Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Revitalash tai LiLash, onko jollain kokemuksia?

Vierailija
09.06.2010 |

Pidentääkö ripsiä ja kuinka nopeasti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt Revitalashia nyt vajaat 3kk ja on pakko myöntää että se todellakin toimii! Minulta on tosiaan kysytty olenko laittanut ripsipidennykset. Ekat tulokset näkyi muutamassa viikossa, ihan selkeästi sitten tuossa 7-8 viikon kieppeillä. Mulla on normaalisti tosi tönköt ja lyhyet ripset, nyt nämä on aivan tajuttoman pitkät ja kaarevat. On myös tummuneet selvästi.

Vierailija
2/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt Revitalashia nyt vajaat 3kk ja on pakko myöntää että se todellakin toimii! Minulta on tosiaan kysytty olenko laittanut ripsipidennykset. Ekat tulokset näkyi muutamassa viikossa, ihan selkeästi sitten tuossa 7-8 viikon kieppeillä. Mulla on normaalisti tosi tönköt ja lyhyet ripset, nyt nämä on aivan tajuttoman pitkät ja kaarevat. On myös tummuneet selvästi.

Minä olen käyttänyt Revitalashia 10 viikkoa eikä vielä näy merkittäviä tuloksia :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa. Ehkä sulla on pidemmät ripset alkujaankin? Mulla oli niin lyhyet että ero on huima.

Minä olen käyttänyt Revitalashia 10 viikkoa eikä vielä näy merkittäviä tuloksia :(.

Vierailija
4/6 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt noin 1,5 kuukautta jenkeistä tilattua Lilashia. Ripset on selkeästi vahvistuneet ja tulleet taipusammaksi. Myös pituutta on tullut hieman lisää. Kaveri on käyttänyt kyseistä tuotetta yli puoli vuotta ja hänen ripsensä ovat kasvaneet todella paljon. Siksi itsekin innostuin kokeilemaan :)

Vierailija
5/6 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita merkkejä olette kokeilleet?? Mulla on kokemus, että mikään muu kuin Revitalash ei juurikaan auta oikeasti..

Vierailija
6/6 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttänyt jo 2 vuotta. Välillä pidän taukoja, mutta en kestä omia lyhyitä hentoja ripsiäni Revitalashin jälkeen. Sillä saa todella pitkät ja kaarevat ripset, moni on multakin kysynyt onko pidennykset. Vähän kyllä atveluttaa mitä myrkkyjä siinä on, myyntihän on monessa maassa kielletty...