Smartballs- minä en osaa!? Geishakuulille ohjeita? Auttakaa !!!!
Siis mikä on..
ostin Netanttilasta Smartballsit ja yritän saada itselleni vähän rakkauslihaksia, mutt miten näiden kanssa oikein pitää menetellä??
1. Yritys. Tungin pallot sisään. ne jäivät makaamaan häpyhyylien yläpuolelle, mutten voinut liikuttaa niitä mitenkään. En myöskään voinut esim. istua.
2. Yritys. Tungin vielä pitemmälle, ne tuntuivat menevän jotenkin seuraavalle ' tasolle' ja jäivät sinne. Nyt en oikeastaan tunne niitä ollenkaan. Yritän supistella ' lihaksiani' mutta en edelleenkään tunne oikein mitään eivätkä pallot taida liikkua. Mitä minun oikeasti kuuluisi tehdä, ei kai tästä näin voi olla hyötyä?
Auttakaa mua tumpeloa.
Kommentit (46)
anna sen römpän levätä ja harjoittele seuraavana päivänä lisää.
Minullakin synnytyksen jälkeen römppä hörppää, se on kuulemma varsin tavallista :( Mutta kun lihakset oli tosi heikkona, hörppäsi jopa ilmaa, se EI ole tavallista.
onko puoli tuntia kohtuullinen vai surkea suoritus?
Haluan muistuttaa, että lantionpohjan lihasten huono kunto ei tosiaan ole välttämättä kiinni synnytyksestä tai repeämistä, vaan jo raskaus on erittäin iso rasite lihaksille. Omani ovat huonot synnytyksen jälkeen, vaikka synnytin leikkauksella!
Nyt on synnytys takana ja geishapallot (tai nää on soikion muotoiset kuulat) taas käytössä palautumisen takia.
Pidän sen aikaa että alkavat itse pyrkiä ulos. Noin 1-2 tuntia nyt kestää. Pinnistän sitä lihaksistoa estäen kuulia valumasta ulos aina ylim. 10-15 min. Tuntuu tehokkaalta jumpalta.
Siis aloitin 2-kymppisenä, ja nyt olen 22 vee
Pystyn kyllä katkaisemaan virtsasuihkun, mutta smartblaaseja en saa pysymään ylhäällä puhumattakaan niiden liikuttelusta.
En kertakaikkiaan saa mitään aikaan tuolla emättimen sisäpuolella.
t. ap joka ei kehtaa enää koskaan olla kenenkään kanssa sillai
Ap, tarvitset nyt treenausta. Ole sitkeä, et halua virtsainkontinenssia vaivaksesi. Täällä yksi, joka tilasi pallot, eivät vielä tulleet. On tosi inhottavaa, kun pikarit kastuu pissan karkaillessa. Ja voit olla " sillai" miesten kanssa, itsestäsi vaan tuntuu paremmalle, sitten kun lihaksisto kunnossa.
Näin olen kuullut muidenkin kommentoivan, mutta tehokkainta on kuitenkin kuulia käyttäen.
Silloin aloittaessani laitoin kuulat (Smart-ball) sisääni ainakin 10-15 päivän ajan tuntematta juuri mitään. Sitten vaan alkoi tulla niitä pikkuisia lihassupistuksia ikäänkuin lihakset puristuivat kuulien ympärille. Sen jälkeen on jumppaus edistynyt melko hyvin, ja kuulat sisälläni on tullut liikuttua kohta 1/2 vuotta.
Kehtaisko mennä ostamaan jostain tavallisesta kaupasta. Mistä? Anttilasta? Apteekista? Apteekissa varman äly kalliit, joten valaiskaa mistä kohdasta net.anttilasta ne löytyy. kiitos!
Lisäksi sillä anturilla voi antaa heikkoa sähkövirtaa (kutittaa), joka parantaa tuntoa, jos se on heikko esim. arpikudoksesta johtuen. Lisäksi fysioterapuetti antaa kotiharjoitteluohjeet ja käy läpi noita harjoituksia ja voi esim. käydä myös kuntosaliohjelman läpi, niin että neuvoo, missä liikkeissä ja miten pitää erityisesti kiinnittää huomiota lantionpohajn lihaksiin.
Niin, se anturi siis sellainen peukalon kokoinen ja siitä tulee johto tietokoneeseen.
En kylläkään kysynyt enempiä (?) asiasta keltäkään. Tuntui vaan että voi aloittaa.
Sekstailu aloitettiin viikkoa myöhemmin, vaikka jälkitarkastukseen oli vielä 2 viikkoa.
Mulla ne vähän ajan päästä tippuvat uohon häpyhuulten päälle olemaan, en pysty estämään.
t. ap
Kun tulevat häpyhuulten väliin, niin sormella painan vaan takaisin sisään. Nyt alkaa pysyä paremmin.
Smartballsit.
Synnytyksen jälkeen tuli välillä aivastaessa tunne, että housuihin lirahtaa pissaa. Sitten kuulin, että tädilläni oli ollut ongelmia virtsanpidätyksen kanssa kymmeniä vuosia ja hänelle oli nyt hiljattain tehty ihan sairaalassa operaatio sen vuoksi. Niinpä sitten päätin, että minähän en mihinkään leikkauksiin mene ja lorahtelut saa loppua.
Tilasin sitten siis Toyheavenista Smartballsit. Aluksi kauhistelin niiden suurta kokoa, mutta jo parin kerran jälkeen osasin rentoutua ja pallot menivät sisälle ilman liukastettakin. En ole vaan kovin ahkerasti palloja käyttänyt, koska unohdan ne aina tuonne kaappiin. Ehkä 1-2 kertaa viikossa tulee pidettyä palloja n. 1/2 -1 h kerrallaan.
En voi vielä sanoa, onko tuloksia syntynyt, mutta eipä kyllä ole enää pissaakaan lirahdellut. Joskus tv:tä katsoessani treenaan niin, että pidän siitä narusta kiinni ja liikutan sitä lihaksilla. Silloin huomaa itse helposti, että lihakset liikuttavat palloja ylös ja alaspäin.
Mä tilasin toiveikkaana kans toyheavenista noi pallot kaverin kans, ja mä en saanut niitä edes ilman kipua sisälle :( Kokeilin kerran, ja tosiaan ne tuntui koko ajan pahalta, vaikka miten syvälle yritin laittaa. Ei onneksi maksaneet paljon, niin ei menny hirveesti rahaa hukkaan.. Niin ja kyllä mä ne tallessa pidän; on niille joskus varmaan vielä käyttöä.
Minulla virtsankarkailua ja tulee emätin " pieruja" .Lääkäri pisti lähetteen fysioterapeutille,hoitoohjeet olivat sähköhoitoa!Hirvittää koko sana (sähköhoito).En ole saanut aikaiseksi mennä fysioterapeutille, nolottaa koko asia.Tiedän että elämä helpottuisi hoidon jälkeen, mutta hirvittää mennä sinne.Onko jollain kokemuksia sähköhoidosta,sattuuko ja monesti olette käyneet.
Eikö kellään tietoa sähköhoidosta!
Myös osaan jo puristaa lihaksillani sänkytouhuilun aikana, joka ei ennen onnistunut. Kokemusta geishakuulat sisässä liikkumisesta nyt 8 kk.
jos siis tunnet vain kovin heikon supistuksen, ei muuta kuin fysioterapeutille. Jos et saa terkkarista lähetettä (minä en saanut) mene yksityiselle. Mene niin monelle että saat lopulta sen lähetteen.
Fysioterapeutti mittaa lihaksen toimintakykyä antureilla, sanoo että supista, ja katsoo heilahtaako mikään viisari. Jos näkyy että heikot on, alat saada hoitoa. Voin sanoa että tepsii ja elämän laatu paranee. ja jos ei hoidot riitä, on leikkauksia.
Fysioterapeutti myös etsii kipupisteet (esim. arvessa) jotka voivat aiheuttaa särkyjä tai yhdyntäkipuja. Hän saa nekin kiputilat mahdollisesti laukeamaan.
Miltä kuulostaa?