Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkanjohtaja??? Oletko täällä?

Vierailija
24.07.2005 |

Kaipaan sinua :(

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan että tosta vessapaperista on vieläkin vähän pulaa ja ne on niin pihejä että lieneekö niillä paperita ollenkaan...No onhan siinä pyykkinarulla vielä vaatteita ja jotain niiden pyyheliinoja taisi olla kanssa. Nehän käy hyvin. Ovat pehmeitäkin.

Vierailija
42/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kun nyrkissä pyörittää niin kelpaa hyvin.Täytyy kyl sit apteekista hakea pers rasvaa aamulla.No jaa ne pyyhkeet taitaa silti tuntua kivemmalta.On se niin vitv se naapurin muija et oikein se on sille.Ei sillä oo muuta kun aikaa vaikka pesis pyykkiä päivät pitkät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lukea niitä lehtiä sitten samalla. Ja se ämmä on vaan kiitollinen kun saa jotain tekemistä. Voi sitten päivitellä miehelleen että herrajumala mitä nyt on käynyt!!! Katso nyt näitä meidän pyyhkeitä!! On tämä kamalaa!!

Vierailija
44/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaakohan ne puhua edes toisilleen.Oon kuullu et niillä olis kulissi avioliitto.Eikö se mies oo vähän nuorempiin naisiin menevä? Eikä sen oma muija oo kaukana 60 ja kuoleman välistä

Vierailija
45/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiin menevä...? Kulissia se kuitenkin on, se on varma! Kyllä on eukolla toinen jalka haudassa ja toinen saippuan päällä, ei auta.

Vierailija
46/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli viime kesänä sellanen nuori poika ajamassa nurmikkoa ja siellä oli jotain sutinaa aina silloin.Aika mukiinmenevä se mies vaikka vanha jo on.Kainis puutarha ja niistä marjapensaista se osaa pitää huolta.

Tuli muuten mieleen et kantsii pyyhkiä kaikkiin muihin paitsi niihin sun pissimiin sukkiksiin... JOS se vatta menee sekasin.

Vierailija
47/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kai ne olisi kuivuneet jo mutta onhan se silti vähän ällöä. Se ruohonleikkaajapoika oli kyllä jotenkin vähän homon oloinen sekin...Tai siis luulis että se olisi kiinnittänyt meihin jotain huomiota silloin mutta ei. Siitähän siinä oli kyse, vehtasivat sen naapurin miehen kanssa. sääli jos menee tuolla lailla hyvä mies hukkaan. Tai hukkaanhan se meni jo siinä kun otti sen naapurin akan!

Vierailija
48/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks se ei noteerannu meitä ollenkaan.Ihan mukava mies muutoin, oon joskus johtanu ne harhaan.. eikä se ollu edes vihanen.

Vierailija
49/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi johtaa sen ämmänkin hyvin kauas harhaan. Saataisiin varmaan aina marjat varastamattakin kun naapurin mies ja ruohonleikkaaja voisivat sitten olla rauhassa yhdessä ja olisivat kiitollisia. Ja kaikki olisi hyvin paitsi ärrän kulmilla jossa kuuluukin aina pahuuden leijua ilmassa.

Vierailija
50/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaksä kun ne pussikaljat hajos niiden portille ja röhötettiin siinä ?Se muija menee niin prkl aikaisin nukkumaan, mä menin töistä kotiin ni se talsi pihalla yökkäri päällä.Sen mä olisin ottanu narulta kassiin kun se tais olla marimekon.

Vierailija
51/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä sellainen haittaa. Ihme tiukkiksia vaan. Kyllä on siis niinkuin on todettu se nainen ahne ja pihi!!! Ihan kun se tarttis sitä yöpaitaa jotenkin enemmän kuin sinä! Mä en käsitä tommosta.

Vierailija
52/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pyykkinarua.Nyt kun sanoit niin kyllä se vaan niin pihi on et yök! Piruuttanikin otan sen kun on narulla kuivumassa.

Tarviiksä muuten lisää ämpäreitä?

Vierailija
53/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoja varten ja jos tulee oksennus tai voi rakentaa kypärän tai tehdä rumpusetin...Kyllä on monikäyttöinen asia se.

Vierailija
54/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista sais halvalla ämpäreitä.En taida kehtaa naamaa kyllä siellä näyttää. Ördäsin siellä sillon sitä mäyristä hakiessa *noloo* eikö totta..

Vierailija
55/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla silloin kun haettiin niitä kolmansia mäyriksiä jo...? Vähän pimennossa jo siinä vaiheessa.. Mutta ainahan sä käyttäydyt hyvin, tosi pikkusieluista ruveta jostain pienestä " häiriöstä" valittamaan.

Vierailija
56/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne ei tunnista sua!

Vierailija
57/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ne marjat tippuu sit niistä reijistä ? ihan hyvä juttu mut sit ne seuraa kuitenkin sitä marja vanaa ja tietää missä me asutaan.Niin teetsä sitä pitsaa tänään ?

Vierailija
58/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namnam. Saas nähdä mitä tulee täytteeks, käyn ratsaa naapurin kaapit kun ne ei ole kotona. Eiköhän sieltä jotain hyvää löydy. Mä voin samalla kattoa jos mä nään sen yöpaidan jossain niin sais sen sit samalla.

Vierailija
59/74 |
25.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa nälkä! jälkkäriks tehdään kiissua niistä marjoista!!

Vierailija
60/74 |
28.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleeko helsinki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan