TERAPIAKETJU JANKUTTAJILLE - TERVETULOA!
Purkakaa tänne kiukkunne, patoutumanne ja PMS-oireenne, mutta pysykää helvetin kaukana asiallisista keskusteluista, kiitos ?!
Kommentit (40)
Mäkin oon kiinnostunut! tarkottaako se että ap ovuloi?
että mitä tarkoittaa:
av = aivoton vammainen
ov = ovuloin vaihteeksi
wt = whaat (eng huudahdus. Mitä?`]
Kukaan ei oo vielkä kertonu vaikka oon roikkunu jo pari kuukautta tällä palstalla!!!!!!!
Miks kukaan ei vastaa mun ketjuun vaikka kaipaan ihan oikeesti anonyymejä mielipiteitä??!!!!!
ei viestiä.
Ov
on viesti.
Siis otsikon lisäksi.
Kuvat on poistettu koska teimme niistä valituksen yleiselle johdolle. Kuvien sisältö oli ns. ala-arvoista materiaalia jota on turha aihevapaalle levittää. Raati arvosteli kuvat yksimielisesti. Porka on aina väärässä ja hän saisi luvan pyytää anteeksi lapsellista kuvapelleilyään.
Tällä maininnalla otsikossa pyritään erottautumaan AV (aidosti vittumainen)-palstan muista viesteistä.
kuvissa, mutta kun näitä pilkunnussijoita nyt vaan sattuu kiusaamaan niin saatanasti ne kuvat.
Ohessa kuva koirasta ilman housuja.
Koiran nimeksi tulee Emilia ja hän oli sitä mieltä ehdottomasti saan ottaa hänestä kuvan ja panna nettiin. Vielä laittoi terveisiäkin!
että koiranpennun suostumus on riittävä? Eikö pitäisi kysyä sen emolta ensin?
Mutta onko emo täysivaltainen vai omistajan holhouksessa?
vai pitääkö kysymys alistaa AV-raadin anonyymille mielivallalle? Se heittäköön ensimmäisen kalikan, joka takuulla ei ole syytön!
epäilys, ettei niiden julkaisemiseen ole lupaa.
epäilys, ettei niiden julkaisemiseen ole lupaa.
Mutta kun se tuntuu jotenkin hölmöltä, kun koko internetti on täynnä kuvia, joiden julkaisuun ei ole lupaa.
Eiköhän kuvien julkaisuun yleensä lupa kysytä.
Eiköhän kuvien julkaisuun yleensä lupa kysytä.
kopsaat kuvia johonkin foorumeille muokattuina tai ei, niin niihin on kaikkiin luvat? Ja sitten vaikka nää naurunappulat ja riemurasiat, veikkaatko, että kaikilla kuvilla on luvat niin kuvaajalta kuin kuvatuiltakin? Enpä usko...
Janica-Wilmah Peppiina Kanelin ja Christer-Christian Carl-Philipin siskolle tai veljelle tai tulevalle koiralle?
että mitä tarkoittaa:
av
ov
wt
Kukaan ei oo vielkä kertonu vaikka oon roikkunu jo pari kuukautta tällä palstalla!!!!!!!