Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttukohan puhelinmyyjä =D

Vierailija
08.06.2010 |

Soitti myyvänsä lehtiä. Kieltäydyin tilaamasta sanomalla "En tilaa kiitos mitään hei" ja laitoin luurin. No lähes samanlaisesta numerosta on illan aikana tullut kaksi soittoa ja lyöty luuri kiinni!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitäs siitä? Älä vastaa tuohon numeroon jos asia häiritsee!

Vierailija
2/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaja aloittaa puhelun tyyliin "sanoma magazinesta päivää", en edes sano mitään vaan lyön luurin korvaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaja aloittaa puhelun tyyliin "sanoma magazinesta päivää", en edes sano mitään vaan lyön luurin korvaan :D

Työtänsä ne vaan tekee. Musta paljon kunnioitettavampaa kuin lorvia kotona ja syljeskellä kattoon. Ei se mitään mukavaa duunia ole, kokeilin sitä 18 veenä itsekin.

Ei maksa paljon vaivaa sanoa ystävällisesti en tilaa mitään nyt, kiitos hei. :)

Vierailija
4/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mina sanon: voi, voi, kun olen sokea ja luen vaan braillea.

Vierailija
5/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtänsä ne vaan tekee. Musta paljon kunnioitettavampaa kuin lorvia kotona ja syljeskellä kattoon. Ei se mitään mukavaa duunia ole, kokeilin sitä 18 veenä itsekin.

Pistä hyvä kiertämään, eli ole kohtelias kaikille. Näin maailma on oikeasti edes hiukkasen parempi paikka.

Vierailija
6/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhelinmyyjä soittaa (jos soittaa erityisesti työpäivän aikana, jolloin olen siis myynyt oman vapaa-aikani työantajan töiden tekemiseen ja sapan siitä vastineeksi palkkaa), kysyn aina "mitä te myytte ja mikä on tuotteen hinta?"

Viimeisen 3 kk aikana en KOSKAAN ole saanut heti vastausta kysymykseeni, vaan puhelimyyjä aloittaa pälätyksen seuraavaan tyyliin

"Tunnetko NN:n"

Jos vastaan "kyllä" alkaa seuraava:

"Ystäväsi NN on kertonut minulle, että päläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpäläpälpäläpä" josta ei tule millään loppua. Ilmeisesti siellä pälätyksen lopussa olisi joku tuote, jota minulle tyrkytetään "puoli-ilmaiseksi" ostettavaksi.

En enää kuuntele näitä pälättäjiä, jotka eivät osata vastata lyhyesti kysymykseen "mitä myyt ja mihin hintaan", vaan suljen puhelimen.

Valitettavasti työpäivän aikana on vastattava kaikkiin, myös tuntemattomasta numerosta tuleviin puheluihin. Mun mielestä olisi erittäin asiatonta erityisesti työpäivän aikana kuunnella minuuttitolkulla toisten mainospuheita.

Vierailija
7/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ystävällinen puhelinmyyjille, mutta nyt loppui pinna. Sitä paitsi, enkö vaan tuhlaa puhelinmyyjän aikaa jos annan hänen jorista päivät pitkät enkä sitten osta mitään?!

Vierailija
8/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Ja jos ei toimi niin muistuttakaa heitä siitä.

Nimimerkillä, multakin paloi käämit kun puhelinmyyjät eivät uskoneet eitä tai rupesivat röyhkeiksi.

Vierailija
9/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jankkas että kai sä nyt haluat uutiset lukea. Sanoin että silloin tilaan alueeni paikallislehden, en hesaria. Jolloin myyjä hyvin loukkaantuneella äänellä totes, että ei sitten kun et kerran halua todella olla perillä Suomen ja maailman asioista ja löi luurin korvaan :)

Juu, en ole vieläkään tiedä mitään maailman ja Suomen asioista, kun mulle ei edelleenkään tule sitä hesaria :)

Vierailija
10/10 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn aina millaiset alusvaatteet puhelinhäiriköllä on päällä ja että haluaisiko hän myydä ne pesemättöminä minulle... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan