sieppaajia rangaistava, siviilien ja lasten osalta varmasti somalia- suunnitelma se paras ratkaisu
N42, vasemmistoa äänestävä
Tässä asiassa ( kin) Trump on aivan oikeassa!
Irak ilmeisesti myös ottamassa ihmisiä turvaan Gazasta ja länsirannalla. Jännä että Irakiin toiset menee pa.ko.laisiksi turvaan ja sitten irakilaiset itse lähtevät valepako.laisiksi Eurooppaan.
Ehdottomasti parasta että tilanne rauhoitetaan siirtämällä arabit pois alueelta ainakin toistaiseksi ja kiistellystä alueista tehdään kaikille avoimia ja puolueettomia lomailukeskuksia esim USAn hallintaan
Vierailija kirjoitti:
Israel on itse teurastanut niitä juutalaisia. Liekö kyse samoista ihmisistä. Heitä ei saa takaisin...
Niin jo... Aivan kun nuo pikkulapset ja äiti jotka olivat tapettu tukehtamalla, ja sitten ruumiit oli murskattu kivillä, että näyttäisi siltä että pommit ovat tappaneet.
Ruumiinavaukset sekä muut lähteet ovat todistaneet kuolinsyyt!
Vierailija kirjoitti:
Ap on myrkyllinen " ihminen".
Anteeksi Ap! Tämä tuli väärään ketjuun!
Trump tuhoaa ja hävittää. Tosin saa sitten arabimaat kimppuunsa.