Voiko suolen huuhtelun tehdä polkupyörän pumpulla?
Olen aloittamassa paastoa. Suolen huuhtelu kuuluu asiaan ennen paaston aloittamista. Joku kertoi että sen voi tehdä itse suihkuletkulla. Minua ajatus ei innosta. Voiko sen sijaan tehdä tyhjentyminen pumpulla, vaikkapa polkupyörän tai uimapatjan pumpulla? pumpaan vai ilmaa niin kauan että tulee täyteen ja sitten tapahtuu tyhjennys. Tietääkö joku?
Kommentit (51)
Meinasi oma suoli tyhjentyä jo ihan tätä lukiessa ;)
ja jo lentää kuin varpusparvi, kunhan vain juot reilusti vesijohtovettä, etkä pese käsiäsi.
" Colonic-terapiaa" . Saa huuhdella toisten suolia. Toki likaisesta on saatava kunnon palkka, eikä siksi mikään halpa terapiamuoto.
On täällä kanssa ihan tervejärkistä porukkaa.
Mitäs jos varaisit ajan lääkärille taikka yksityiselle asemalle joka tekee näitä ammatikseen ettei vaan mitenkään tulisi suolisto pullistumaa joka aiheuttaa myöhemmin paljon onglemia
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 11:58"]
Mitäs jos varaisit ajan lääkärille taikka yksityiselle asemalle joka tekee näitä ammatikseen ettei vaan mitenkään tulisi suolisto pullistumaa joka aiheuttaa myöhemmin paljon onglemia
[/quote]
Huomasitko yhtään minä vuonna ketju on aloitettu???
Vanha ketju, mutta nauratti niin, että maha on kipeä ja silmät valuu vettä! Päivän paras!
Tuli vedet silmiin näitä lukiessa :D Hulvatonta!
jos ei halua laittaa peräruiskeita niin voi käyttää tätä intialaisten fakiirien suosimaa konstia. siinä pitää syödä sideharsoa niin paljon että toinen pää alkaa pilkottamaan peräaukosta. sitten vaan otetaan sideharsosta kiinni ja vedetään rivakasti ja kas! paskakokkareet nuohoutuvat sideharson mukana ulos.