Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai vihdoin avioeropäätöksen!

Vierailija
28.07.2005 |

Nyt saa alkaa odotella kosintaa... Kivaa!!!!!!!

Onkos muille tapahtunut mitään kivaa tänään?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mihinkäs se koira karvoistaan pääsee...

Ihan ylläri tietona: hyviäkin miehiä on olemassa

Vierailija
42/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis näitä palstatätejä on uskominen. Voisin kertoa mun ja mieheni tarinasta kaksi versiota. Toinen voisi olla vaikka tällainen:

Luikertelin yhden pariskunnan kaveriksi, sitten iskin tämän pariskunnan miehen, ja jo pari kuukautta tapaamisestamme oltiin kihloissa ja vauvakin tulossa. Ihan hirveä horo siis.

Ja sitten se toinen versio:

Tapasin miehen, joka oli aivan hajalla. HÄnellä oli paha päihderiippuvuus takana, ja hän oli vielä toipumisvaiheessa. Vieraillessani hänen luonaan tapasin myös hänen puolisonsa, josta vilpittömästi pidin. PIan tapaamisen jälkeen mies kertoi ihastuneensa minuun, ja minäkin ihastuin häneen. Mies kertoi, että hänen ja puolisonsa suhde oli jo vuosikausia ollut sisko-veli henkinen ja seksitön, hän oli hommannut kaman ja nainen siivonnut.

Suhteemme alkoi. Mies olisi heti halunnut kertoa puolisolleen minusta ja erota. Minä kielsin, koska halusin nähdä, olisiko mihestä " kunnon mieheksi" , eli pystyisikö jättämään kaikki päihteet. Parissa kuukaudessa hän vakuutti minut. Puolisonsa oli kuullut muulta taholta meistä kyllä heti alkuunsa ja oli tietysti paniikissa. Yritti elvyttää täysin kuollutta seksielämää käymällä seksikaupassa, vaikka sitä ennen oli sanonut miehelle, että tämä saa mennä vaikka huoriin, häntä ei seksi kiinnosta (tämän myönsi itsekin). Miestä taas ei olisi voinut pahemmin loukata.

Niin mies sitten erosi, me mentiin kihloihin suht saman tien. Ja joo, kihloissa ollaan vieläkin, vuosien jälkeen. EI olla ehditty naimisiin, kun on noita lapsiakin siunaantunut jo kaksi. Niin ja mies on ollut jo vuosia kunnon mies, opiskeli itselleen korkeakoulututkinnon ja on tehnyt töitäkin jo vuosia. Exänsä kanssa en usko että olisi tähän tilaan päässyt, koska kaman käyttö hallitsi niin vahvasti parisuhdetta. Yrittivät kyllä olla ilman, mutta jos mieheni esim. avautui, että nyt tekisi mieli, ja olisi tarvinnut tukea, niin exän reaktio oli, että jee, mene hakemaan...

Että sellainen hirviöakka täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nähdään, että tilanteita ja tarinoita on niin monenlaisia.

Minusta tuntuu, siis vain tuntuu, että pahimmat minulle huoritelleet ovat pohjimmiltaan huolissaan omasta suhteestaan. Ja siksi hermostuvat kun tajuavat että heidänkin miehen voi joku viedä, kun suhdettaan ei hoida. Surullista sinänsä.

ap

Vierailija
44/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä palstan nykymeininkiä että jokainen on valmis tuomitsemaan kaikki muut suhteet " ei-se-kuitenkaan-ikinä-voi-onnistua" , paitsi, ah, niin ihanan oman suhteensa. Ja itse olen eronnut, mutta meidän eroomme ei liittynyt kolmatta osapuolta, eikä vieläkään vaikka virallinen erokin on jo aikoja sitten astunut voimaan, että en nyt puhu mitenkään puolustellakseni itseäni. Uskon että olette onnellisia, mutta samaa en voi oikein uskoa näistä ihmisistä jotka ovat vastailleet sinulle...

Vierailija
45/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

53

Vierailija
46/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
47/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän nyt sattuu ja tapahtuu, eikä toisten tekemisistä muuten tommoisia pultteja ottaisi, jos ei omalle kohdalle pelkäisi

Vierailija
48/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näitähän nyt sattuu ja tapahtuu, eikä toisten tekemisistä muuten tommoisia pultteja ottaisi, jos ei omalle kohdalle pelkäisi

Vierailija
49/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy ap

Vierailija
50/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että aina oletetaan pettämisen olevan eukkojen vika. Kyllä monella miehelläkin on kotona ihan kiva vaimo, mutta pettävät silti jos sattuu sopiva tilaisuus ja luulevat etteivät jää ikinä kiinni. Se on tietenkin eri asia mitä näistä pettämisistä seuraa, ihastumisia tai muuta, mutta ei pettämisen syy ole AINA vaimossa niin kuin te jotkut naisetkin automaattisesti oletatte. Sitä paitsi petettykin saattaa loppujen lopuksi päätyä yhteen jonkun uuden, paljon sopivamman ja mielenkiintoisemman miehen kanssa kun ensin oli, ja voi olla paljon tyytyväisempi loppujen lopuksi.

Vierailija
51/98 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin saa , siis av:llä, sellaisen kuvan että miesten pitäisi vaan kestää kaikki mitä vaimot keksii. Selibaatti, pakottaminen pehmoksi tasa-arvon nimessä, mies jätetään toiselle sijalle lasten jälkeen, vaikka aviosuhteen pitää olla perheen kantava voima. Itseasiassa se taitaa olla kaikkein pahinta.

Ja sitten ihmetellään kun mies ottaa ja häipyy.

Vierailija
52/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v avioliittoa takana ja liuta aikuisia lapsia? Mitä kohtaa minä en tajunnut apn miehestä oikein??

Vierailija
53/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vikua jos moralisoidaan, kun asiaa tällälailla huutelet. Huomiotahan sä tällä vaan halusit, eikö?

Oot voimissa nyt mutta voipi olla että parin vuoden päästä itset petettynä ja jätettynä täällä. Harvoilla se onni kukoistaa heti eron jälkeen aloitetussa uudessa suhteessa.

Vierailija
54/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tämä uusi kuvittelee, että mies kosii heti edellisestä avioeron saatuaan.

Vierailija
55/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

12v avioliittoa takana ja liuta aikuisia lapsia? Mitä kohtaa minä en tajunnut apn miehestä oikein??

Ei se ollut niin harvinaista enää 80-luvulla.

Vierailija
56/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ne 80-luvulla siitetyt aikuiset lapset vierailee isällään viikottain?? =D

Asuvat tuossa 1,5kg päässä ja nähdään heitä kyllä suurinpiirtein viikoittain. Joten... ;-)

Vierailija
57/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1,5kg

;-) ;-) ;-)

Vierailija
58/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun kosintaa noin riemulla odottelet?

Vierailija
59/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle niinkauan kuin jaksat vanhan ukon kanssa.

Vierailija
60/98 |
29.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kihloissa sain olla 5 vuotta ja lapsia ei olisi millään halunnut. Sanoi suoraan että kerran sitä on kokeiltu ja kiitos tämä riittää.

Lopulta oli pakko sanoa että minä kuitenkin haluan, ja jos se ei sinun kanssasi onnistu niin pakko kai tästä ruveta pakkaamaan. Nyt ollaan naimisissa ja lapsia. Mies yhä etäisempi ja pelkään että kohta ilmoittaa että toinen nainen kiikarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi