Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai vihdoin avioeropäätöksen!

Vierailija
28.07.2005 |

Nyt saa alkaa odotella kosintaa... Kivaa!!!!!!!

Onkos muille tapahtunut mitään kivaa tänään?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan nyt on niin helppoa syyttää toista naista/ miestä, jos kumppanilla on toinen. HUOM! EN HYVÄKSY SYRJÄHYPPYJÄ ENKÄ SIVUSUHTEITA!

Ja valitettavan yleistä taitaa olla sekin, että varsinkin miehet jämähtää siihen huonoon suhteeseen tottumuksesta kun huolto kuitenkin pelaa joten kuten? Sitten kun he tapaavat jonkun, joka vie jalat alta, niin sitten vasta " heräävät" omaan elämäntilanteeseensa, että tarttiskohan sille tehdä jotain, kun parempaakin olis tarjolla...

P.s itse en ole koskaan seurustellut varatun ihmisen kanssa eikä minulla ole ollut toista miestä.

Vierailija
62/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehessä vikaa, mutta kyllä varmaan naisessakin. Jos nainen jatkuvasti roikkuu miehen perässä liehittelemässä. Soittelee miten on ikävä ja milloin tavataan, lirkuttelee rakkauttaan, niin kyllä täytyy miehenkin olla aika kovis, että pystyy vastustamaan. Siitä huolimatta, että rakastaa vaimoaan. Pitkissä parisuhteissa tulee joskus sellaisia kausia, että tulee heikommaksi, vaikka periaatteessa kaikki on hyvin, ja jos joku naikkonen sitten alkaa juoksemaan perässä ja lirkuttelemaan, niin täytyy olla aika rautainen tahto, että pysyy kovana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsi lukea noita muiden kommentteja... mutta palstan tyylin tuntien positiiviset kommentit on yhdellä kädellä laskettavissa...

Vierailija
64/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

12v avioliittoa takana ja liuta aikuisia lapsia? Mitä kohtaa minä en tajunnut apn miehestä oikein??

Tässä ei ole kyllä luettu ihan tarkasti. Siis MINULLA on takana 12v kestänyt avioliitto josta 2 lasta. Ja miehellä 26v avioliittoa, josta 3 lasta.

Minä en millään tavalla liehitellyt, mies kiinnostui ensin. Huomasin sen kyllä, mutta en voinut edes kuvitella että alkaisin millekään niin vanhan kanssa. Mutta asiat meni vähän toisin kuin olin ajatellut.

Tarkennetaan nyt vielä: minä olen 35v ja mieheni 49v. Enkä ole edes av:n ainut jolla on vanhempi mies, monet kerrat täällä on muutkin kertoneet isosta ikäerosta.

Niin kaksi miehen lapsista käy meillä viikoittain. Asuvat omissa asunnoissaan, toinen melkein naapuritalossa. Käyvät syömassä, kahvilla, tai vaikka pyytämässä isältä apua auton lampun vaihdossa. Siis aika normaalia, vai? Eivät tietenkään yövy. Nuorempi kävi kukankastelussa ja nurmikonleikkuussa kun oltiin loma mökillä.

ap

Vierailija
65/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ihmetellä että on semmoisia naisia jotka alkaa olemaan varatun miehen kanssa :( . Eivätkö osaa ajatella miltä itsestään tuntuisi jos kävisi noin?

Itsellä kun on periaatteena ettei varattuja mennä hässimään (paitsi omaansa :D)ja sen olen kyllä kummitytöillenikin opettanut. Omat tytöt on niin pieniä että saarnan aika on myöhemmin ;).

Just viikko sitten mun kaveri kertoi että varattu 1lapsen isä haluaisi hänen kanssaan suhteeseen :( . Sanoin että meidän välit menee sitten poikki. Keskustelimme asiasta pitkään ja hartaasti. Kaveri soitti lopulta miehelle ja sanoi ettei halua hänen perhettään rikkoa. Tehköön sen jonkun toisen kanssa!

Tosiasiahan on että miehet loppujenlopuksi ajattelee suurimmaksi osaksi alapäällään. Jos tulee tilaisuus niin kyllä siihen kiinni käy:( . Joku tuolla kirjoittikin että kun aikansa nainen lirkuttaa, niin ei ihme jos innostuu. Parisuhteessakaan ei tarvitse olla mitään vikaa. Pitkään kun on saman ihmisen kanssa, niin eivät mahda mitään jos alkaa lahkeessa liputtaa, tekee mieli testata erilaista seksiä. Varsinkin jos itseään nuorempi nainen tulee vonkaamaan ja osoittamaan huomiota.

On surullista että pettämiset on niin tavallisia arkipäiväisiä juttuja " otinpa tosta naapurin miehen, kun en jaksanut etsiä kauempaa" . Täälläkin monet pitää ihan ok tilanteena että on toisena naisena. Missävaiheessa tää maailma on tämmöiseksi mennyt???

Onko takeita että mies joka jättää vaimonsa sinun takiasi, ei jättäisi sinua jonkun toisen vuoksi???

WHAT GOES AROUND, COMES AROUND.

Vierailija
66/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei myöskään hyväksy että varatut miehet tulee vonkaamaan. Saa kyllä kuulla kunniansa semmoinen mies joka uskaltautuu tyrkylle :D

Vierailija
67/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHEENRIKKOJIA EI EDES OLE. KYLLÄ SIIHEN AINA TARVITAAN

SE TOINENKIN OSAPULI. JOS MENEE PETTÄMÄÄN, NIIN AIKA HUO-

NOLLA POHJALLA SUHDE JO OLI.

Vierailija
68/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten et varmaan saa näiltä palstoilta hirveesti sympatiaa riemullesi että toisen kanssa aviossa ollut mies on jättänyt vaimonsa ja alkanut suhteeseen sinun kanssasi.

Itsekin olen avioliitossa ja täytyy sanoa että vauva-aika koettelee parisuhdetta kun oma aika ja energia suuntautuu suurimmaksi osaksi perheen uuteen pieneen jäseneen. Parisuhde jää pakostakin vähemmälle huomiolle. Ja seksielämää ei oikeastaan juurikaan ole, kun synnytyksestä palautuminen vie aikansa. Eli nyt punnitaan miten kestävällä pohjalla liittomme on. Näin on varmasti monella muullakin äidillä. Ei ole kiva kuulla kun joku iloitsee avioerosta! Ja jos haaveilet omista lapsista, sama koetinkivi on sinullakin edessäsi....

Vierailija
69/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kaiken järjenmukaan tarkottaa ettei pettää pitäis ikinä. siitä jää aina kiinni ja suhde ei varmasti parane siitä vaikka kuka väittäisi mitä. jos ihminen ei vaan ymmärrä mikä on oikean tai väärin - minkäs sille mahtaa. enpä haluasi olla tekemisissä moisten kanssa.

APi

Vierailija
70/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joten et varmaan saa näiltä palstoilta hirveesti sympatiaa riemullesi että toisen kanssa aviossa ollut mies on jättänyt vaimonsa ja alkanut suhteeseen sinun kanssasi.

Itsekin olen avioliitossa ja täytyy sanoa että vauva-aika koettelee parisuhdetta kun oma aika ja energia suuntautuu suurimmaksi osaksi perheen uuteen pieneen jäseneen. Parisuhde jää pakostakin vähemmälle huomiolle. Ja seksielämää ei oikeastaan juurikaan ole, kun synnytyksestä palautuminen vie aikansa. Eli nyt punnitaan miten kestävällä pohjalla liittomme on. Näin on varmasti monella muullakin äidillä. Ei ole kiva kuulla kun joku iloitsee avioerosta! Ja jos haaveilet omista lapsista, sama koetinkivi on sinullakin edessäsi....

Olen elänyt vauva-ajan kahdesti

ap

Vierailija
71/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieskin osaa taitavasti esittää sinkkua. Ei ole vaikeaa. Että turha

syytellä ketään huoraksi.

Vierailija
72/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että lähes jokainen pitkä rakkaussuhde on alkanut alkuihastumisella ja sillä " jalat alta" -tunteella. Ajan kanssa lähes kaikki rakkaussuhteet hiukan haalistuvat suhteen arkipäiväistyessä kun se tutustumisen ja rakastumisen jännitys ei ole enää läsnä. Eli pitkässä suhteessa mies saattaa " herätä" kaipaamaan juuri tuota alkuihastuksen huumaa. Ja varmasti se seksikään ei ole niin jännittävää kuin suhteen alussa. Mielestäni syrjähypyissä ja pettämisessä on suurimmaksi osaksi kyse nimenomaan ihmisen moraalista ja itsehillinnästä.

Kyllä avioliittoonsa tyytyväinenkin aviomies saattaa lipsahtaa toisen naisen kanssa sänkyyn jos miehellä ei ole moraalia ja nainen auliisti antaa.

Olen sitä mieltä että jos suhde ei jostain ihan oikeasta syystä(ylitsepääsemättömät riidat, väkivalta tms.) ihmistä tyydytä, pitää ensin erota ko. ihmisestä ja vasta kun on henkisesti päässyt eron yli, etsiä itselleen uusi kumppani.

Minäkin olen siis avioliiton ja kestävän parisuhteen puolestapuhuja. Nykyajan salarakas-buumi on moraalin rappeutumisen merkki. Jos sama meno jatkuu, on meidän sukupolvemme pian eronneiden ja karanneiden, uusperheiden sukupolvi. Ja miten se taas vaikuttaa näissä eroperheissä kasvaviin lapsiin kun isät ja sukulaiset vaihtuu tiuhaan???

Vierailija
73/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että ap.n miehen exäkin on tyytyväinen kun pääsi elämään omaa elämää. Todennäköisesti liitto on ollut tylsä kummallekin ja kun lapset on lähteneet maailmalle, ei ole ollut mitään yhteistä. Mutta ei vain ole viitsitty erota.

Nyt ex-vaimollakin on mahdollisuus uuteen onneen.

Tuohon ikäeroon sen verran, että nyt 15 vuotta ei tunnu isolta, mutta pari tuttuani on mennyt naimisiin vanhemman miehen kanssa ja ajan myötä kokevat sen rasitteeksi. Kun ystäväni täytti 40 ja olisi ollut aikaa omalle elämälle kun lapset kasvoivat niin mies ei enää jaksanutkaan muuta kuin maata kotona sohvalla.

Naapurissa asuu pariskunta, missä 50 vuotias, parhaassa kunnossa oleva hehkeä nainen kärsii kun aviomies 70v. odottelee jo kuolemaa.

Mutta toivottavasti ap.n suhde onnistuu. Jos ei onnistu niin ainahan voi erota. Mitään ei saa jos ei uskalla ottaa hetkestä kiinni.

Vierailija
74/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mieskin osaa taitavasti esittää sinkkua. Ei ole vaikeaa. Että turha

syytellä ketään huoraksi.

Vierailija
75/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos siis näitä palstatätejä on uskominen. Voisin kertoa mun ja mieheni tarinasta kaksi versiota. Toinen voisi olla vaikka tällainen:

Luikertelin yhden pariskunnan kaveriksi, sitten iskin tämän pariskunnan miehen, ja jo pari kuukautta tapaamisestamme oltiin kihloissa ja vauvakin tulossa. Ihan hirveä horo siis.

Ja sitten se toinen versio:

Tapasin miehen, joka oli aivan hajalla. HÄnellä oli paha päihderiippuvuus takana, ja hän oli vielä toipumisvaiheessa. Vieraillessani hänen luonaan tapasin myös hänen puolisonsa, josta vilpittömästi pidin. PIan tapaamisen jälkeen mies kertoi ihastuneensa minuun, ja minäkin ihastuin häneen. Mies kertoi, että hänen ja puolisonsa suhde oli jo vuosikausia ollut sisko-veli henkinen ja seksitön, hän oli hommannut kaman ja nainen siivonnut.

Suhteemme alkoi. Mies olisi heti halunnut kertoa puolisolleen minusta ja erota. Minä kielsin, koska halusin nähdä, olisiko mihestä " kunnon mieheksi" , eli pystyisikö jättämään kaikki päihteet. Parissa kuukaudessa hän vakuutti minut. Puolisonsa oli kuullut muulta taholta meistä kyllä heti alkuunsa ja oli tietysti paniikissa. Yritti elvyttää täysin kuollutta seksielämää käymällä seksikaupassa, vaikka sitä ennen oli sanonut miehelle, että tämä saa mennä vaikka huoriin, häntä ei seksi kiinnosta (tämän myönsi itsekin). Miestä taas ei olisi voinut pahemmin loukata.

Niin mies sitten erosi, me mentiin kihloihin suht saman tien. Ja joo, kihloissa ollaan vieläkin, vuosien jälkeen. EI olla ehditty naimisiin, kun on noita lapsiakin siunaantunut jo kaksi. Niin ja mies on ollut jo vuosia kunnon mies, opiskeli itselleen korkeakoulututkinnon ja on tehnyt töitäkin jo vuosia. Exänsä kanssa en usko että olisi tähän tilaan päässyt, koska kaman käyttö hallitsi niin vahvasti parisuhdetta. Yrittivät kyllä olla ilman, mutta jos mieheni esim. avautui, että nyt tekisi mieli, ja olisi tarvinnut tukea, niin exän reaktio oli, että jee, mene hakemaan...

Että sellainen hirviöakka täällä.

Vierailija
76/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sen niinkin tehdä, toisaalta - hetkestä tosiaan pitäisi ottaa kiinni ja ajatella ensin mitää tekee; eli, hankkia ero - sitten vasta lähteä rakentamaan sitä uutta suhdetta. ei voi mitään, olen periaatteen mies. kiva lukea tollasia juttuja kun ihmiset pilaa elämänsä " ottamalla hetkestä kiinni" .

APi

Vierailija
77/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni exällä on uusi rakkaus ja se nainen suorastaan hehkuu.

että tyytyväisiä tässä ollaan kaikki.

ap

Vierailija
78/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää haukkua,niin haukkukaa minua, kestän sen ja aloitin koko keskustelun. Jos joku muukin haluaa kertos tarinansa, niin on tosi halpamaista tulla idioottia huutelemaan. Varsinkin kun et tunne koko ihmisiä.

ap

Vierailija
79/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Isäni jäi kiinni pettämisestä äitini löydettyä kirjeen tältä toiselta naiselta. Kirjeessä nainen puhui niin, että siitä kyllä ymmärsi isäni syöttäneen tälle naiselle juuri nuo samat jutut kuin kai miehesi sinulle;

-äitini ja isäni liitto on seksitön ja tunteeton

-äitini on vain kylmä nainen, joka inhoaa isääni kaikin tavoin

-äitini on se, joka eroa haluaa

ja tätä rataa. Kaikki nämä väittämät ovat vääriä. Isäni vääristeli tilannetta tehdäkseen suhteen toiselle naiselle helpommaksi.

Tämä toinen nainen oli kuitenkin kai vain hoito, tai sitten hänellä oli väh. kaksi suhdetta äitini lisäksi. Nimittäin, kun äitini viimein haki eroa(kun ei kestänyt pettämistä enää) isäni tuleva vaimo(nykyinen vihitty vaimo) muutti viisi! kuukautta äitini muuton jälkeen tähän samaan kotiin, missä me lapsetkin olimme lapsuutemme kasvaneet. Hänellä oli ollut suhde nykyiseen vaimoonsa jo 4 vuotta.

Nyt nykyinen vaimo on samassa tilanteessa kuin äitini, isällä on tasaisesti joku toinen(tai kaksi tai kolme, kuka niitä laskee..) nainen jossakin. Uusi vaimo todella maistaa omaa lääkettään.

2)Vannoin aina, että en koskaan vaihda miestä lennosta. Niin kuitenkin kävi minulle, ironista ;) Tapasin elämäni miehen, rakkautta ensi silmäyksellä. Molemmilla oli seurustelusuhteet(onneksi ei aviossa), minulla 5 vuotta ja miehellä 3,5 vuotta takana. Emme pettäneet silloisia kumppaneitamme fyysisin teoin, ajatuksin kyllä...Jätimme kumppanimme ja muutimme yhteen.Ratkaisu oli kivulias, mutta NIIN oikea! Nyt, 6 vuotta myöhemmin meillä on kaksi lasta ja olen todellakin löytänyt itselleni sen oikean puoliskon, vaikka alkutaivaltamme moni paheksuikin syvästi.

Ap, en toki voi näin viestien perusteella arvata, kumpaa lajia teidän suhteenne on. Toivon todella, että miehesi ei ole isäni kaltainen rotta! Mutta jos tarinanne etenee kuten ykköskohdassa kuvailin, älä sano, etteikö sinua olisi varoitettu.

Koska kerroit pettäneesi ja olleesi " toinen nainen" , en ihan kamalasti osaa arvostaa toimintatapojasi. Jos oikeasti on rakastunut, malttaa kyllä odottaa, kun sydämessä on se tunne, että saa olla toisen kanssa pian koko loppuelämän.

Jos miehesi todella on puhunut totta kaikesta ja asiat ovat juuri niin, että vaimoki eroa halusi jne. ja miehesi on yksiavioista sorttia, niin sitten ONNITTELUT! Toivottavasti teillä on hyvä elämä yhdessä.

Vierailija
80/98 |
30.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ai niin , unohtui vielä.

Ehjää liittoa ei ulkoapäin rikota.

ap "

Kyllä, ilman muuta rikotaan!!

Avioliittolupauksessa ksysytään: TAHDOTKO rakastaa. Kun liitossa tulee vaikeita aikoja, suhteen uudelleen kasaaminen vaatii työtä. Jos ulkoapäin tullaan sotkemaan toisen osapuolen ajatuksi, kuinka liiton paikkaileminen voisi mitenkään olla mahdollista?

Varmasti monella tulee liittonsa varrella houkutuksia jättää kumppaninsa ja hakea uutuudenviehätystä. Silloin tulee eteen tämä lupaus, tahdotko rakastaa? Pitää tahtoa rakastaa ja tahtoa paikata rakoileva liitto, jos molemmilla on sama tahto, eikä kolmansia osapuolia ole sotkemassa, liitto voi paikkaantua ja aviopuolisot tulla onnellisiksi liitossaan.

Aina ei tietenkään liittoa voi pelastaa,mutta mahdollisuutta pelastumisen tulisi kunnioittaa, olemalla sekaantumatta aviossa elävän elämään!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi