Matkanjohtaja??? Oletko täällä?
Kommentit (74)
vähän kun nyrkissä pyörittää niin kelpaa hyvin.Täytyy kyl sit apteekista hakea pers rasvaa aamulla.No jaa ne pyyhkeet taitaa silti tuntua kivemmalta.On se niin vitv se naapurin muija et oikein se on sille.Ei sillä oo muuta kun aikaa vaikka pesis pyykkiä päivät pitkät
Voi lukea niitä lehtiä sitten samalla. Ja se ämmä on vaan kiitollinen kun saa jotain tekemistä. Voi sitten päivitellä miehelleen että herrajumala mitä nyt on käynyt!!! Katso nyt näitä meidän pyyhkeitä!! On tämä kamalaa!!
mahtaakohan ne puhua edes toisilleen.Oon kuullu et niillä olis kulissi avioliitto.Eikö se mies oo vähän nuorempiin naisiin menevä? Eikä sen oma muija oo kaukana 60 ja kuoleman välistä
miehiin menevä...? Kulissia se kuitenkin on, se on varma! Kyllä on eukolla toinen jalka haudassa ja toinen saippuan päällä, ei auta.
Niillä oli viime kesänä sellanen nuori poika ajamassa nurmikkoa ja siellä oli jotain sutinaa aina silloin.Aika mukiinmenevä se mies vaikka vanha jo on.Kainis puutarha ja niistä marjapensaista se osaa pitää huolta.
Tuli muuten mieleen et kantsii pyyhkiä kaikkiin muihin paitsi niihin sun pissimiin sukkiksiin... JOS se vatta menee sekasin.
Tosin kai ne olisi kuivuneet jo mutta onhan se silti vähän ällöä. Se ruohonleikkaajapoika oli kyllä jotenkin vähän homon oloinen sekin...Tai siis luulis että se olisi kiinnittänyt meihin jotain huomiota silloin mutta ei. Siitähän siinä oli kyse, vehtasivat sen naapurin miehen kanssa. sääli jos menee tuolla lailla hyvä mies hukkaan. Tai hukkaanhan se meni jo siinä kun otti sen naapurin akan!
siks se ei noteerannu meitä ollenkaan.Ihan mukava mies muutoin, oon joskus johtanu ne harhaan.. eikä se ollu edes vihanen.
Voisi johtaa sen ämmänkin hyvin kauas harhaan. Saataisiin varmaan aina marjat varastamattakin kun naapurin mies ja ruohonleikkaaja voisivat sitten olla rauhassa yhdessä ja olisivat kiitollisia. Ja kaikki olisi hyvin paitsi ärrän kulmilla jossa kuuluukin aina pahuuden leijua ilmassa.
muistaksä kun ne pussikaljat hajos niiden portille ja röhötettiin siinä ?Se muija menee niin prkl aikaisin nukkumaan, mä menin töistä kotiin ni se talsi pihalla yökkäri päällä.Sen mä olisin ottanu narulta kassiin kun se tais olla marimekon.
ihmistä sellainen haittaa. Ihme tiukkiksia vaan. Kyllä on siis niinkuin on todettu se nainen ahne ja pihi!!! Ihan kun se tarttis sitä yöpaitaa jotenkin enemmän kuin sinä! Mä en käsitä tommosta.
sitä pyykkinarua.Nyt kun sanoit niin kyllä se vaan niin pihi on et yök! Piruuttanikin otan sen kun on narulla kuivumassa.
Tarviiksä muuten lisää ämpäreitä?
Marjoja varten ja jos tulee oksennus tai voi rakentaa kypärän tai tehdä rumpusetin...Kyllä on monikäyttöinen asia se.
Cittarista sais halvalla ämpäreitä.En taida kehtaa naamaa kyllä siellä näyttää. Ördäsin siellä sillon sitä mäyristä hakiessa *noloo* eikö totta..
Taisi olla silloin kun haettiin niitä kolmansia mäyriksiä jo...? Vähän pimennossa jo siinä vaiheessa.. Mutta ainahan sä käyttäydyt hyvin, tosi pikkusieluista ruveta jostain pienestä " häiriöstä" valittamaan.
Mut ne marjat tippuu sit niistä reijistä ? ihan hyvä juttu mut sit ne seuraa kuitenkin sitä marja vanaa ja tietää missä me asutaan.Niin teetsä sitä pitsaa tänään ?
Namnam. Saas nähdä mitä tulee täytteeks, käyn ratsaa naapurin kaapit kun ne ei ole kotona. Eiköhän sieltä jotain hyvää löydy. Mä voin samalla kattoa jos mä nään sen yöpaidan jossain niin sais sen sit samalla.
tulipa nälkä! jälkkäriks tehdään kiissua niistä marjoista!!
Se vaan että tosta vessapaperista on vieläkin vähän pulaa ja ne on niin pihejä että lieneekö niillä paperita ollenkaan...No onhan siinä pyykkinarulla vielä vaatteita ja jotain niiden pyyheliinoja taisi olla kanssa. Nehän käy hyvin. Ovat pehmeitäkin.