Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄITIYSPAKKAUS minun mielestä aivan ihana! (linkki)

Vierailija
09.06.2010 |

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH

Todella kaunis.. Paljon kivempi ku esim. viimevuonna..

Mielipiteitä?

Aiotteko ottaa, jotka tänä vuonna pienokaisen saa? :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synkkä tai poikamainen ehkä

Vierailija
2/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäpäivänä. kamalia rytkyjä ja tuota vastaan saa 140 e ja sillä saa vaikka mitä ihanaa! joko merkkivaatetta vähän vähemmän tai sitten jotain halvempia paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipideasioitahan nämä, mutta ei minusta ole mikään "poikapakkaus". No ehkä sellaisen silmissä, jonka mielestä tyttövauvalle pitää pukea vain ja ainoastaan vaaleanpunaista ja röyhelöitä... Oltiin ostettu hyvin samankaltaisia vaatteita jo ennen pakkauksen julkistamista, joten sopivat meidän tyyliimme ja makuumme mainiosti. Hyviä neutraaleja vaatteita, joihin voi omilla hankinnoilla lisäillä värejä ja yksityiskohtia.

Vierailija
4/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pakkaus tulee kokonaisuudessaan käyttöön, makuupussia, ensisänkyä ja kortsuja myöten, eli ei olisi ollut mitään järkeä ottaa sitä rahasummaa. :)

Vierailija
5/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut (kaksi kertaa, kolmannella en ottanut).

Tosin poikamainen on edelleen. Jos pojan saisin, niin voisin ottaa, mutta tytölle en ottaisi.

Vierailija
6/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kyllä minustakaan poikamainen!

Ja jotenki tuo ruokalappu niiin häikäsee! Ihanan Retro!! :) Tykkään todella paljon!

-Ap

Vierailija
7/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni ei ole vielä lapsia, mutta olen aina katsonut miltä pakkauksen sisältö näyttää ja täytyy sanoa, että minä kaipaan lisää väriä. Mielestäni lapselle olisi ihana pukea päälle jotain ihanan värikästä=)

Vierailija
8/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut noi oranssit vaatteet näyttää ainakin kuvissa aika räikeiltä..

Vierailija
9/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni ei ole vielä lapsia, mutta olen aina katsonut miltä pakkauksen sisältö näyttää ja täytyy sanoa, että minä kaipaan lisää väriä. Mielestäni lapselle olisi ihana pukea päälle jotain ihanan värikästä=)

Äitiyspakkauksessa on vaatteita kokoa 50-70 cm, eli menevät vauvalle eri ikäisenä. Pelkällä pakkauksellakin pärjää, jos ei haittaa liian isot vaatteet ja pyörittää pyykinpesukonetta koko ajan, mutta kyllä melkeinpä kaikki hommaavat omia vaattteita lisäksi. Aika harva haluaa pukea lapsensa päästä varpaisiin räikeästi, vaan valitaan esim. vaalea body ja värikkäät housut. Pakkauksesta yleensä toivotaan neutraalia, jotta siihen on helppo yhdistellä halunsa mukaan joko lisää neutraalia tai enemmän väriä.

Vierailija
10/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo vanupuku on kyllä aika järkky..

Mutta muuten edelleen ihana :)

Ja ylipäätänsä ihana juttu, että tollasen voi järjestää, ja näin autetaan ja onnitellaa tulevia äitejä ja isiä!!

Vierailija
11/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas tykkää yhtään, en väreistä enkä kuoseista. En siis ottaisi vaan mieluummin sen rahan ja sillä sitten aidosti mieluisia kamppeita hankkimaan.

Vierailija
12/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi on poikamainen. Vuoden 2009 pakkaus on neutraalimpi. Meillä onkin tyttövauva ja olen ollut todella tyytyväinen vuoden 2009 pakkaukseen. Vuoden 2010 pakkauksen ottaisin jos saisin poikavauvan.

Vierailija
13/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun ei ole tulossa meille lasta, on pakkaus ihana! Ja sitten kun meille lapsi on tulossa, pakkaus on kaamea.

Vierailija
14/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on poikamaista?????

Silloin kun oli keltaista ja mintunvihreää sanottiin että halutaan neutraalia,

ja nyt kun on valkoista sanotaan että halutaan

värikästä!!!

Ootte te monimutkaisia!Mikään ei kelpaa...

Vierailija
15/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuotinen oli minusta kauhea, perusvaatteita lukuunottamatta. Toppapuku ja makuupusi olivat ihan kauheat, toisin kuin tänä vuonna. Tämänvuotinen puku on oikeasti UNISEX, eli pienillä asusteilla on helppo tehdä joko poikamaiseksi tai tyttömäiseksi. Ja ruokalappu on ihan ykkönen.

Vierailija
16/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei haittaa =)

Vierailija
17/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin ykskään aikasempien vuosien. Otan ehottomasti, lapsi tulossa loppuvuodesta ja ensimmäinen on joten minkäänlaisia tarvikkeita ei vielä ole. Tuo 140e on kyllä aika vähän ettei sillä kaikkea tuota saa tai saa jos tuuri käy ja kirpparilta ostaa, mutta täällä pohjoisessa ei niin tuota kirpparikulttuuria harrasteta joten ei ole kuin romua myynnissä. Jos olis toinen lapsi tulossa pienellä ikäerolla sitten harkitsisin rahana...

Vierailija
18/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kauniimpia vaatteita kun 2009! Ja kyllä ottaisin myös tytölle, ei mielestäni poikamainen.

Vierailija
19/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli joku aika sitten ja on aivan ihana :) kaikki menee kyllä varmasti käyttöön ja nimenomaan tykkäsin juuri niistä väreistä. oon muutenkin ostanu paljon eri ruskeen sävysiä vaatteita ja vihreitä myös niin saa aika helposti käymään äitiyspakkauksen vaatteitten kanssa.

Vierailija
20/25 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tulossa syssyllä vauva,ja en aio ottaa,niin samanlaista ku viimeks,ostan ennemmin jotain uutta,kun vanhakin pakkaus matsku käytössä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan