Matkanjohtaja??? Oletko täällä?
Kommentit (74)
Kotonahan minä. Lähden kyllä nyt hetkeksi yökävelylle.
ne tais suuttua meille siitä harhapolusta.Mihin muuten menet tähän aikaan?
kun se juominen on kuluttavaa. Eiköhän ne ärrän kulmalta ole jo nukkumassa, toivottavasti ainakin..
Toivottavasti niitten koira ei oo vapaana.Se oli aika häijy.No menehän siitä hakemaan saalista.
Ei sitä kaupunkilainen ymmärrä milloin mikäkin on kypsää. Mutta näin sentään sammakon :)
Hyvässä lykyssä naapuri kerkee poimimaan ne ennen sua.Ja sit TAAS pussikalja maistuu..
Sit juodaankin niitä naapurin terassilla.
Kumma muutenkin.Se muija vasta itte prl?)(= on !
Kävikkö pissaamas edes omat sukkas keltaseks?
sukkahousut. Oli jättänyt ne narulle kuivumaan, typerys!
Juoksuttaako ne sua siellä töissä. Törkeetä on jos et saa rauhassa olla netissä.
On se kumma juttu kun ei saa töissä edes olla rauhassa :)Jaa sukkahousut Hmm kummallinen muija täytyy myöntää
vaan se naapurin muija...:))
Toivotaan et sillä on aamulla kiire töihin ja vetäsee kauniit keltaiset lycrat vauhdissa jalkaan.
Au de pisu tuoksunaan
Et saa siellä varmaan ees kaljaa juoda? Mä oon kuullu että työpaikoilla on sellaisia järjettömiä kieltoja..
Kieltoja on, muutenhan me voitais katkojen kans kaljoitella kilpasilla :)))
tylsiä ovat.känniläiset on kivampia...mut nehän taitaa ollakkin siellä ärrällä...:))
kulmilla vielä porukkaa pyörimässä. Ei kyllä ollut ihan laillisen toiminnan oloista se niiden meno.
Voisi oikeestaan keitellä kiljua niistä marjoista, siinähän ei haittaa onko ne raakoja vai kypsiä!
mulla menee kyllä pakki sekasin " raakatuotoksista" , mut käydään nyysimässä naapurin puuceestä sen muijan paskapaperit.Hyvin pyyhkii..!!
Raaskiiko heittää niien niskaan kuiteska..
mä olen töissä..ootko sä taas juopotellu kun noin unohtelet asioita.Kyllä se hymy hyytyy sultakin kun saat ekan matkanjohtajan tilinauhan...
:)))
Missä sä muuten oot nyt?