Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko mennä rannalle 90-kiloisena?

Vierailija
08.06.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä rannalle uikkarissa tänä kesänä.

Vierailija
22/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä rannalle myöskään 76-kiloisena. Hädin tuskin kehtasin mennä rannalle edes 65-kiloisena, ja silloin olin sentään myös paljon timmimpi, normaalipainon lisäksi.

Harmittaa olla näin estynyt. Enkä ole edes nuori vaan 37-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tietenkin kehtaan mennä vaatteet päällä. En uikkareissa.

Vierailija
24/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisesti olen noin 90kg ja joka joka kesä köyn lähes päivittäin yleisellä rannalla. olen siis nainen. eipä ole vielä ambulanssia tilattu ei minulle eikä järkyttyneille katsojille.

en mä sinne näyttäytymään menee. olen lasten kanssa ja nautin elämästä, vedestä ja kesätuulesta.

miksi ihmiset luulevat etteivät lihavat saa nauttia elämästä? että pitää istua kaapu päällä? näyttääkö kaavussa sitten laihalta????

Vierailija
25/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos painaisin 90 kg, niin en kyllä menisi minnekään muuallekaan.

Vierailija
26/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ex-118kg

Vierailija
27/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns. rantakunnossa, mutta harvemmin hillun uimarannalla pelkässä uima-asussa. Pidän mieluummin päällä vähän muutakin vaatetta, sillä en harrasta auringinottoa.

Vierailija
28/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä vartalonkyylääjiä. Mitä väliä sillä on mitä joku painaa? Sairasta.

Vierailija
29/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en olekaan jokinorsu, 171cm ja 52 kg.

Vierailija
30/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluan kiloistani huolimatta elää normaalia elämää ja viedä lapset rannalle.

t: 88kg

Vierailija
31/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menen jos tahdon. Jos muita haittaa läskini, niin katsokoon muualle. Mua ei haittaa.

Vierailija
32/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein odotan biitsikelejä ja vesien lämpenemästä! :) Ihanaa päästä lekottelemaan rannalle, varjoon tosin tänä vuonna vauvan kanssa mutta kuitenkin. Kaksiosainen uikkari, ns. tankini (hehheh tankille sopiva) on päällä, peittää mahan sopivasti ja on hyvä päällä. Kyllä mun kilot näkyy ihan vaatteetkin päällä, joten miksi helkkarissa en saisi rannalla käydä? Luuleeko joku pullukka, ettei ihmiset huomaa kiloja silloin kun ei ole uimapukua päällä?? ;D Hei hauskaa ja aurinkoista kesää kaikille ihroihin katsomatta! :)

Ps. nuorempana 162/50 en kehdannut käydä rannalla "järkyttävän kokoisen" takapuoleni takia.. Kyllä on muuten elämä helpompaa nykyään...

Vierailija
33/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 kg ihminen on ja minkä mallinen vartalo. Jos läskit ois perseessä ja olisin kamalan pitkä, voisin mennäkin 90 kg painavana rannalle. Nyt olen kuitenkin 58 kg ja kehtaan mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi