Monella landella on selvää yleissivistyksen puutetta.
Listatkaa tähän asioita joita maalaiset eivät tiedä.
Kommentit (73)
Tampereella muuten on varsin pirullinen risteys, pahempi kuin Haaga, ja sen nimi on Viinikan liikenneympyrä.
LANDELLA!!!
Just just.
Ite olen ulkomaillakin asunnu ja voin sanoa, että ns. perimageet stadilaiset ovat maailman töykeimpiä ja sisäänpäinkääntyneimpiä ihmisiä mitä heidän käyttäytymiseen vieraita ihmisiä kohtaan tulee...
juu-u,viinikassa on muuten LIIKENNEYMPYRÄ! ja tiedän kyllä mikä on kiertoliittymä,mutta puhun silti liikenneympyrästä,se on olevinaan jotenkin helpompi sana:) eräs sukulaiseni,jolle joskus valitin " stadilaisten" kylmyyttä, sanoi,ettei " aidot" helsinkiläiset ole sellaisia,vaan muualta muuttaneet " wannabe-hesalaiset" :) (asuu siis itse siellä) tiedä sitten:) mutta sen sanon,että harva " landelainen" vittii lähtee lomalla viikoks hesaan,mutta hesalaisille kelpaa kyllä viikon lapinmatka;)
Heh, ajattele: linkkuveitsellä :D :D :D
-työttömiä
-asunnottomia
-sosiaalipummeja
-juoppoja
-muita hörhöjä nurkkia kuseksimassa
-' amiksia' (vain AKATEEMISIA)
-tyylittömiä ihmisiä(kaaikki ovat muodikkaita! Heh)
-lihavia
-rumia JNE.
Siis tosi huippu paikka,lähdetäänkö kaikki kehäkolmosen ulkopuolella asuvat sinne? Todellinen paratiisi.
Kyllä stadilaiset osaavatkin leveillä suppealla sivistykselllään. Laput silmillä kuljetaan, eikä muuta maailmaa ole olemassa.
Esim. Linnanmäki on kyllä lähellä keskustaa, ei keskustassa. Ja jos asuu jotain 3km päässä Helsingin keskustasta, niin se nyt on melkein sama vaikka asuis landella. Lähiö mikä lähiö.
Itse täysin maalaisjunttina sanon, etten voisi kuvitellakaan muuttavani sinne teidän stadiinne, yök! Noin ahdasmielisiä nirppanokkiako sielä kasvaa? No, annettakoon se heille anteeksi, eihän sielä ole edes tilaa hengittää kun joutuvat kyhnäämään kylki-kyljessä toisiaan vasten. Sossun porukkaa taitaa olla suurin osa. Vai koulutettuja, hah, hah. Toista se on täälä maalla. Täälä saa mieli levätä rauhassa ja ei tarvi olla noin itseensä täynnä kun sielä stadissa. (ja toi satdi-sanaki on niin hauska, vain helsinkiläiset voi puhua noin, siks toistelen sitä kun on niin hassu, hih)
Pysykää ihan rauhassa sielä stadissanne, me täälä maalla ollaan aivan tyytyväisiä kun ei tarvitse sielä stadissa asua!
En kyllä vaihtais osaani mistään hinnasta teidän kanssa
Vierailija:
en minäkään tunnusta tietäväni... kuljen aina omalla autolla... --> olen siis maalainen keskellä stadia!!!
Ootpa idiootti, olisit edes sanonu et käytät taxia. Hah, eli siis sossupummeja oomme kaikki jos joudutaan dösällä menee.
Vierailija:
Heh, ajattele: linkkuveitsellä :D :D :D
ei mitään lisättävää!