Mieheni sai vihdoin avioeropäätöksen!
Nyt saa alkaa odotella kosintaa... Kivaa!!!!!!!
Onkos muille tapahtunut mitään kivaa tänään?
Kommentit (98)
Vierailija:
kohta varmaan alkaa etsiä myös toista työpaikkaa... ja noi selitykset seksittömyydestä just joo... usko vaan....
Ollut firmassa 31 vuotta, eikä mikään muu yhtiö harjoita kyseistä toimintaa koko maassa. miehen ammattinimikettä ei ole kuin tässä firmassa, ulkomailla kyllä.
Vierailija:
Vierailija:
kohta varmaan alkaa etsiä myös toista työpaikkaa... ja noi selitykset seksittömyydestä just joo... usko vaan....Ollut firmassa 31 vuotta, eikä mikään muu yhtiö harjoita kyseistä toimintaa koko maassa. miehen ammattinimikettä ei ole kuin tässä firmassa, ulkomailla kyllä.
Täysi-ikäiset lapset ja 5 vuotta ilman seksiä? Jokin tässä nyt mättää ja pahasti!
Vierailija:
Täysi-ikäiset lapset ja 5 vuotta ilman seksiä? Jokin tässä nyt mättää ja pahasti!
Toisaalta saanut sellaisen kasvatuksen ettei ero ole mahdollinen. Halusi kai sitten tehdä elämälleen jotain ennen kuin on myöhäistä.
Nämä seksittömyysasiat oli puhuttu jo n.1,5v ennenkuin aloimme katsella toisiamme silläsilmällä, siis ystävinä.
ap
Minä sanon sen verran että muita samanlaisia pareja on pitkä liuta, yksillä häät elokuussa.
jonkun vanhan kävyn sait ittelles? ja nyt hehkut siellä... ap on varmaan reippaasti alle 30v ja ei ikinä yhtään vakavaa suhdetta aiemmin. Muahahahahaaa....
Vierailija:
jonkun vanhan kävyn sait ittelles? ja nyt hehkut siellä... ap on varmaan reippaasti alle 30v ja ei ikinä yhtään vakavaa suhdetta aiemmin. Muahahahahaaa....
14vuotta. Mulla vakavaa suhdetta aikaisemmin? No ei kai, 12v avioliittoa ja kaksi lasta. Ei kai se ole mitään.
viehettävä tyyppi ja mitäpä sitten kun tulee pikkujoulut yms risteilyt miten voit luottaa mieheesi?
Mitäs lapset tykkäävät? Toivottavasti muistat että lapset ovat tärkeysjärjestyksessä ykkösenä.
Vierailija:
viehettävä tyyppi ja mitäpä sitten kun tulee pikkujoulut yms risteilyt miten voit luottaa mieheesi?
Ja klipsit on paikoillaan. jos ne pettää niin sitten kai.
Vierailija:
Mitäs lapset tykkäävät? Toivottavasti muistat että lapset ovat tärkeysjärjestyksessä ykkösenä.
Pitävät hänestä paljon. Eletään niin kuin mikä tahansa perhe, mies komentaa ja kiittää siinä kuin minäkin.
Miehen lapset vierailevat meillä viikottain, paitsi vanhin joka asuu 400km päässä.
ap
Eilen exä sanoi että on jättänyt eropaperit, koska on löytänyt uuden rakkauden.
Kiillota nyt oikein kovaksi se suhteesi että kestää. Petturi on petturi, aina.
Onnea teidän risukasaan.
Vierailija:
Eilen exä sanoi että on jättänyt eropaperit, koska on löytänyt uuden rakkauden.Kiillota nyt oikein kovaksi se suhteesi että kestää. Petturi on petturi, aina.
Onnea teidän risukasaan.
Kiitos toivotuksista, vaikkei ollakaan missään risukasassa, vaan onnellisia ja tyytyväisiä.
Minä en kiillota, vaan me tehdään se yhdessä.
Mitä petturuuteen tulee, olen joskus itsekin pettänyt, mutta nyten sitä tekisi mistään syystä. Pettämiseenkin on aina jokin syy.
Minusta on jotenkin outoa että ensimmäinen oletus on että miehet valehtelee aina. Miksi?
ap
Täällä ihmiset sitten osaa olla aika mustavalkoisia... Ei pitäisi sekoittaa omia kokemuksia siihen, mitä jollain toisella mahdollisesti on. Kukaanhan ei voi tietää, miten juuri teillä tilanteet on mennyt. Meillä tilanne oli niin, että minä olin se joka oli naimisissa. Ja sain kyllä paskaa niskaani aika tavalla. Mutta edelleen olen sen miehen matkassa, jonka kanssa siitä jatkettiin eteenpäin, ja kohta meille syntyy kolmas lapsi...
Täällä nyt ei ylipäätääkään kannattaisi esitellä mitään normista poikkeavaa, jos ei halua ryöppyä niskaansa. Olin täysin tietoinen kun avauksen tein, ja lähinnä huvittuneena seuranut heittoja. Ne ei meidän tyytyväisyyttä vähennä.
Ikävää minusta on se kuinka toivottoman ahdasmielisiä täällä ollaan joissain asioissa, toisissa moraalia ei ole lainkaan.
Mutta mitäpä noista, koirat haukkuu ja karavaani kulkee..
ap
Mihinkäs se koira karvoistaan pääsee...
Vierailija:
Tunnen kyseisen naisen. Ja niin tässä ei ole viety pieniltä lapsilta isää. Ne on täysi-ikäisiä, omillaan olevia aikuisia.