Mistä noita vihaisia huutisostajia sikiää?
Mikä on se, mikä saa ihmisen olemaan hirmuisen vihainen ihan kaikille?
Erittäin harvassa on ne ongelmat, mitä ostajien kanssa tulee, mutta nyt kun niitä tuli, niin sitten kun käy kurkkaamassa ostajan palautetta, niin 15% ostajan palautteista on negatiivisia tai neutraaleita. Miten jotkut osaa tuommoisen saada aikaan?
Kommentit (5)
nämä tyypit ovat siis tuollaista tasoa ja heillä on tyypillisesti erikoisia palautteitakin.
kuka valitti että vauvan bodysta oli haaravälin nepparista maali lohkeillut. =D
tuollainen olisi ihan hyvä ilmoittaa :) Varsinkin jos olet käyttänyt kuntoluokitusta "hyvä" tai sitä parempi.
Itse ainakin ilmoitan vaatteen kunnon todella tarkkaan, ettei ostajalle tule perttymyksiä.
Tää meidän viimeisin ostaja on kyllä ihan omaa luokkaansa noissa jutuissaan. Ihmettelin, kun oli lähtenyt sähköpostit jo vähän lapasesta meidän kanssa, mutta nyt on näköjään palautteiden perusteella lähtenyt ison muunkin joukon kanssa.
Kertokaapa nyt jo etukäteen, että miten toimitaan, jos ko. henkilö varmaan haluaa että tuote postitetaan ja sitten kun saa tuotteen, niin haluaa palauttaa tuotteen, kun mitä ilmeisemmin ei tule olemaan siihen tyytyväinen (muiden palautteiden perusteella) ja vaatii sitten vielä postikuluja maksettavaksi edes takaisin myyjältä?
Maksanko siis iloisesti 16 euroa siitä lystistä, että joku haluaa huutamansa tuotteen kotiinsa katsottavaksi ja todetakseen, että ei tykkääkään siitä? Syitä ja vikoja tämä ostaja tuntuu kyllä löytävän taatusti.
Jos haluat pysyä hbyvänä myyjänä. Joten maksa kiltisti .
Pyydäpä ensin ihan että laitat postia tälle ostajalle että haluat perua kaupan ja palautat rahat takaisin. Saattaapi olla että hän haluaa vain alennusta tuotteesta joten kokeile kepillä jäätä.
Suosittelen kuitenkin reilua kaupantekoa.
kuka valitti että vauvan bodysta oli haaravälin nepparista maali lohkeillut.
=D