Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartballs- minä en osaa!? Geishakuulille ohjeita? Auttakaa !!!!

Vierailija
28.07.2005 |

Siis mikä on..

ostin Netanttilasta Smartballsit ja yritän saada itselleni vähän rakkauslihaksia, mutt miten näiden kanssa oikein pitää menetellä??

1. Yritys. Tungin pallot sisään. ne jäivät makaamaan häpyhyylien yläpuolelle, mutten voinut liikuttaa niitä mitenkään. En myöskään voinut esim. istua.

2. Yritys. Tungin vielä pitemmälle, ne tuntuivat menevän jotenkin seuraavalle ' tasolle' ja jäivät sinne. Nyt en oikeastaan tunne niitä ollenkaan. Yritän supistella ' lihaksiani' mutta en edelleenkään tunne oikein mitään eivätkä pallot taida liikkua. Mitä minun oikeasti kuuluisi tehdä, ei kai tästä näin voi olla hyötyä?

Auttakaa mua tumpeloa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat Smartballsit, ja suositeltiin synnyttäneelle. Melko isot ensinäkemältä, mutta hyvin ne sisään luiskahtaa liukastettuna.

Tää on niin uutta, etten vielä osaa edes kysyä enempiä.. Ostin kavereiden/- tuttujen kannustamana.

Vierailija
42/46 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallot teillä on? mulla on semmoset kultaiset kuulat jotka kolisee. en kehtaa käyttää niitä kun tosiaan kolina kuuluu kaikille samassa huoneessa oleville. :/

pitäis tilata uudet ja paremmat mutta mistä sen tietää mitkä on hyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekat just sellaset " halpiskuulat" , jotka kolisivat kävelessä. Nyt silikonipalloset olleet toista vuotta käytössäni. Näitä voi pitää vaikka työpaikallakin aivan huomaamattomasti.

Vierailija
44/46 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain mainittiin, että liukaste pitäisi olla vesipohjaista. Kuitenkaan se ei toimi näihin silikonipintaisiin kuuliin. Ei ole ollut mitään sivuvaikutus-haittoja. Jumppauskin sujunut odotetusti.

Vierailija
45/46 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset varren päässä olevat molluskat. Saa helposti pois ja voi liikutella. Menee vaan äkkiä nauttimiseksi, mutta ei kai siitä ole mitään haittaa?... :)

Vierailija
46/46 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän