Tänään PRISMASSA nähtyä!!!!!!!!!!Jumalauta!!!!!!!!!
Kommentit (32)
Yks mun tuttava oli melkein menossa Prismaan, mutta kävikin sitten lähisiwassa.
Oli nähnyt enneunen ja onneksi kuunteli itseään.
Ajatella! Kyllä jokin johdattaa meitä...
Yks toope ei päässyt sisään, jäi pyöriin ovien väliin :(
Anteeks nyt vaan, mutta tää oli EKA KERTA kun mä käyn Prismassa! Mä en koskaan ole käynyt, enkä tälläkään kerralla ottanut vauvaa mukaan, kun tiedän ettei hyvä äiti tee niin!
Musta te kyllä liioittelette ja tuomitsette ainakin mut vaikka ette tiedä musta mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä olen hyvä äiti ja normaali ihminen, vaikka kävinkin Prismassa. Ja mä aion käydä toisenkin kerran! Sanokaa mitä sanotte! Se ei tee musta huonompaa kuin teistäkään! Ja ens kerralla mun on ehkä pakko ottaa vauva mukaan, ja se ei silti siitä yhdestä kerrasta mene pilalle eikä saa traumoja!
Se ei tee teistä parempaa että ette oo käyneet Prismassa!!!!!!!!!!!!!1 Niin!!!!!!
Onnittelut hyvin muotoillusta otsikosta, kukaan ei voi olla lukematta tätä tyhjänpäiväistä viestiäsi!!!
mutta nyt tuosta alkuperäisestä viestistä 5 vrk myöhemmin Prismassa on taas nähty asiakkaita. Mun miehenikin voi todistaa. Kyseessä yks turkulainen Prisma, mutt' tarkempaa en kerro. NIIN ja asiakkaita oli ainakin 19 kpl.
Täällä yllytetään ihmisiä menemään PRISMAAN!!!!!
Herätkää pahvit...ei kai nyt oikeesti Suomessa kuitenkaan keskellä päivää oo asiakkaita Prismassa. Oot Ap kattonut vähän liikaa telkkaria.
Asiallista keskustelua ei voi käydä mistään. Ap herätti tietoisesti provosoimalla ajatustenvaihtoa, mutta kummallisen yksisilmäisesti lytätään kaikki asiakkaana esiintyneet. Yrittäkää nyt ihmeessä ajatella asiaa sieltä toiseltakin puolelta. Mikä takaa, että ette itse ole joskus siellä asiakkaina? Miltä tuntuisi, että teidät haukuttaisiin täällä alimpaan helvettiin? Minä ainakin voin kuvitella, että minulle voisi joskus sattua tuollaista. Yritän kasvattaa lapsianikin empatiaan. Ihminen ilman empatian tunteita on psykopaatti.
olen ollut koko päivän kotona! ONNEKSI emme menneet perheen kanssa tänään Prismaan! Mitä kaikkea kauheaa siellä olisikaan voinut tapahtua! Olisi varmasti koko perheelle jäänyt kauheat traumat!
Ap:lle voimia, olethan kunnossa!
P.s. Voi vittu! Auttakaa minua, ruoka on kohta loppunut kaapista! Mistä uskallan käydä ostamassa lisää, ettei tarvitse törmätä asiakkaisiin?!?
Tämä on taas niitä asioita, joita on vaikea ymmärtää ellei ole itse kokenut samaa. Tällä hetkellä elämäni menee ihan hyvin. Olen vaihtanut S-bonuskortin ykkösbonuskorttiin jo vuosia sitten ja prisma on (onneksi) taakse jäänyttä elämää. Irtautuminen oli vaikeaa, mutta kyllä se kannatti. Sanon sinulle ystävän neuvona että olet ansainnut parempaa, älä anna kohdella itseäsi noin. Vaihda kauppaan joka on vain sinua varten, jossa ei ole muita ihmisiä.
Ei edes kauppaan voi mennä, ilman että siellä on asiakkaita :(
Todella surullista.
Älkää tehkö enempää lapsia tähän kaaokseen!!